koning, Arabische nationalsiten of Islamieten?

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 22:56:20

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 01:14:04
Voor degenen die niet weten wat het verschil is tussen Islamieten en moslims.

In de Arabische wereld heten Moslims moslimien
Islamieten heten in de Arabische wereld Islamiyien

Er is een duidelijk verschil tussen Moslims en Islamieten.
Islamieten streven naar het oprechten van een Islamitische staat. Geweld is een middel om hun doel te bereiken.
Voorbeelden van Islamieten zijn:
Egypte
Moslims broeders in Egypte die meerde bussen en hotels hebben opgeblazen.

Marokko
1.   Jamaat aladl wa lihsaan: Hun doel is het verbannen van Tamazight uit Marokko
2.   Salafiya: gebouwen in Marokko laten ontploffen om Marokkaanse regering op de knie te krijgen

Algerije

1.   FIS: Is verantwoordelijk voor het doden en het afslachten van duizenden Algerijnen.
2.   Salafia Jihadia: verantwoordelijk voor het doden van duizenden Imazighen in Lakbayel.
Saoedie-Arabie
Een onbekende groepering die verantwoordelijk is voor de aanslag in een wijk waar Libanezen en Egyptenaren wonen. Ook verantwoordelijke voor het opblazen van een hotel in Jadda en Riyad.






Het is leuk om je te zien met termen te spelen. Dedoel jij soms dat moslims geen recht hebben een politiek partij op te rechten? Wat is mis mij als ze op een democratische manier aan de macht komen?
Ik weet het, het zou niet leuk zijn voor de buitenlandse  bedrijven en hun bewakkers.

Moslims broeder hebben afgelopen maanden de stoel van dictator regime laten wankelen. Ze organiseren weekelijkse demonstratie voor vrij verkiezening en ze tegen machtoverneming met geweld. Wat is hier mis mee?
Reactie van Mubarak is absolut niet te begrijpen. Hij heeft inmiddels duizenden moslims gearesteerd, gemarteld en vermoord. Toch zie meer hoop in Mubarak dan moslims broeders. Waarom? 
Als Imazighen weten wij dondersgoed wie de Tamazight wil/ probeert te verbannen en het zijn de huidige regims in Noord Afrika. Helaas, voor je. Deze regims zijn allemaal geen moslims regims.   Jamaat aladl wa lihsaan proberen op een democratische manier tot de macht te komen, wat is mis ermee? Je hoef niet op hun te stemmen hoor. Wat is je bron dat deze politieke partij de Tamazigh willen verbannen. De leider van deze partij, als ik het goed begrijp, is Amazigh. Ik heb hum horen dat hij Tamazight erkend en tegen de onderdrukking van Tamazight is. Weet jij wat hun politiek agenda eigenlijk of ben jij het bewust aan leugens te verspreiden?
Ik weet het, Marokko regime werd door Amireka en EU ondersteunt om hun belangen te bewakken. Omder motto, terrorism mag marokko zijn bevolking gijzelen en martelen. Afgelopen week is een uitgebreid propaganda over aanslag in casablanca aan de gang. Op deze manier wordt weinig aandacht aan massal  hongerstaking in de marokkanse gevangenissen en demonstratie van de slachtoffers van aardbeving. Donderdag was een demonstratie in Rif (Tamasint). Ze hebben hun mond met kogels gesmoord en niet weet praat daarover.
Opvallend dat jij de schuld van algerijnse bloedbaden aan FIS geeft terwijl het voor iedereen duidelijk is dat de algerijnse geheimdiensten een cruciale rol hier hebben gespeeld. Waarom wil de algerijnse regime dit onderzoeken en de daders berechten?
Hoe weet jij dat de aanslagen libanon door moslims zijn gepleegd? De libaneese christenen hebben geen schoon lui in libanon. Weet jij het verhaal van Sabra en Chatilla? 

Staatloos

#46
Citeer

Het is leuk om je te zien met termen te spelen.
Ik speel niet met termen. Dit zijn termen die in 22 Arabische landen worden gebruikt. De term Isalmiet heeft in het Arabische woordenboek andere betekenis dan de term moslim. De term Isalmisme is anders dan de term Isalm.
zoek een beetje in de Arabische google.


