Hoofdmenu

abdel zonder gel ;D

Gestart door Dora, 16/05/2005 om 15:05:13



hannin

WaJOOW doodlachen heb je nog meer van deze gasten aub zet hier.

awragh


Vooral de eerste rhajj is echt leuk. Allah ukba.
Is dat een echte oude man? Als dat een imitatie is, is het echt goed gedaan!

Dora

hahahaha..nee helaas niet, maar zal ze hier plaatsen als ik weer wat krijg van mijn buddy ;D..

ik kwam niet meer bij toen hij zei; "gesna chihaza l'felous..bach n gellas ana mayemkench..:D >>> ah agy, agwat al mahiba uuh asmitoe..ta kar chek swir ak yina qa nesh war sinegh boeta3raft wuuuhahahahahahh...;D ;D ;D

igwentje


Mouniros

Kan iemand ze nog eens posten aub?Heb gehoord dat hij echt lachen is!!! alvast shokran


Izouran

Citaat van: Mouniros op 27/10/2005 om 14:33:41
Kan iemand ze nog eens posten aub?Heb gehoord dat hij echt lachen is!!! alvast shokran



Begin te lachen begin ;D

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=3U8P1I6RRQXGV1ZPEF951QU9P0

BerBerChick

#8
Citaat van: L_L op 18/05/2005 om 18:46:30
hahahaha..nee helaas niet, maar zal ze hier plaatsen als ik weer wat krijg van mijn buddy ;D..

ik kwam niet meer bij toen hij zei; "gesna chihaza l'felous..bach n gellas ana mayemkench..:D >>> ah agy, agwat al mahiba uuh asmitoe..ta kar chek swir ak yina qa nesh war sinegh boeta3raft wuuuhahahahahahh...;D ;D ;D
haha die man ja die is echt grappig jongen ahhahah.

hij heeft er nog 1 met die vieze worden.over stringen tanga's.over dingen die echt erg zijn.veder vertel ik niet want het gaat dan een beetje te ver.hahah maar wel de bomb hoor.hij is gewoon een jongen ,want je hoort het daar ook.eerste praat hij nl dan gaat hij opeens bebers praten.
Liefs BerBerChick

BerBerChick

Citaat van: Izouran op 08/12/2005 om 20:02:21
Citaat van: Mouniros op 27/10/2005 om 14:33:41
Kan iemand ze nog eens posten aub?Heb gehoord dat hij echt lachen is!!! alvast shokran



Begin te lachen begin ;D

http://s54.yousendit.com/d.aspx?id=3U8P1I6RRQXGV1ZPEF951QU9P0
haha hij is echt grappig man .
Liefs BerBerChick

Izouran

#10