De Amerikanen op Guantanamo Bay

Gestart door ameziane, 16/05/2005 om 15:18:46

beni said zaiomen

Citaat van: BoeAchawen op 17/05/2005 om 16:52:54
wat dacht jij dan ... a chmaaat
ee sukkel wat noem je me chmaat je kent me niet eens e achterlijke barbaar

ameziane

Ophouden jullie. Doe dat lekker via PM en niet in mijn topic.


miss.F.


ameziane

Citaat van: miss.F. op 06/06/2005 om 15:08:34
Citaat van: ameziane op 06/06/2005 om 14:57:21
Het Pentagon geeft toe...
http://www.nu.nl/news/536254/22/Koran_vijf_maal_onteerd_op_Guant%E1namo_Bay.html

wat een runderen ook eh, dat ze spreken van ongelukjes en gevangen die zelf doorspoelen!
Ja,dat is de zaak op z'n kop zetten. Ik kan mij niet voorstellen dat een Moslim een Koran door het toilet zou spoelen.
Er zal meer aan de hand zijn dan ze toegeven.

Hadou

waarom maak jij zo druk eigenlijk? Ik begrijp je best wel en natuurlijk ben ik ook tegen iedere vorm van onderdrukking en schending van mensen rechten.
Jij houdt je bezig wat er in verwegistan gebeurt , terwijl bij ons thuis nog ergere dingen gebeuren..

ameziane

Citaat van: hadou op 06/06/2005 om 15:19:35
waarom maak jij zo druk eigenlijk? Ik begrijp je best wel en natuurlijk ben ik ook tegen iedere vorm van onderdrukking en schending van mensen rechten.
Jij houdt je bezig wat er in verwegistan gebeurt , terwijl bij ons thuis nog ergere dingen gebeuren..
Ik maak nergens druk over, hoe kom je daarbij? Ik had een topic over dit onderwerp geopend, nu zijn er ontwikkelingen en die heb ik hier gemeld, niks mis mee, toch?

In ieder geval is mijn wereld groter dan die van jou!

Dora

azul amezian,

zijn dat de enige 3 landen die hebben gedemonstreerd??

Dora

Citaat van: ameziane op 06/06/2005 om 15:29:02
Citaat van: hadou op 06/06/2005 om 15:19:35
waarom maak jij zo druk eigenlijk? Ik begrijp je best wel en natuurlijk ben ik ook tegen iedere vorm van onderdrukking en schending van mensen rechten.
Jij houdt je bezig wat er in verwegistan gebeurt , terwijl bij ons thuis nog ergere dingen gebeuren..
Ik maak nergens druk over, hoe kom je daarbij? Ik had een topic over dit onderwerp geopend, nu zijn er ontwikkelingen en die heb ik hier gemeld, niks mis mee, toch?

In ieder geval is mijn wereld groter dan die van jou!

;D...meneer de stadsverbeteraar wil het graag binnen de grenzen van Dhaag houden..

ameziane

Citaat van: L_L op 06/06/2005 om 15:30:47
Citaat van: ameziane op 06/06/2005 om 15:29:02
Citaat van: hadou op 06/06/2005 om 15:19:35
waarom maak jij zo druk eigenlijk? Ik begrijp je best wel en natuurlijk ben ik ook tegen iedere vorm van onderdrukking en schending van mensen rechten.
Jij houdt je bezig wat er in verwegistan gebeurt , terwijl bij ons thuis nog ergere dingen gebeuren..
Ik maak nergens druk over, hoe kom je daarbij? Ik had een topic over dit onderwerp geopend, nu zijn er ontwikkelingen en die heb ik hier gemeld, niks mis mee, toch?

In ieder geval is mijn wereld groter dan die van jou!

;D...meneer de stadsverbeteraar wil het graag binnen de grenzen van Dhaag houden..
IK denk dat 3ammi Haddou een Randstad-mens is...

ameziane

Citaat van: L_L op 06/06/2005 om 15:30:02
azul amezian,

zijn dat de enige 3 landen die hebben gedemonstreerd??
Nou, er zijn demonstraties geweest ook in andere landen. Ook in Marokko, hoewel op kleine schaal.

Dora

Citeer
IK denk dat 3ammi Haddou een Randstad-mens is...

hahaha..I think so...

he maar hoe hebben de amerikanen gereageerd??

Dora

Citaat van: ameziane op 06/06/2005 om 15:37:14
Citaat van: L_L op 06/06/2005 om 15:30:02
azul amezian,

zijn dat de enige 3 landen die hebben gedemonstreerd??
Nou, er zijn demonstraties geweest ook in andere landen. Ook in Marokko, hoewel op kleine schaal.

oww toch wel..ewa (a) mezian...

ameziane

Ik begrijp onze mensen dus niet...Wij zijn zogenaamd tegen onrecht, want het wordt onszelf ook aangedaan. Maar als je zo'n belangrijk onderwerp wilt bespreken, die een headline vormde in de internationale media de afgelopen tijd, dan zit je je druk te maken.

Dora

Citaat van: ameziane op 06/06/2005 om 15:49:14
Ik begrijp onze mensen dus niet...Wij zijn zogenaamd tegen onrecht, want het wordt onszelf aangedaan. Maar als je zo'n belangrijk onderwerp wilt bespreken, die een headline vormde in de internationale media de afgelopen tijd, dan zit je je druk te maken.

dat jij uberhaupt zijn bericht serieus neemt joh..ewa safi...

de vernederingen in irak hebben wel het nieuws gehaald, en aantal zijn zelfs veroordeeld..ik ben dus echt benieuwd hoe amerika dit gaat " oplossen"..