Ibtharsen

Gestart door Naima (Gast), 01/05/2001 om 21:05:50

athsaynou

Citaat van: Ait_Touzinie op 01/02/2005 om 17:24:19
Een arabier zal ons zeker uitlachen, bedank Ajaw Ali maar.

Numero1,  Wees bevrijdt a debbeth.  Wij houden wel op, huppa zand erover. 

Wij willen geen verdeelheid zaaien, Ajaw Agjur wel.

Een Riffijn is een Riffijn.

precies ;) weer zo onnozele discussie..

Hadou

Ibtharsen:
Rondtrekkende imazighen in Midden Rifland.
Ze zijn bij ons in Tafersit bekend om: Houtskool (Rfaga), Riet tapijt (Ajathir) en rietmandjes .. Slakken ( A R!rar).
Zo had een iedere streek een eigen handel en verkoopwaar.
Mijn 3de zwager komt  uit 3ain Zorra..

Thalla

afi3a

Citaat van: athsaynou op 01/02/2005 om 17:26:36
Citaat van: Ait_Touzinie op 01/02/2005 om 17:24:19
Een arabier zal ons zeker uitlachen, bedank Ajaw Ali maar.

Numero1,  Wees bevrijdt a debbeth.  Wij houden wel op, huppa zand erover. 

Wij willen geen verdeelheid zaaien, Ajaw Agjur wel.

Een Riffijn is een Riffijn.

precies ;) weer zo onnozele discussie..
weer zo een dom en afgezaagde opmerking, houd jij maar bezig met je onnozel leventje ;)

ajaw-ali

 verdeeldheid wil ik niet, alleen KORRO en aghyoor II moeten de discussie vanaf het begin lezen, en niet zomaar in springen.

karim21

ibdarsen zijn echte MANNEN vraag dat maar aan een eerlijke marokkaan arabier of berber maak niet uit,maar die zal jou vertellen dat ibdarsen mannen zijn,vraag dat maar aan jullie pappa's              afz.abdars uit ain zohra

karim21

en wij zijn geen irifien,maar een volk apart,een deel van ons stamt af van algerijnen en libiérs

Azjdhiedh

Citaat van: karim21 op 27/03/2005 om 16:10:36
ibdarsen zijn echte MANNEN vraag dat maar aan een eerlijke marokkaan arabier of berber maak niet uit,maar die zal jou vertellen dat ibdarsen mannen zijn,vraag dat maar aan jullie pappa's              afz.abdars uit ain zohra

GEWELDIG!! en de rest v/d rif zijn zeker allemaal mieten..? :(
bespaar me het opkrikken van je eigendunk, je mag, moet zelfs trots zijn op het feit dat je ARIFIE bent, breng het alleen wat beter aub

Klatta

 
echt iedereen hier wil zijn eigen stam omhoog krikken... riffijn is riffijn tuurlijk hebben somiige riffijnen lahbats.. maar die zijn er in elke stam.. ik ken niet zoveel imdarsen.. maar de weinigen die ik ken zijn relaxed.. pure riffijnen