koning, Arabische nationalsiten of Islamieten?

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 22:56:20

Staatloos

Citeer

Dat je fout zit impliceert niet dat je ongelovig bent!
Volgens mij ben je degene die fout zit.

“Egypte arresteert 16 mensen, ze verdacht ze dat ze lid zijn van moslimbroeders.”
Lees het hier.
http://www.imnsr.com/DisplayNews.aspx?id=5498

Het enige schuld van die mensen is dat ze lid zijn van moslimbroeders.


Inuit

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:25:47
Citeer

Dat je fout zit impliceert niet dat je ongelovig bent!
Volgens mij ben je degene die fout zit.

“Egypte arresteert 16 mensen, ze verdacht ze dat ze lid zijn van moslimbroeders.”
Lees het hier.
http://www.imnsr.com/DisplayNews.aspx?id=5498

Het enige schuld van die mensen is dat ze lid zijn van moslimbroeders.


Ik zeg net nog, deze mensen vechten tegen het dictatoriale regime van Husni Mubarak. Dus uiteraard worden ze gearresteerd en in de media neergezet als beesten om maar niets te zeggen over de eventuele martelingen. Datzelfde gebeurde onder Hassan II in Marokko als je hem bekritiseerde, maar maakt dat in jou ogen de desbetreffende criticus in dit geval ook fout?

IIAwayagherII

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:15:57
Enkele weken gelden hoorde ik in Aljazeera dat  Alle Egyptische partijen hebben met elkaar afgesproken om geen contacten te onderhouden met de moslim broeders.  Moslimbroers zijn Islamieten en met Islamieten valt niet te discussieerden.

Dit is de reden waarom ik deze topic heb gestart.

Alle partijen in België negeren Vlaamse Belang ( Vlaamse blok)
Alle Partijen in Egypte negeren Moslimbroers.

Zijn alle Partijen in Egypte ongelovige net als ik?
Ga je alle aanhangers van die partijen uitroeien zoals je met me wel.?
Dus wat is het verschil tussen moslim extremisten in Egypte en Nationalistische extremisten in Belgie?
Wat is het verschil tussen Je, Hitler en Bin Laden. Allemaal willen jullie mensen waarmee jullie niet eens zijn uitroeien.


haha ziellig wie wil er nou anderen afmaken, je bestempel mensen als extremist als gevaar en sinds wanneer ga jij koffie drinken met een gevaar huh ?
waarschijnlijk wil jij ze ook uitroeien of mischien wel verbannen of folteren totdat zij van hun pad zullen geraken niet waar?
Dat zijn racistische ideen net als die van hitler die de joden voor gevaar aanzag zie jij nu ook moslims aan voor gevaar, dus het verschil tussen jou gedachtengoed is net zo een als die van hitler, en vandaar dat uitroeien.
bovendien onmenselijkheid word getoond door de zogenaamde voorvechter van democratie usa en zijn dat oom islamisten? het antie campagne kan beter wachten want op dit moment hebben zij geen enkele recht van spreken.
nog veel goeds in het leven en vooral veel moslims minder in jou geval ik ga pleite.

Staatloos

Citeer

Ik zeg net nog, deze mensen vechten tegen het dictatoriale regime van Husni Mubarak. Dus uiteraard worden ze gearresteerd en in de media neergezet als beesten om maar niets te zeggen over de eventuele martelingen. Datzelfde gebeurde onder Hassan II in Marokko als je hem bekritiseerde, maar maakt dat in jou ogen de desbetreffende criticus in dit geval ook fout?
Je zit weer fout.
Hier zeiden moslim broeders dat ze respect voor Moebarak hebben. Ze zeiden ook "Alle Egyptische partijnen willen niet met ons samen werken."

http://www.asharqalawsat.com/details.asp?section=1&article=298818&issue=9662
Alle Egyptische partijnen zijn tegen moslimbroders en niet alleen Mobarak.


Staatloos

#34
Voor Awayagher,

Mauritanië is een Islamitische land. In Mauritanië is Alcohol verboden, maar in Marokko niet. Dus je kunt vanuit gaan dat de leiders in Mauritanië moslims zijn. Maar deze moslims in Mauritanië maken wel onderscheid tussen moslims en Islamieten

Deze moslim leiders hebben het over “Het arresteren van Islamieten..." Ze zeiden niet "Het arresteren van moslims", want ze zijn zelf ook moslims

http://saharamedia.net/saharamedia/66560069271807.php?ArtID=161&nurmainleft=0&nurmainright=0
Zo leer je wat.

