koning, Arabische nationalsiten of Islamieten?

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 22:56:20

Staatloos

Citeer
Niemand is hier homo en er wordt niet gescholden hier ... ;)

Wie noemt zijn broeder nou een Homo of zijn zuster een Hoer... zoiets moet gewoon niet ...

Hou het gewoon netjes oke
Als je een homo, homo noemt dan is dat geen belediging, maar vertellen wie hij is. Meer niet. Als ik zeg dat je een vrouw bent, dan heb ik je niet uitgescholden.

Wordt hier niet uitgescholden? Awayagher heeft me zelf met de dood bedreigd. Boewachaen noem me een dier, reptiel, debiel, etc. Is dit niet uitschelden?



Fatiha_L

Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 13:58:36
Citeer
Niemand is hier homo en er wordt niet gescholden hier ... ;)

Wie noemt zijn broeder nou een Homo of zijn zuster een Hoer... zoiets moet gewoon niet ...

Hou het gewoon netjes oke
Als je een homo, homo noemt dan is dat geen belediging, maar vertellen wie hij is. Meer niet. Als ik zeg dat je een vrouw bent, dan heb ik je niet uitgescholden.

Wordt hier niet uitgescholden? Awayagher heeft me zelf met de dood bedreigd. Boewachaen noem me een dier, reptiel, debiel, etc. Is dit niet uitschelden?




Dat heb ik dan niet gelezen ... Maar als jij je zoals nu gaat gedragen op het forum verlaag je jezelf ... Waarom erop reageren als je het niet bent ...

Over mij zijn roddels verspreid op het forum maar dat wilt niet zeggen dat ik erop reageer ... ZO LAAG BEN IK NIET :)

Be yourself !!

Staatloos

Citeer
Dat heb ik dan niet gelezen ... Maar als jij je zoals nu gaat gedragen op het forum verlaag je jezelf ... Waarom erop reageren als je het niet bent ...

Over mij zijn roddels verspreid op het forum maar dat wilt niet zeggen dat ik erop reageer ... ZO LAAG BEN IK NIET :)

Be yourself !!
Het gaat om de regels. De ene wordt gebannen voor een klein woord, de ander mag iedereen hier terroriseren en met de dood bedriegen en toch wordt hij niet gebannen.

Als je door 2 homo’s 40 keer per dag wordt uitgescholden, dan is dat niet leuk om te lezen.



Fatiha_L


Dora


Citeer




maar ben je het er mee eens als ik zeg dat de drie "rampen" die je beschreef met elkaar te maken hebben???

staatloos heb nog geen antwoord van je..

Staatloos

Citeer
maar ben je het er mee eens als ik zeg dat de drie "rampen" die je beschreef met elkaar te maken hebben???

staatloos heb nog geen antwoord van je..
Citeer
Ze zijn inderdaad allemaal rampen. Maar het ene ramp is groter dan het ander.


IIAwayagherII

#112
Citaat van: Staatloos op 22/05/2005 om 13:46:55
Citaat van: BoeAchawen op 22/05/2005 om 08:29:23
jij bent hier van 00:28 tot 6:25 aan het kwijlen.  6 uur lang..

je hebt geen vrouw, geen vriendin, (geen vriend) .. kom je zo aan je trekken??


Er zijn heel veel mensen die gebannen zijn doordat ze andere leden hebben uitgescholden of bedregen. Maar Je Homo vriend Awatagher wordt niet gebannen want die regels gelden niet voor hem

De administrator heeft hier vaak gezegd dat je gebannen wordt als je niet on topic blijft. Dit heeft ze ook vaak gedaan. Veel bewuste Imazighen  werden gebannen, omdat ze een berichtje heben geplaast die niets met het onderwerp te maken heeft. Maar die regel geldt niet voor je. Geen enkele bericht van je is on topic. Het enige wat je hier doet is domme opmerkingen maken over mensen. Aangezien jullie beide homo's zijn, zou je alleen maar concluderen dat voor homo's andere regels gelden.
mischien is admin slim genoeg geweest om te zien dat jij provoceerde om zo een ban aan te smeren aan me.
letterlijk loop je al een tijdje mensen voor homo uit te maken, en inmiddels zou je denken dat je een of andere gefrustreerde flikker bent, zonder vriend op zoek naar een soortgenoot.
Jij komt herhaaldelijk met leugens aanzetten, en als ik het goed heb en jij de zelfde persoon als Ales en Afra bent weet ik genoeg.
eerder noem je de profeet een varken en nu ben je ineens moslim, je bent alleen uit op beledigen meer niet.
maar word je zelf beledigd dan loop je te zanieken over een ban, tsja zielligerd get a life will yah.

