elqalem gaat op de amazigh toer

Gestart door kAZeri, 12/05/2005 om 23:28:56

groenebriefjes

hahaha kan gebeuren, no prob ;)

Ben3men

Citeer

Btw waarom kies je bij vraag 1 voor antwoord B? Wan tdat betekend dat je graag naar naakte mannen kijkt ;D Playgirl is voor de GIRL! Niet voor de man haha.
Owww, Ik dacht dat playgirl voor jongens is. Want meisjes zijn voor jongens en jongens zijn voor meisjes.
Ik heb verkeerd antwoorden gegeven. :(

groenebriefjes

Citaat van: Ben3men op 27/10/2005 om 16:29:28
Citeer

Btw waarom kies je bij vraag 1 voor antwoord B? Wan tdat betekend dat je graag naar naakte mannen kijkt ;D Playgirl is voor de GIRL! Niet voor de man haha.
Owww, Ik dacht dat playgirl voor jongens is. Want meisjes zijn voor jongens en jongens zijn voor meisjes.
Ik heb verkeerd antwoorden gegeven. :(
Hahaha geeft niet joh. ;D Even apeldoorn bellen

groenebriefjes

Dit zijn de conclusies die elqalem trekt uit de kwis, tel je punten ne je bent 1 van het volgende:

20 tot 30 punten: Oei, wat ben jij een oerberber! In jou zitten de genen van Hannibal en Hazrubal!

2 tot 20 punten: Jij laat, op z’n berbers, af en toe wel een steekje vallen

1 tot 2 punten: Het valt wel mee, je doet wel af en toe mee met de berberse gezelligheid maar je laat je niet gek maken

0 punten: een man/vrouw naar het hart van elqalem, afkomst en cultuur interesseert je geen mallemoer


Ben3men

Citaat van: Yas'Zine op 27/10/2005 om 16:36:13
Dit zijn de conclusies die elqalem trekt uit de kwis, tel je punten ne je bent 1 van het volgende:

20 tot 30 punten: Oei, wat ben jij een oerberber! In jou zitten de genen van Hannibal en Hazrubal!

2 tot 20 punten: Jij laat, op z’n berbers, af en toe wel een steekje vallen

1 tot 2 punten: Het valt wel mee, je doet wel af en toe mee met de berberse gezelligheid maar je laat je niet gek maken

0 punten: een man/vrouw naar het hart van elqalem, afkomst en cultuur interesseert je geen mallemoer


Het klinkt onschuldig

groenebriefjes

ja vooral de laatste zin, "ze geven geen moer om cultuur en afkomst"...hypocriete homofielen, z3hma onschuldig. Ze geven wel om culturen en afkomsten waar een amazigh zich niet mee mengt. Die gasten mogen van mij wegrotten nog voor suikerfeest, hoop dat ze dat niet mee gaan maken. Vieze gasten!

Ben3men

Citeer0 punten: een man/vrouw naar het hart van elqalem, afkomst en cultuur interesseert je geen mallemoer
Hiermee bedoelen ze dat je nul punten krijgt, als je de visie van Elqalem hebt.
De visie van Elqalem is dat je Amazigh of Arabisch afkomst niet belangrijk is. Het enige wat telt is volgens hen Islam. Arabisch en Tamazight is voor hen onbelangrijk (zeggen ze). Als je ook deze visie hebt, dan ben je slecht en je krijgt nul punten. :)


groenebriefjes

Citaat van: Ben3men op 27/10/2005 om 16:55:31
Citeer0 punten: een man/vrouw naar het hart van elqalem, afkomst en cultuur interesseert je geen mallemoer
Hiermee bedoelen ze dat je nul punten krijgt, als je de visie van Elqalem hebt.
De visie van Elqalem is dat je Amazigh of Arabisch afkomst niet belangrijk is. Het enige wat telt is volgens hen Islam. Arabisch en Tamazight is voor hen onbelangrijk (zeggen ze). Als je ook deze visie hebt, dan ben je slecht en hebt je nul punten. :)


Als volgens hun al1 de islam telt, dan vin dik dat een vieze opmerking. Een persoon die islam wilt promoten gaat geen onderscheid maken tussen bepaalde bevolkingsgroepen. En al helemaal geen mensen kwetsen, en zeker geen moslim broeders (of zijn imazighen geen moslim) Kortom hun visie is niks waard, ook niet in de ogen van allah. Zij misbruiken de islam, zulke mensen moet je stenigen!

