Neo=nazis VS moslim extremisten

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 19:01:47

hmidoush

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 19:29:25
Citeer
als je de geschiedenis kent weet je wie de gevaarlijkste is..ik zou zeggen lees het.
Een forum is bedoel om te discussiëren en niet om te zeggen "lees de geschiedenis"

Ik heb de geschiedenis gelezen en ik weet niet wie gevaarlijker is.
Als ik de geschiedenis van de moslim extremisten moet verglijken met die van de neonazi’s, dan zijn moslim extremisten gevaarlijker. Maar de geschiedenis van moslim extremisten is langer dan die van de neonazi’s.

De mensheid heeft neonazi’s verslagen en nu zijn ze onder controle,  maar dit kan je niet zeggen over moslim extremisten.

De hele wereld van Saoedie-Arabie tot Amerika lijdt aan moslim extremisten. maandelijkse hoor ik dat er bomen in Saoedi-Arabië, Pakistan,  Rusland,Marokko, Egypte, Algerije, zijn ontplofte.  Een week gelden is een wijk in Egypte opgeblazen door de moslim broeders.

ik zou zeggen lees de geschiedenis nog een keer maar over.

Inuit

Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 19:39:49
Door het sluipende gevaar natuurlijk, leer van het verleden Amerika in Vietnam de gerillia-strijders waren de grootste oorzaak van hun nederlaag.
Leuk dat je de VS erbij haalt, zullen we ook ff gaan tellen hoeveel slachtoffers zij hebben gemaakt? Immers, de VS zoals wij deze nu kennen had niet kunnen bestaan als de Ieren (huidige Amerikanen) niet de Indianen hadden uitgeroeid.
En nu we toch bezig zijn, zullen we dan ook het aantal slachtoffers van de Britten tellen? Alleen al tijdens de kolonisatie periode hebben zij een immense hoeveelheid aan mensen uitgemoord!
Dan doen we de Fransen ook maar meteen. Vietnam, Algerije, Marokko en vele andere landen in Afrika, om maar een paar landen te noemen waar ze massa-slachtingen hebben aangericht.

Staatloos

We hebben het niet over een individu crimineel zoals volkert, die heb je overal en altijd.

We hebben het niet over georganiseerde criminelen die mensen doden om aan het geld te komen.
Ik wil het niet hebben over  extremisten onder de Joden en de Christenen omdat ze geen wijken, metro’s auto opblazen waar onschuldige mensen lopen.

Ik heb het over Moslim extremisten die in mijn ogen gevaarlijker zijn dan de neonazi’s.
Alle Islamitische landen lijden onder de moslim extremisten. De meeste slachtoffers van molsim extremisten zijn, zijn moslims.
In Algerije werden (misschien nog steeds) duizenden vrouwen en kinderen in marketen opgeblazen.

igwentje

Wie de gevaarlijkste ook mag zijn is voor ieder anders. Voor de een is het een vrijheidstrijder voor de andere een nazi en nog voor een andere is het de bijtende hond van de buurvrouw. Deze topic slaat nergens op.

Staatloos

Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 19:52:28
Wie de gevaarlijkste ook mag zijn is voor ieder anders. Voor de een is het een vrijheidstrijder voor de andere een nazi en nog voor een andere is het de bijtende hond van de buurvrouw. Deze topic slaat nergens op.
Wie een bom pakt om een wijk in Marokko, algerij, Egypte op te blazen is geen vrijheidstrijder.

Inuit

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 19:49:01
Ik wil het niet hebben over  extremisten onder de Joden en de Christen omdat ze geen wijken, metro’s auto opblazen waar onschuldige mensen lopen.
Het blijkt wel uit je reacties en topics dat alleen de moslim je een doorn in het oog is.
Ooit weleens gehoord van de neo-conservatives? Dit zijn grotendeels christenen (althans zo noemen ze zich, maar ik weet gelukkig wel beter), zij zijn doen de regie voor wat er zich in Guantanamo Bay afspeelt. Zij zijn het die Afghanistan zijn binnengevallen om Bin Laden te vangen, heel wat onschuldige burgers hebben bij deze inval de dood gevonden, maar waar is Bin dan gebleven? Zij zijn het die Irak zijn binnengevallen om de massa-vernietigingwapens op te halen. Ook hier weer, vele onschuldige slachtoffers, maar waar blijven die massa-vernietigingwapens?
Ooit weleens gehoord van zionisten? Dit zijn voornamelijk joden (qua geloof). Deze gasten komen een nedrzetting in je achtertuin bouwen omdat volgens hun, God hun jou tuin heeft beloofd. En als je er tegen verzet dan ben je een terrorist!

igwentje

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 19:53:49
Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 19:52:28
Wie een bom pakt om een wijk in Marokko, algerij, Egypte op te blazen is geen vrijheidstrijder.
Nee in jouw ogen niet maar degene die zich opblaast vind dat wel. Zo worden ze genoemd: vrijheidstrijders. Het is maar door wat voor invalshoek je het bekijkt. Dat is iets dat bij jou niet helemaal duidelijk is.

Staatloos

Citeer
Het blijkt wel uit je reacties en topics dat alleen de moslim je een doorn in het oog is.
Je moet goed lezen. Ik had het over moslim extremisten die onschuldige moslims opblazen. de meeste slachtoffers van de moslim extremisten zijn moslims.

Citeer
zij zijn doen de regie voor wat er zich in Guantanamo Bay afspeelt.
In de Marokkanse, algerijnse en Saudische  gevangenisen, gebeuren erger dingen dan in Guantanamo Bay.
Een Marokkaanse officier vluchtte naar Frankrijk en zei dat ze in Marokko de gevangen de ogen en tenen afsnijden. Mannen worden door de bewakers anaal verkracht. Ze stoppen hitte ijzer in de kont van de gevangen. Dit doen de Amerikanen in Guantanimo Bay niet.
Maar toch heb ik het niet over de misdaden van de Arabische regeringen, maar over moslim extremisten.

Citeer
Zij zijn het die Afghanistan zijn binnengevallen… heel wat onschuldige burgers hebben bij deze inval de dood gevonden,  Zij zijn het die Irak zijn binnengevallen om de massa-vernietigingwapens op te halen. Ook hier weer, vele onschuldige slachtoffers,
Ja, Een Rif is meerder malen aangevallen door het Arabische leger en ze hebben duizenden onschuldige burgers vermoord en vrouwen verkracht, huizen in branden gestoken, meisjes ontvoerd

In Soedan zijn binnen een jaar een miljoen moslim vermoord door de arabieren.
Koerden in Irak en Syrië werden door de Arabieren vergast en uit vermoord.
Maar ik heb het toch niet over de misdaden van de Arabische regeringen, maar over de misdaden van de moslim extremisten.

CiteerOoit weleens gehoord van zionisten? Dit zijn voornamelijk joden (qua geloof). Deze gasten komen een nedrzetting in je achtertuin bouwen omdat volgens hun, God hun jou tuin heeft beloofd.
Ook gehoord van Arabieren die denken dat Allah hun recht gaf om Landen te bezeten en daar Islam te verspreiden om vervolgens die volkeren te beroven hun landen. Joden hebben een klein landje “beroofd”, maar Arabieren hebben tientallen landen beroofd. Maar toch heb ik het niet over de misdaden van de Arabieren, maar over moslim extremisten.

PS. Open een topic over de misdaden van volkeren: Arabieren VS westerlingen; wie is de slechtst.