Trouwens, Awayegher Je bent toch Homo, heb ik begrepen. ;)  Mag dat van 'Je islam’?



IIAwayagherII

#35
Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 02:57:31
Voor Awayagher,

Mauritanië is een Islamitische land. In Mauritanië is Alcohol verboden, maar in Marokko niet. Dus je kunt vanuit gaan dat de leiders in Mauritanië moslims zijn. Maar deze moslims in Mauritanië maken wel onderscheid tussen moslims en Islamieten

Deze moslim leiders hebben het over “Het arresteren van Islamieten..." Ze zeiden niet "Het arresteren van moslims", want ze zijn zelf ook moslims

http://saharamedia.net/saharamedia/66560069271807.php?ArtID=161&nurmainleft=0&nurmainright=0
Zo leer je wat.

Trouwens, Awayegher Je bent toch Homo, heb ik begrepen. ;)  Mag dat van 'Je islam’?

haha jij hebt ze echt niet op een rijtje jongen, een silamist bestaat niet en is een term dat word gebruikt door racisten die een ander willen kleineren.
het is gewoon een woordje om de amerikanen een genoegen te doen niet meer of minder, want wat is het verschil zei ik al tussen een moslim en een islamist?
gaat toch heen met je onzin, zo maak ik vandaag een para-ist van je, je bent para en die toevoeging ''ist'' is om aan te duiden dat je nog meer meer para bent dan iemand die gewoon para is (volgens jou kan dat).
tshh wat een onzin allatief.
had je nou echt zo een tekort aan stof dat je nu iemand voor homo moet uitmaken ?
tot de tijd dat ik je van achteren genomen heb en en blijf ik hetro en een vrouwen-liefhebber ;).

Staatloos

#36
Citeer
haha jij hebt ze echt niet op een rijtje jongen, een silamist bestaat niet en is een term dat word gebruikt door racisten die een ander willen kleineren.
Je moet dat woord dan van het Arabische woordenboek verwijderen.
Islamiet in het Arabische woordenboek betekent een Moslim die Islam gebruik voor zijn politiek doeleinden.
Je kunt je woede niet op mij uiten, maar op de arabische taal, politici en de media en op miljoenen Arabieren.
Vraag ze waarom ze onderscheid willen maken tussen een moslim die in God gelooft en een terrorist die mensen terroriseert om aan de macht te komen.
Ik heb niets te maken met die termen en ik heb ze alleen overgenomen.
Of heb je vandaag geen man kunnen vinden?

Citeer
tot de tijd dat ik je van achteren genomen heb en en blijf ik hetro en een vrouwen-liefhebber ;).

Ja, ik weet alles over je zoals ik je verteld. Marokkanen houden niets geheim.
Weet je niet wie ik ben?
Ik ben degene die in marochate.nl de naam  "Homohater" heeft. Ik ben degen die zei dat ik de homo's wil uitroeien. Is dit misschien de reden waarom je zei dat je me wil uitroeien, homo?
Homo’s kunnen nooit hetero's uitroeien.
Ik wil geen discussie met homo’s. Ik haat ze en ik wens ze alle slechtheid van de heel wereld. Dit is mijn laatste reactie op je. Meer verdien je niet, Homo. Ga mannen en Negers zoeken. Het forum is bedoel om te discussieerden en niet om mensen uit te roeien. In marochat heb ik gezegd dat ik homo’s wil uitroeien, maar dat is chat. En dit is Forum.
Of wil je dat ik hier je naam aliasen, leeftijd en de mannen met wie jet het gedaan hebt bekend maken?

Dora

tering he, wat een kat en muis spel...

staatloos >>> ik denk dat deze drie een samenhang is.
als je voor koning kiest kies je ook voor een arabische nationalist. ik ken namelijk geen 1 arabische koning die geen nationalist is. en een nationalistische koning die zal geheid islamieten in zijn bevolking hebben rond huppelen. zelfs in zijn eigen politiek. dus het is in dit geval een heel pakketje...ik zou graag van dit hele pakket afstand willen nemen en van mij mogen ze dus alle drie van tafel.

sraam
L_L

tazrout tabarchant

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 22:56:20
Wie zou je jou vijand wensen:
Koning, Arabische nationalisten of Islamieten?


beter geen van de drie, maar als je moet kiezen: wie van de drie wil je hebben en waarom?



islamieten.. bedoel je volgens mij fundamantalisten? als het zou is?
ze zijn allemaal een pot nat. het gaat om de macht. en nergens anders over. jammer dat zou veel mensen intrappen.ze moeten eerst met werk en goede onderwijs kommen. dan kan ik pas kiezen.
nou kies ik voor  pvda ????