CiteerDedoel jij soms dat moslims geen recht hebben een politiek partij op te rechten?
Je komt weer terug naar het woord Moslims. Ik had het over Isalmieten. Alle Arabische leiders zijn molims. Alle politiek partijen in Marokko zijn Moslims.
Maar ze zijn niet Islamieten.
CiteerWat is mis mij als ze op een democratische manier aan de macht komen?

Dan spreken we niet van Islamieten, maar gewoon van politici.
Maar er is geen democratische partij in de Islamitische wereld. Ook de niet-Islamieten zijn niet democraten.

CiteerIk weet het, het zou niet leuk zijn voor de buitenlandse  bedrijven en hun bewakkers.
Buitenlandse bedrijven creëren werk in het land waar ze werken. Ieder land wil dat buitenlandse bedrijven naar hen komen om daar te investeren. Maar Islamieten zijn tegen de buitenlandse bedrijven en dat het volk werkloos is en blijft, is hun zaak niet. Buitenlandse bedrijven betalen heel veel belasting en dat is goed voor de staat.
Met dat geld, betalen regeringen ondere ander het onderwijs.


CiteerMoslims broeder hebben afgelopen maanden de stoel van dictator regime laten wankelen. Ze organiseren weekelijkse demonstratie voor vrij verkiezening en ze tegen machtoverneming met geweld. Wat is hier mis mee?

En die bom in die Wijk en Hotel in Egypte? is dat normaal? Honderden moslims werden opgeblazen door Isalmieten!!



CiteerAls Imazighen weten wij dondersgoed wie de Tamazight wil/ probeert te verbannen en het zijn de huidige regims in Noord Afrika.
De huidige regime in Marokko staat toe dat Tamazight in de basisschool wordt onderwezen. Hij staat toe dat Tamazight gesproken wordt in de TV.
Maar de Islamiet Schiek Jasen wil Tamazight verbannen uit Marokko.

Hij zei "Tamazight mag niet in de media gesproken worden"
Hij zei 'Tamazight is de vijand van de moslims en Allah"

Lees zijn vijandelijke uitspraken tegen Imazighen en Tamazight hier
http://www.amazighworld.net/history/amazighophobia/morocco/yassine/yassine.php

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:06:22
Citeer
je woordenschat is net zo misleidend onjuist en vals als je kennis blijkbaar.het verschil kun je simpelweg niet uitleggen omdat er geen verschil is, niet zo moeilijk niet waar.

Lees Arabische Kranten in Marokko. Ze openen allemaal aanval op Isalmieten. De aanval op de islamieten is met bewijzen uit de Koran en Hadith. Dus de journalisten van die kranten zijn wel moslims. Behalve als je denkt dat alle journalisten in Marokko zijn ongelovige omdat ze de islamieten aanvallen.


CiteerSoedan regeerd zogenaamd met een sharia, het punt is alleen dat de sharia uit zo veel elementen, zo veel zelfs dat de sharia in bv soedan maar nauwelijks steun krijgt van de geleerden in de islam.

Soedan krijg wel steun van de Islamieten van Marokko.
Shiek jasen zegt ook "De niet arabieren moeten gearabiseerde worden anders zijn ze ongelovigen". Dit is ook wat Omar Albashier in Soedan doen.
Degenen die Soedan niet steunen zijn de landen waar geen Scharia wordt toegepast. Behalve soedan is er geen land die Sharia toepast.

Het jij in die kranten iets gelezen over de demonstratie van afgelopen donderdag. Nee, he. De aardbeving slachtoffers hebben afgelopen donderdag gedemonstreerd. Ze zijn door de politie met geweren in de bergen weggejaagd. Honderden jongeren zitten nog steeds in de bergen. Honderden zijn gearesteerd en gemarteld.
Waarom treuren die krant meer over  tientalen doden in casablanca dan duizenden marokkanen die dagelijkse verdrienke tijdens hun vlucht naar spanje? Discriminatie ook in de doden.
Wat betreft soedan. Geen enkel systeem goed kan functioneren tijdens de burger oorlog. Ja in Soedan is decinia lang een burger oorlog. Heb jij dat toevalig vergeten.

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:15:57
Enkele weken gelden hoorde ik in Aljazeera dat  Alle Egyptische partijen hebben met elkaar afgesproken om geen contacten te onderhouden met de moslim broeders.  Moslimbroers zijn Islamieten en met Islamieten valt niet te discussieerden.

