Neo=nazis VS moslim extremisten

Gestart door Staatloos, 20/05/2005 om 19:01:47

Staatloos

Wat zijn de overeenkomsten tussen twee tuigen en kwalen: moslim extremisten en de neo-nazis?
Is het ene menselijker dan het andere?

Wie zou je eerste willen uitschakelen?
Wie is gevaarlijker voor de mensheid en de vrede op aarde?

....

igwentje

Weet je wat gevaarlijk aan hun is hun ontwetendheid

mouslati

Het is alletwee een groep die het in hun hoofd heeft gehaald dat een bepaalde bevolkingsgroep niet past binnen hun levensstijl. Ze zijn alletwee even gevaarlijk omdat geen van beiden het erg vinden om geweld te gebruiken.

MBTiza

ik vindt ze wel leuk, er bestaan nog achterlijke mensen.

mouslati

Citaat van: Eazy_MbTiza op 20/05/2005 om 19:13:30
ik vindt ze wel leuk, er bestaan nog achterlijke mensen.

Die zijn er sowieso zat, daar hoef je geen neonazi of moslim extremist voor te zijn.

MBTiza

zou je zeggen? zou je denken? vind je?

hmidoush

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 19:01:47
Wat zijn de overeenkomsten tussen twee tuigen en kwalen: moslim extremisten en de neo-nazis?

....

als je de geschiedenis kent weet je wie de gevaarlijkste is..ik zou zeggen lees het.

dnesh

de mafkees die dit beweerd mischien ?

igwentje

Citaat van: hmidoush op 20/05/2005 om 19:19:24

....

als je de geschiedenis kent weet je wie de gevaarlijkste is..ik zou zeggen lees het.
Nou ik ken de geschiedenis toch zou ik niet durfen zeggen wie de gevaarlijkste is. Dat is voor iedereen anders, iemands vijand is de bondgenoot van een ander dus wie de gevaarlijkste is ligt dus aan vanuit welke standpunt je het bekijkt.

Staatloos

Citeer
Een forum is bedoel om te discussiëren en niet om te zeggen "lees de geschiedenis"

Ik heb de geschiedenis gelezen en ik weet niet wie gevaarlijker is.
Als ik de geschiedenis van de moslim extremisten moet verglijken met die van de neonazi’s, dan zijn moslim extremisten gevaarlijker. Maar de geschiedenis van moslim extremisten is langer dan die van de neonazi’s.

De mensheid heeft neonazi’s verslagen en nu zijn ze onder controle,  maar dit kan je niet zeggen over moslim extremisten.

De hele wereld van Saoedie-Arabie tot Amerika lijdt aan moslim extremisten. maandelijkse hoor ik dat er bomen in Saoedi-Arabië, Pakistan,  Rusland,Marokko, Egypte, Algerije, zijn ontplofte.  Een week gelden is een wijk in Egypte opgeblazen door de moslim broeders.

dnesh

Citaat van: Staatloos op 20/05/2005 om 19:29:25
Citeer
Een forum is bedoel om te discussiëren en niet om te zeggen "lees de geschiedenis"

Als ik de geschiedenis van de moslim extremisten moet verglijken met die van de neonazi’s, dan zijn moslim extremisten gevaarlijker. Maar de geschiedenis van moslim extremisten is langer dan die van de neonazi’s.

De mensheid heeft neonazi’s verslagen en nu zijn ze onder controle,  maar dit kan je niet zeggen over moslim extremisten.

De hele wereld van Saoedie-Arabie tot Amerika lijdt aan moslim extremisten. maandelijkse hoor ik dat er bomen in Saoedi-Arabië, Pakistan,  Rusland,Marokko, Egypte, Algerije, zijn ontplofte.  Een week gelden is een wijk in Egypte opgeblazen door de moslim broeders.

jongen je weet niet waar je het over hebt, een neo-nazie had hier nog premier kunnen worden was het niet volkerd die er een einde aan maakte.
de neo's zijn de politiek in gegaan en undercover, terwijl de moslim extremist nog steeds luid aan het schreeuwen is, en van wie moet je meer vrezen het sluipende gevaar of het zichtbare gevaar?

Inuit

De een heeft 6 miljoen Joden vergast (geschiedenis), dit ging systematisch, oftewel niemand werd gespaard. En vele andere niet-ariers zijn gemolesteerd (tegenwoordig). De ander heeft naar mijn weten veel minder slachtoffers op haar geweten en vernietigt niet systematisch een heel volk, maar elk slachtoffer is er 1 te veel, zo zeg ik maar.

Ik snap trouwens niet waarom je op een extremist een etiketje moet plakken (moslim, christen, nationalist, etc.)? ??? Iemand die fout is, is gewoon fout, er een etiketje op plakken voegt niets toe. Of vindt men het minder erg als bijv. een Amazigh van je steelt, dan waanneer de dief een Nederlander is?

Dus staatloos, ophouwe met bullshit topics te openen en ga je nuttig maken voor de samenleving ofzo.

hmidoush

Citaat van: igwentje op 20/05/2005 om 19:26:29
Citaat van: hmidoush op 20/05/2005 om 19:19:24

....

Nou ik ken de geschiedenis toch zou ik niet durfen zeggen wie de gevaarlijkste is. Dat is voor iedereen anders, iemands vijand is de bondgenoot van een ander dus wie de gevaarlijkste is ligt dus aan vanuit welke standpunt je het bekijkt.
neo nazi's hebben tijdens de 2dewereldoorlog meer dan 50 miljoen slachtoffers gemaakt.
kan je mij zeggen hoeveel slachtoffers die moslim extremisten hebben gemaakt..

igwentje

Citaat van: dnesh op 20/05/2005 om 19:33:42
Citeer

jongen je weet niet waar je het over hebt, een neo-nazie had hier nog premier kunnen worden was het niet volkerd die er een einde aan maakte.
de neo's zijn de politiek in gegaan en undercover, terwijl de moslim extremist nog steeds luid aan het schreeuwen is, en van wie moet je meer vrezen het sluipende gevaar of het zichtbare gevaar?
Door het sluipende gevaar natuurlijk, leer van het verleden Amerika in Vietnam de gerillia-strijders waren de grootste oorzaak van hun nederlaag.

Inuit

Maar de geschiedenis van moslim extremisten is langer dan die van de neonazi’s.
ohja joh? vertel eens......
want ik dacht altijd dat dat anders zat.