Izwan

Het leger van Hersi Ali valt aan? Gelukkig, ze hebben slecht training gehad. Met leugens in combinatie met verzonnen termen kunnen de Imazighen moeilijk  ronstelen he!!.

Izwan

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 22:56:20
Wie zou je jou vijand wensen:
Koning, Arabische nationalisten of Islamieten?


beter geen van de drie, maar als je moet kiezen: wie van de drie wil je hebben en waarom?



Als ik echt moet kiezen dan kies ik voor islamieten. Zij durven tenminst tegen de dectatoriale regims te keer te gaan. Voorlopig zijn de einige hoop voor miljarden moslims om verlost te worden van eeuwenlang onderdrukking.

Izwan

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 23:42:58
Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 23:13:03
Op dit moment ben jij dat en jouw stomme keuzevragen
Over dit onderwerp kan je heel veel vertellen en discussieerden en het zijn geen CBS vragen.

Ondanks dat ik een hekel heb een de koning, wil ik liever koning dan de Islamieten die mij willen Arabiseren en onderdrukken.
Arabische nationalisten zijn toch beter dan Islamieten.


De koning en national arabisten heb jij al aan de macht zonder te kiezen. Waar zeiker over dan?

Izwan

Citaat van: Staatloos op 21/05/2005 om 01:02:24
Citaat van: IIAwayagherII op 21/05/2005 om 00:57:11
hey staatloos ophouden met je gezaniek man, als je wat tegen de islam hebt ga je maar die gasten op het stormfront of atheist.nl lastig vallen a sufferd.
als je werkelijk op de feiten spitst dan weet je dat de arabische nationalisme het gevaar is en niet de islam, dit tenzij je een racist bent.
je begint net op Ales te lijken :)

Je komt binnen en je begin met het uitschelden.
Ik had het duidelijk over de Islamieten en zelfs Saoedie-Arabie is in oorlog met de Islamieten.
Maar goed, ik hooop dat ze je weer banneen. Want ik heb geen zin om te discussieren met achterlijke mensen zoals je.
Bedoel jij de slaven van Amerikkanen die de moslim graag willen uitroeien. Die heb jij overal, ook in marokko en dat is de reden van de armoede in de derde wereld. Zij bewaken liever de belangen van buitenlandse bedrijven in plaats van de belangen van eigen bevolking.

Staatloos

#43
Citeer

Als ik echt moet kiezen dan kies ik voor islamieten. Zij durven tenminst tegen de dectatoriale regims te keer te gaan. Voorlopig zijn de einige hoop voor miljarden moslims om verlost te worden van eeuwenlang onderdrukking.
Die Islamieten zijn niet dictatoriaal dan, volgens je?

De generaal Oemar Alabashier heeft samen met de Imam Hassa Attaurabi een Islamitische revolutie in Soedan gedaan.
Hun doel was het oprichten van Islamitische staat.
Wat ze hebben bereikt is de volgende:

Christenen in het zuid verhongeren en uitmoorden
Generaal Albaschir heeft zijn Imam en zijn Friend Hassan atturabi tien jaar lang in de gevangenis gestopt
Omar Albashier Heeft binnen een jaar een miljoen moslims in darfuur vermoord

In totaal heeft de islamiet Omar Albashier meer dan 3 miljoen mensen vermoord, sinds hij aan de macht is.

Politieke tegenstander in zijn land stop hij gewoon in de gevangenis. Want hij is degene die het land regeert, zelfs zijn Imam Hassan Atturabi heeft uit de weg geruimd

En dit is geen dictatoriaal? 

Isalmieten zijn niet dictatoriaal?? zegt hij??? De Islamieten in Iran voeren oorlog tegen de Soenieten en slopen hun moskeen.  Politiek tegenstanders worden onthoofd.

De wreedheden van de Islamieten kenen geen grenzen.

Staatloos

#44
Citeer
islamieten.. bedoel je volgens mij fundamantalisten? als het zou is?

Isalmiet is geen fundamuntalist.
Als je Arabisch spreek dan betekent Islamiet gewoon Islamie.

Zoals ik zie Islamiet is een fundamuntalistische politicus.

Men ken fundamuntalist zijn en extreem in zijn geloof, maar hij bedrijft geen politiek en hij streeft niet naar het oprichten van een Islamitische staat waar iedereen naar hem luistert. In dit geval is deze persoon fundamundalist, maar geen Islamiet.