Dit is de reden waarom ik deze topic heb gestart.

Alle partijen in België negeren Vlaamse Belang ( Vlaamse blok)
Alle Partijen in Egypte negeren Moslimbroers.

Zijn alle Partijen in Egypte ongelovige net als ik?
Ga je alle aanhangers van die partijen uitroeien zoals je met me wel.?
Dus wat is het verschil tussen moslim extremisten in Egypte en Nationalistische extremisten in Belgie?
Wat is het verschil tussen Je, Hitler en Bin Laden. Allemaal willen jullie mensen waarmee jullie niet eens zijn uitroeien.


Leugens. De opositie in Egypte heeft afgelopen maanden vaak samen moslims broeder gedemonsteerd. Ze gaan nu samen met de zogenaamde referendem tegen. Naar welke Al Zazeera kijk jij eigenlijk?

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:25:47
Citeer

Dat je fout zit impliceert niet dat je ongelovig bent!
Volgens mij ben je degene die fout zit.

“Egypte arresteert 16 mensen, ze verdacht ze dat ze lid zijn van moslimbroeders.”
Lees het hier.
http://www.imnsr.com/DisplayNews.aspx?id=5498

Het enige schuld van die mensen is dat ze lid zijn van moslimbroeders.


Correctie:
Egypte heeft afgelopen maanden duizenden mensen gearesteerd omdat ze voor een democratische verkiezening vragen. Mubarak wil nog een extra termijn of zijn zoon als opvolger moet zijn. Waar kwam je sympathiek voor Egypte regime? of ben jij fa van elke dictator in de dienst van Amerika en EU is?

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:34:24
Citeer

Ik zeg net nog, deze mensen vechten tegen het dictatoriale regime van Husni Mubarak. Dus uiteraard worden ze gearresteerd en in de media neergezet als beesten om maar niets te zeggen over de eventuele martelingen. Datzelfde gebeurde onder Hassan II in Marokko als je hem bekritiseerde, maar maakt dat in jou ogen de desbetreffende criticus in dit geval ook fout?
Je zit weer fout.
Hier zeiden moslim broeders dat ze respect voor Moebarak hebben. Ze zeiden ook "Alle Egyptische partijnen willen niet met ons samen werken."

http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=1&article=298818&issue=9662
Alle Egyptische partijnen zijn tegen moslimbroders en niet alleen Mobarak.


Goed lezen. De niet islamitische politiek partijen willen graag met de huidig Egypte regime onderhandelen.
De regering wil niet met moslim broederschap onderhandelen omdat deze partij niet vvo individueel verijking gaat en voor echt democratie kiest.
Wat valt te onderhandelen als de huidig regime kost wat kost zijn macht wil behouden.
Hoe verklaar jij de populatie van moslims broeders in Egypte? 

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:57:31
Voor Awayagher,

Mauritanië is een Islamitische land. In Mauritanië is Alcohol verboden, maar in Marokko niet. Dus je kunt vanuit gaan dat de leiders in Mauritanië moslims zijn. Maar deze moslims in Mauritanië maken wel onderscheid tussen moslims en Islamieten

Deze moslim leiders hebben het over “Het arresteren van Islamieten..." Ze zeiden niet "Het arresteren van moslims", want ze zijn zelf ook moslims

http://saharamedia.net/saharamedia/66560069271807.php?ArtID=161&nurmainleft=0&nurmainright=0
Zo leer je wat.

Trouwens, Awayegher Je bent toch Homo, heb ik begrepen. ;)  Mag dat van 'Je islam’?



Mauritanie heeft een dictator regime. Afgelopen jaren heeft duizenden mensen gemarteld en in de gevangenis gestopt. Hij werkt graag met israel terwijl de bevolking tegen zijn. Is dat de reden dat je deze regime als voorbeeldig regime haalt?

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 04:02:52
Citeer
haha jij hebt ze echt niet op een rijtje jongen, een silamist bestaat niet en is een term dat word gebruikt door racisten die een ander willen kleineren.
Je moet dat woord dan van het Arabische woordenboek verwijderen.
Islamiet in het Arabische woordenboek betekent een Moslim die Islam gebruik voor zijn politiek doeleinden.
Je kunt je woede niet op mij uiten, maar op de arabische taal, politici en de media en op miljoenen Arabieren.
Vraag ze waarom ze onderscheid willen maken tussen een moslim die in God gelooft en een terrorist die mensen terroriseert om aan de macht te komen.
Ik heb niets te maken met die termen en ik heb ze alleen overgenomen.
Of heb je vandaag geen man kunnen vinden?