Staatloos

#113
Citeer
goed heb en jij de zelfde persoon als Ales en Afra bent weet ik genoeg.

Ik heb begrepen dat Afra in belgie woont en ik woon in Nederland. Afra is niet molsim en ik ben moslim. Het feit dat ik tegen de extemisten ben, wil niet zeggen dat ik niet moslim ben.
Citeer
eerder noem je de profeet een varken en nu ben je ineens moslim,
Dat moet je citeren zoals ik gedaan heb,opa.
Dit zijn je citaten over de profeet

" De een kent als uitgangspunt de liefde de andere afwijzing en strijd.
Al met al kies ik als vele imazighen tegenwoordig voor christus.”

" Een profeet die juigd wanneer zijn volk misdaden begaan als bv hoofden afsnijden van mensen is alles behalve menselijk.


"Nou als je de meeste mag geloven dan heeft mohammed idd veel invloed in de wereld gehad, maar dan wel in de negatieve zin.

Dus vandaar mohammedanen, geen nieuw geloof maar een vervoelijke soennietische richting!"

" Jazeker helpen afstand te nemen van een door een zwaard opgelegd geloof, die argwaan en haat als uitgangspunt heeft Wink"


ps. Als je en je vriend met wie jet doet niet gebannen worden dan vertrek ik hier. Of twee homo_zwervers of ik.


Izouran

ewa awayagher en staatloos wat hebben jullie nu bereikt?

ameziane

Arabisch nationalisten en IslamiSten(staatloos gebruikt steeds de verkeerde term) hebben gemeen dat ze onze rechten als Imazighen ontkennen. Bovendien denk ik dat als de Islamisten (democratisch) aan de macht komen, die democratie zullen afschaffen en hun interpretatie van de Islam aan het volk gaan opleggen.

Dus misschien is de monarchie wel de beste oplossing, al was het alleen maar om de boel bij elkaar te houden, om het maar op zijn Cohens te zeggen.

Dora

Citaat van: ameziane op 22/05/2005 om 19:59:54
Arabisch nationalisten en IslamiSten(staatloos gebruikt steeds de verkeerde term) hebben gemeen dat ze onze rechten als Imazighen ontkennen. Bovendien denk ik dat als de Islamisten (democratisch) aan de macht komen, die democratie zullen afschaffen en hun interpretatie van de Islam aan het volk gaan opleggen.

Dus misschien is de monarchie wel de beste oplossing, al was het alleen maar om de boel bij elkaar te houden, om het maar op zijn Cohens te zeggen.
precies..want democratie bestaat niet in de islam...so simpel as that.

vooralsnog ben ik tegen monarchie...een monarchie kost geld, en geld kost levens..

MBTiza

Democratie is een dictatuur van de meerderheid, wat nou als de meerderheid zich gaat keren tegen een minderheid, Duitsland in de jaren 30 en 40 was een goed voorbeeld.

Staatloos

#118
Citeer

Arabisch nationalisten en IslamiSten(staatloos gebruikt steeds de verkeerde term)
Ik heb het Arabische woord Islamie vertaald naar islamiet.
Maar in Nederland wordt nog steeds geen onderscheid gemaakt tussen Moslim, Islmiet of Islamiest.
Zowel Islmist als islamiet zijn volgens mij nog niet bekend in Nederland.

Monarchie vind ik ook beter dan Arabische nationalsiten en de Isalmieten (of Islamisten).
Monarchie geeft ons het recht in een paar minutten Tamazight.
Arabische nationalisten... denk aan Alqaddafi en Saddam
Islamien (Arabische woord) ... denk aan Sjiek Jasen. Deze tuig wil Arabische taal in de heel wereld verspreiden.  Arabische taal beschouwen ze als een van de heiligen van de Islam.

Staatloos

#119
Citeer
precies..want democratie bestaat niet in de islam...so simpel as that.

In mijn Islam bestaat wel democratie, maar in de Islam van de Islamisten (ik ga voortaan Islamisten gebruiken i.pv. Islamieten) bestaat geen democratie.

In de Koran staat: Wa amrohom shora bijnahom. (dit betekent ongeveer: overleg is de manier van aanpak).