top drie rotkoppen

Gestart door noemid, 17/05/2005 om 11:28:47

Dora

Citaat van: Arabi op 11/06/2005 om 17:54:50
Citaat van: hadou op 17/05/2005 om 23:25:31
Ze hebben of krijgen hun verdiende loon..

Stelletje klootzakken!!!!

Ik heb niets te klagen!! we lachen en genieten van onze vrijheid....ik zeg 't nogmnaals....'t is jullie verdiende loon!! nou demonstreer maar!! je zult daadwerkelijk zien wat je verdiende loon is.....in de gevangenis van el knetra voor de rest van je leven jankend doorbrengen....... je hoopt dan geen rifi meer te zijn. Ik meen het hoor!! marokko is niets veranderd en er zal nooit iets veranderen tot de dag des oordeels.

Arabi here!!!

allah yegferlek...

zoals confucius al heeft gezegd >> "wees niet bang voor langzame vooruitgang, wees bang voor stilstand"...

hoop dat dat genoeg zegt voor je

ma3salama L_L

allasian

Citaat van: Arabi op 11/06/2005 om 17:54:50

Stelletje klootzakken!!!!
Moet je een stok hebben om op te bijten ?
Citeer
Arabi here!!!
Hier is die Marikoe.

groenebriefjes

Citaat van: Arabi op 11/06/2005 om 17:54:50
Citaat van: hadou op 17/05/2005 om 23:25:31
Ze hebben of krijgen hun verdiende loon..

Stelletje klootzakken!!!!

Ik heb niets te klagen!! we lachen en genieten van onze vrijheid....ik zeg 't nogmnaals....'t is jullie verdiende loon!! nou demonstreer maar!! je zult daadwerkelijk zien wat je verdiende loon is.....in de gevangenis van el knetra voor de rest van je leven jankend doorbrengen....... je hoopt dan geen rifi meer te zijn. Ik meen het hoor!! marokko is niets veranderd en er zal nooit iets veranderen tot de dag des oordeels.

Arabi here!!!

je bent staatloos en je noemt dat vrijheid...dat heet afgestoten haha is net als bastaard... En praat ni over je gevangenis...breng me gewoon daar hihihi, yalla stap op je kameel en ga de inlichtingen raadplegen over activisten hier hahaha..marokko verandert zeker wel...in voordeel van rif en van alle onderdrukkte mensen daar... :D REVOLUTIOOONN

Isefrawen

Citaat van: Arabi op 13/06/2005 om 21:14:03

Door die topRotkoppen is marokko zoals ik hem wil!! we hebben alles wat ons hartje begeert.....we hoeven niet te klagen als dat niet nodig is!!!

Arabi

Ah, je bent blij dat je als een homofobe homoseksueel de boulevard kan afstruinen naar heet geil Franse of Duitse sekstoeristen die je flink eens in je billen knijpen... dat is wat je geërfd hebt van de Arabische monarchie; ga je klagen omdat je in je bil bent geknepen zul je de rest van je leven in een 2 bij vijf meter cel waar je alsnog door de flink behaarde medegevangenen in je blote anus met een tralies staaf flink wordt genomen!

Kerel jij hebt gelijk inderdaad, jij hebt geen reden om te klagen!

Amedduker

Arabi=Ibara. Ruh bara. Jij hoort hier niet thuis.
Ewa d wenni netta.

sportmaroc