Citeer
tot de tijd dat ik je van achteren genomen heb en en blijf ik hetro en een vrouwen-liefhebber ;).

Ja, ik weet alles over je zoals ik je verteld. Marokkanen houden niets geheim.
Weet je niet wie ik ben?
Ik ben degene die in marochate.nl de naam  "Homohater" heeft. Ik ben degen die zei dat ik de homo's wil uitroeien. Is dit misschien de reden waarom je zei dat je me wil uitroeien, homo?
Homo’s kunnen nooit hetero's uitroeien.
Ik wil geen discussie met homo’s. Ik haat ze en ik wens ze alle slechtheid van de heel wereld. Dit is mijn laatste reactie op je. Meer verdien je niet, Homo. Ga mannen en Negers zoeken. Het forum is bedoel om te discussieerden en niet om mensen uit te roeien. In marochat heb ik gezegd dat ik homo’s wil uitroeien, maar dat is chat. En dit is Forum.
Of wil je dat ik hier je naam aliasen, leeftijd en de mannen met wie jet het gedaan hebt bekend maken?

Volgens mij wil jij graag een burger oorlogen tussen de moslims zodat Amerika en haar bondgenoten eigen gang kunnen gaan.
Jij wil graag een bepalde catagorie mensen uitroeien. Wie is hier eigenlijk de terrorist?

Izwan

Citaat van: e7eouaden op 21/05/2005 om 11:56:49
Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 22:56:20
Wie zou je jou vijand wensen:
Koning, Arabische nationalisten of Islamieten?


beter geen van de drie, maar als je moet kiezen: wie van de drie wil je hebben en waarom?



islamieten.. bedoel je volgens mij fundamantalisten? als het zou is?
ze zijn allemaal een pot nat. het gaat om de macht. en nergens anders over. jammer dat zou veel mensen intrappen.ze moeten eerst met werk en goede onderwijs kommen. dan kan ik pas kiezen.
nou kies ik voor  pvda ????

Hij bedoelt elke persoon die voor zijn rechten opkomst. Zulke gasten willen graag de zogenaamde vreedzaam moslims die niet voor zichzelf moeten opkomen en de belangen van buitenlandse bedrijven gaan bewakken.

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 13:24:01
Citeer

Als ik echt moet kiezen dan kies ik voor islamieten. Zij durven tenminst tegen de dectatoriale regims te keer te gaan. Voorlopig zijn de einige hoop voor miljarden moslims om verlost te worden van eeuwenlang onderdrukking.
Die Islamieten zijn niet dictatoriaal dan, volgens je?

De generaal Oemar Alabashier heeft samen met de Imam Hassa Attaurabi een Islamitische revolutie in Soedan gedaan.
Hun doel was het oprichten van Islamitische staat.
Wat ze hebben bereikt is de volgende:

Christenen in het zuid verhongeren en uitmoorden
Generaal Albaschir heeft zijn Imam en zijn Friend Hassan atturabi tien jaar lang in de gevangenis gestopt
Omar Albashier Heeft binnen een jaar een miljoen moslims in darfuur vermoord

In totaal heeft de islamiet Omar Albashier meer dan 3 miljoen mensen vermoord, sinds hij aan de macht is.

Politieke tegenstander in zijn land stop hij gewoon in de gevangenis. Want hij is degene die het land regeert, zelfs zijn Imam Hassan Atturabi heeft uit de weg geruimd

En dit is geen dictatoriaal? 

Isalmieten zijn niet dictatoriaal?? zegt hij??? De Islamieten in Iran voeren oorlog tegen de Soenieten en slopen hun moskeen.  Politiek tegenstanders worden onthoofd.

De wreedheden van de Islamieten kenen geen grenzen.
In Soedan is jarenlang in de burger oorlog. De zuidelijk christenen zijn door Amerika en EU ondersteund uit angst dat de olie vooraad in het zuiden van Soedan in handen van de moslims te komen. Door draait eigenlijk om?
Wat betreft die miljoenen slachtoffers is de hele Soedanische bevolking inclusief de buitenlandse bemoeinis schuldig aan. Ze maken daar elkaar af. Ook moslims onderling, Kijk naar Darvoer.

