elqalem gaat op de amazigh toer

Gestart door kAZeri, 12/05/2005 om 23:28:56

Inuit

Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:13:29
Je hoeft niet eens zo ingewikkeld te doen! Unix machines die verbonden zijn aan een grote mainframe hebben allemaal hetzelfde ip-nummer...
oftewel als 1 het verziekt, dan wordt gelijk iedereen van dat domein geblockt :(

Tamza

Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:13:29

Je hoeft niet eens zo ingewikkeld te doen! Unix machines die verbonden zijn aan een grote mainframe hebben allemaal hetzelfde ip-nummer...

Zelfde hostnaam. mrj.demon.nl

Mrj = MR Jabri = Kazeri = Ze7en.

Tamza

Citaat van: Tamza op 27/10/2005 om 17:16:28

Zelfde hostnaam. mrj.demon.nl

Mrj = MR Jabri = Kazeri = Ze7en.

Zonder enige twijfel dus: het is 1 en dezelfde persoon. Frappant ook dat noch Ze7en, noch Kazeri zich gingen verdedigen.

groenebriefjes

Citaat van: Inuit op 27/10/2005 om 17:13:36
Hey kom op mensen, have sense of humor.............ik lag echt in een deuk om sommige vragen, zoals "19. Mijn levensdoel is een vrij en onafhankelijk Berberia waar berbers vrij en blij berberse dingen met elkaar kunnen doen" :D :D :D :D

ik kwam echt niet bij
Het gaat ni om de vraag, maar de bedoeling erachter. En heb je topics gelezen daar op hun forum m.b.t. "berbers"?! Het is gewoon schandalig, en dat noemt zich moslims? Discussie willen ze niet aangaan, word gelijk verbannen als het over amazigh gaat. Ze nemen niet eens de moeite voor hun lijfspreuk "amazigh of marokaan of arab, we zijn allemaal moslim" gatver wat haat ik die zin. Zwakkelingen komen altijd met die zin, islam erbij betrekken omdat ze niet inhoudelijk kunnen discussieren of omdat ze onwetend zijn over het onderwerp. Gaat hier om pure islam misbruikers en mensen die geen trots hebben en geen respect voor andere culturen.

Inuit

Citaat van: Yas'Zine op 27/10/2005 om 17:17:59
Citaat van: Inuit op 27/10/2005 om 17:13:36
Hey kom op mensen, have sense of humor.............ik lag echt in een deuk om sommige vragen, zoals "19. Mijn levensdoel is een vrij en onafhankelijk Berberia waar berbers vrij en blij berberse dingen met elkaar kunnen doen" :D :D :D :D

ik kwam echt niet bij
Het gaat ni om de vraag, maar de bedoeling erachter. En heb je topics gelezen daar op hun forum m.b.t. "berbers"?! Het is gewoon schandalig, en dat noemt zich moslims? Discussie willen ze niet aangaan, word gelijk verbannen als het over amazigh gaat. Ze nemen niet eens de moeite voor hun lijfspreuk "amazigh of marokaan of arab, we zijn allemaal moslim" gatver wat haat ik die zin. Zwakkelingen komen altijd met die zin, islam erbij betrekken omdat ze niet inhoudelijk kunnen discussieren of omdat ze onwetend zijn over het onderwerp. Gaat hier om pure islam misbruikers en mensen die geen trots hebben en geen respect voor andere culturen.
precies.............dus daar ga ik mij niet over opwinden.

ThoriThori

Citaat van: Tamza op 27/10/2005 om 17:16:28
Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:13:29

Je hoeft niet eens zo ingewikkeld te doen! Unix machines die verbonden zijn aan een grote mainframe hebben allemaal hetzelfde ip-nummer...

Zelfde hostnaam. mrj.demon.nl

Mrj = MR Jabri = Kazeri = Ze7en.