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 13:32:56
Citeer
islamieten.. bedoel je volgens mij fundamantalisten? als het zou is?

Isalmiet is geen fundamuntalist.
Als je Arabisch spreek dan betekent Islamiet gewoon Islamie.

Zoals ik zie Islamiet is een fundamuntalistische politicus.

Men ken fundamuntalist zijn en extreem in zijn geloof, maar hij bedrijft geen politiek en hij streeft niet naar het oprichten van een Islamitische staat waar iedereen naar hem luistert. In dit geval is deze persoon fundamundalist, maar geen Islamiet.
De aap komt uit de mauw. Moslims moeten zich niet bemoeien met onrechtvaardigheid of voor zich zelf opkomen anders zijn ze zogenaamde ISLAMIETEN? Wie zal volgens voor de belangen van moslims moet opkomen?

hmidoush

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:15:57
Enkele weken gelden hoorde ik in Aljazeera dat  Alle Egyptische partijen hebben met elkaar afgesproken om geen contacten te onderhouden met de moslim broeders.  Moslimbroers zijn Islamieten en met Islamieten valt niet te discussieerden.

Dit is de reden waarom ik deze topic heb gestart.

Alle partijen in België negeren Vlaamse Belang ( Vlaamse blok)
Alle Partijen in Egypte negeren Moslimbroers.

Zijn alle Partijen in Egypte ongelovige net als ik?
Ga je alle aanhangers van die partijen uitroeien zoals je met me wel.?
Dus wat is het verschil tussen moslim extremisten in Egypte en Nationalistische extremisten in Belgie?
Wat is het verschil tussen Je, Hitler en Bin Laden. Allemaal willen jullie mensen waarmee jullie niet eens zijn uitroeien.


in egypte heb je maar een parij die de dienst uitmaakt.dictatuur noemt men dat.
alle andere partijen hebben geen macht en geen achterbaan ongeacht hun contacten,alleen de moslim broeders kunnen op een groot achterbaan rekenen.

die vergelijking van je tussen moslim broeders en vlaamse blok stoelt nergens op.een dictatoriale regime kan je niet vergelijken met een democratische land.




Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 14:11:12
Citeer

Het is leuk om je te zien met termen te spelen.
Ik speel niet met termen. Dit zijn termen die in 22 Arabische landen worden gebruikt. De term Isalmiet heeft in het Arabische woordenboek andere betekenis dan de term moslim. De term Isalmisme is anders dan de term Isalm.
zoek een beetje in de Arabische google.


CiteerDedoel jij soms dat moslims geen recht hebben een politiek partij op te rechten?
Je komt weer terug naar het woord Moslims. Ik had het over Isalmieten. Alle Arabische leiders zijn molims. Alle politiek partijen in Marokko zijn Moslims.
Maar ze zijn niet Islamieten.
CiteerWat is mis mij als ze op een democratische manier aan de macht komen?

Dan spreken we niet van Islamieten, maar gewoon van politici.
Maar er is geen democratische partij in de Islamitische wereld. Ook de niet-Islamieten zijn niet democraten.

CiteerIk weet het, het zou niet leuk zijn voor de buitenlandse  bedrijven en hun bewakkers.
Buitenlandse bedrijven creëren werk in het land waar ze werken. Ieder land wil dat buitenlandse bedrijven naar hen komen om daar te investeren. Maar Islamieten zijn tegen de buitenlandse bedrijven en dat het volk werkloos is en blijft, is hun zaak niet. Buitenlandse bedrijven betalen heel veel belasting en dat is goed voor de staat.
Met dat geld, betalen regeringen ondere ander het onderwijs.


CiteerMoslims broeder hebben afgelopen maanden de stoel van dictator regime laten wankelen. Ze organiseren weekelijkse demonstratie voor vrij verkiezening en ze tegen machtoverneming met geweld. Wat is hier mis mee?

En die bom in die Wijk en Hotel in Egypte? is dat normaal? Honderden moslims werden opgeblazen door Isalmieten!!