Het kan maar hoeft niet! bij sommige afdelingen van overheiden hebben ze allemaal hetzelfde ip-nummer, maar wil nog niet zeggen dat het allemaal om dezelfde personen gaat!

anoul-nador

Ben het 100% met je eens yas'zine.
Dat zie je vaker bij dat soorten figuren, zodra ze geen feiten en argumenten kunnen noemen, halen ze de islam van stal,  want dan kunnen ze het niet alleen af!!

Die gasten zitten ook altijd te zeiken islam dit, islam dat.
Het grappige is (maar niet heus) dat voornamenlijk amazigh meer met de islam bezig zijn dan die rotte arabiertjes.

Maar goed dat is eigenlijk algemeen bekend geloof ik

Ben3men

Citeer

Het kan maar hoeft niet! bij sommige afdelingen van overheiden hebben ze allemaal hetzelfde ip-nummer, maar wil nog niet zeggen dat het allemaal om dezelfde personen gaat!

Ik vind dat de beheeders de identiteit van mensen hier niet bekent mogen maken. Hoe zou je het vinden als men de achternamen van de beheerders hier bekend maakt.

Maar wat Tamza zegt gaat ook over MRJ.demon.nl. MRJ staat voor  (Mohammed R Jaber)

Isefrawen

Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:55:31
Citaat van: Tamza op 27/10/2005 om 17:16:28
Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:13:29

Je hoeft niet eens zo ingewikkeld te doen! Unix machines die verbonden zijn aan een grote mainframe hebben allemaal hetzelfde ip-nummer...

Zelfde hostnaam. mrj.demon.nl

Mrj = MR Jabri = Kazeri = Ze7en.

Het kan maar hoeft niet! bij sommige afdelingen van overheiden hebben ze allemaal hetzelfde ip-nummer, maar wil nog niet zeggen dat het allemaal om dezelfde personen gaat!


denk je nou echt dat ze bij alqalem achter een lan-netwerk met een domeinnaam zitten te werken in een kantoortje?
die zwervers doen het er maar bij via hun kabeltje thuis en sturen zo nu en dan wat op.




Ben3men

Citeer

denk je nou echt dat ze bij alqalem achter een lan-netwerk met een domeinnaam zitten te werken in een kantoortje?
die zwervers doen het er maar bij via hun kabeltje thuis en sturen zo nu en dan wat op.
Mij computer is aangesloten aan een LAN. En ik deel het netwek met 13 mensen. Ik zit niet op kantoor!

Ben3men

Voor de duidelijkheid,

Mohammed Jabir heeft een eigen bedrijf las ik in de media. Daar zullen dus meerdere mensen werken en hebben dezelfde IP en domeinnaam.

ThoriThori

Citaat van: Ben3men op 27/10/2005 om 18:00:06
Citeer

Het kan maar hoeft niet! bij sommige afdelingen van overheiden hebben ze allemaal hetzelfde ip-nummer, maar wil nog niet zeggen dat het allemaal om dezelfde personen gaat!

Ik vind dat de beheeders de identiteit van mensen hier niet bekent mogen maken. Hoe zou je het vinden als men de achternamen van de beheerders hier bekend maakt.

Maar wat Tamza zegt gaat ook over MRJ.demon.nl. MRJ staat voor  (Mohammed R Jaber)


mrj.demon.nl is een systeemnaam, er kan een bedrijf achterzitten met heel veel mensen! Maar ik ga via mijn connecties navraag doen...

Isefrawen



demon is gewoon een internetprovider. je kan je hostnaam altijd aanpassen. tenminste als je een beetje een  geavanceerde provider hebt zoals xs4all.nl.

Isefrawen

Citaat van: Ben3men op 27/10/2005 om 18:21:19
Voor de duidelijkheid,

Mohammed Jabir heeft een eigen bedrijf las ik in de media. Daar zullen dus meerdere mensen werken en hebben dezelfde IP en domeinnaam.

dacht je nou echt dat ie een netwrek  gaat opzetten met mensen die fulltime in dienst zijn om zijn site in de lucht te houden? ;D