CiteerAls Imazighen weten wij dondersgoed wie de Tamazight wil/ probeert te verbannen en het zijn de huidige regims in Noord Afrika.
De huidige regime in Marokko staat toe dat Tamazight in de basisschool wordt onderwezen. Hij staat toe dat Tamazight gesproken wordt in de TV.
Maar de Islamiet Schiek Jasen wil Tamazight verbannen uit Marokko.

Hij zei "Tamazight mag niet in de media gesproken worden"
Hij zei 'Tamazight is de vijand van de moslims en Allah"

Lees zijn vijandelijke uitspraken tegen Imazighen en Tamazight hier
http://www.amazighworld.net/history/amazighophobia/morocco/yassine/yassine.php

Leg maar uit. Alle derdewerld landen zijn kwart eeuw open voor buitenlandse bedrijven. Waarom is veel werklosheid in de derde wereld dan?
Marokko is 50 jaar in handen van buitenlandse bedrijven zonder iemand ze tegenhoudt. Waarom zijn miljoenen marokkanen om econonische reden hun land gevlucht? Er zijn nog miljoenen werklozen? Hoe verklaar jij dit?

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 14:11:12
Citeer


En die bom in die Wijk en Hotel in Egypte? is dat normaal? Honderden moslims werden opgeblazen door Isalmieten!!


Ten eerst. Dit heeft niet te maken met moslims broeders. Ze hebben zelf de daad afgekeurd.
Ten tweede zijn geen honderen moslims opgeblazen? Leugens.
Wat vindt jij van Honderd duizenden moslims die in Irak, Afghanistan, Palastijn ...enz die worden opgeblazen door de niet moslims en zogenaamde vreedmoslims zoals in Jaman bijvoorbeeld?

Staatloos

#59
CiteerLeugens. De opositie in Egypte heeft afgelopen maanden vaak samen moslims broeder gedemonsteerd.

Blijkbaar versta je geen Arabisch, anders had je dat gelezen in de link waar ik verwezen heb.

Citeer
Correctie:
Egypte heeft afgelopen maanden duizenden mensen gearesteerd omdat ze voor een democratische verkiezening vragen. Mubarak wil nog een extra termijn of zijn zoon als opvolger moet zijn. Waar kwam je sympathiek voor Egypte regime? of ben jij fa van elke dictator in de dienst van Amerika en EU is?
Wat heb je gecorrigeerde? Dat Artikel waar ik verwezen heb? Neem contact met die krant en vertel  ze dat het anders zit.

Citeer
Goed lezen. De niet islamitische politiek partijen willen graag met de huidig Egypte regime onderhandelen.
Volgens mij ben je degene die goed moet lezen.
Ik heb duidelijk gezegd dat moslimbroeders willen praten met de regering en de politiek partijen. Maar niemand wil met ze praten. Dat hoorde ik in aljazeera en dat heeft die man van de moslimbroeders zelf gezegd in dat artikel. Ik heb niet voor niets naar dat artikel verwezen.

Citeer
Hoe verklaar jij de populatie van moslims broeders in Egypte?
Populier zijn ze niet. Ze zijn de grootste Islamitische partij. Alle partijen zijn  tegen de moslimbroders. Dat hebben moslimbroeders zelf in dat artikel gezegd.

In een land waar grote werkloosheid en armoede is,  vind je veel aanhangers van extremisten.
Hitler was de held van de duisters. Hebben de nazis dan gelijk?
De Marokkaanse koning Hassan II, werd op straat ontvangen door duizenden mensen. Is Koning Hassan II zo aardig?

Citeer
Hij werkt graag met israel terwijl de bevolking tegen zijn. Is dat de reden dat je deze regime als voorbeeldig regime haalt?
Blijkbaar ben je niet in staat om te begrijpen.
Ik verwees naar het gebruik van het woord Islamiet. In Mauritanie gebruiken ze dat wordt, maar ook in Marokko en alle Arabische landen. Je hebt toch google en zoek verder.

Citeer

Jij wil graag een bepalde catagorie mensen uitroeien. Wie is hier eigenlijk de terrorist?
Wat een redenering zich?
Je stelt iets voor die ik niet gezegd heb om te bewijzen wat je zelf wel. Je opleiding is dus nutloos. Alle die jaren van wiskunde zijn dus voor niets geweest.

CiteerHij bedoelt elke persoon die voor zijn rechten opkomst.
Wat ik zelf bedoel, is wat ik zelf heb opgeschreven en niet wat je wil dat ik ga schrijven.