Ben3men

Citeer
Als volgens hun al1 de islam telt, dan vin dik dat een vieze opmerking. Een persoon die islam wilt promoten gaat geen onderscheid maken tussen bepaalde bevolkingsgroepen. En al helemaal geen mensen kwetsen, en zeker geen moslim broeders (of zijn imazighen geen moslim) Kortom hun visie is niks waard, ook niet in de ogen van allah. Zij misbruiken de islam, zulke mensen moet je stenigen!
Daarom krijg je nul punten als je hun visie hebt.
Met andere woorden zeggen ze: We zijn gek en als je eens bent met ons krijg je nul punten en ben je ook niet goed in je hoofd.

ThoriThori

Citaat van: Tamza op 23/05/2005 om 22:39:21
Voor de duidelijkheid dus, mensen:

Jabri = Ze7en. Ze7en heeft hetzelfde ip-adres als kaZeri.

kaZeri = Ze7en = Jabri

KaZeri stuurt email naar -- > Jabri. Jabri stuurt e-mail terug naar ---> kaZeri.

Jabri stuurt dus e-mail naar zichzelf en weer terug.

Jabri = compleet geschift.


Ik zit hier die jabri niet te verdedigen of zo, maar het klopt niet wat je hierboven schrijft! Het feit dat het om hetzelfde IP-nummer gaat wil nog niet zeggen dat het om dezelfde persoon gaat! Vraag maar na!

groenebriefjes

Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:05:07
Citaat van: Tamza op 23/05/2005 om 22:39:21
Voor de duidelijkheid dus, mensen:

Jabri = Ze7en. Ze7en heeft hetzelfde ip-adres als kaZeri.

kaZeri = Ze7en = Jabri

KaZeri stuurt email naar -- > Jabri. Jabri stuurt e-mail terug naar ---> kaZeri.

Jabri stuurt dus e-mail naar zichzelf en weer terug.

Jabri = compleet geschift.


Ik zit hier die jabri niet te verdedigen of zo, maar het klopt niet wat je hierboven schrijft! Het feit dat het om hetzelfde IP-nummer gaat wil nog niet zeggen dat het om dezelfde persoon gaat! Vraag maar na!
Ligt eraan er zijn programma's die meer dan al1 je ip verhullen. Neem bijv je systeem van je pc, info over programma's die erop staan e.d. En die kan je weer vergelijken...en zo zie je gauw dat iemand meerdere accounts heeft.

ThoriThori

Citaat van: Yas'Zine op 27/10/2005 om 17:07:56
Citaat van: ThoriThori op 27/10/2005 om 17:05:07
Citaat van: Tamza op 23/05/2005 om 22:39:21
Voor de duidelijkheid dus, mensen:

Jabri = Ze7en. Ze7en heeft hetzelfde ip-adres als kaZeri.

kaZeri = Ze7en = Jabri

KaZeri stuurt email naar -- > Jabri. Jabri stuurt e-mail terug naar ---> kaZeri.

Jabri stuurt dus e-mail naar zichzelf en weer terug.

Jabri = compleet geschift.


Ik zit hier die jabri niet te verdedigen of zo, maar het klopt niet wat je hierboven schrijft! Het feit dat het om hetzelfde IP-nummer gaat wil nog niet zeggen dat het om dezelfde persoon gaat! Vraag maar na!
Ligt eraan er zijn programma's die meer dan al1 je ip verhullen. Neem bijv je systeem van je pc, info over programma's die erop staan e.d. En die kan je weer vergelijken...en zo zie je gauw dat iemand meerdere accounts heeft.

Je hoeft niet eens zo ingewikkeld te doen! Unix machines die verbonden zijn aan een grote mainframe hebben allemaal hetzelfde ip-nummer...

Inuit

Hey kom op mensen, have sense of humor.............ik lag echt in een deuk om sommige vragen, zoals "19. Mijn levensdoel is een vrij en onafhankelijk Berberia waar berbers vrij en blij berberse dingen met elkaar kunnen doen" :D :D :D :D

ik kwam echt niet bij

Ben3men

#73
Jabri, verlaat Elqalem aub.

Je Amazigh identiteit is zeer belangrijk.

In de Koran staat dat Allah met opzet verschillende volkeren en stammen heeft gemaakt. Ergens anders in de Koran staat dat als Allah 1 volk wil maken, dan had het gedaan, het is niet moeilijk voor hem. Nu zie je dat Arabieren Imazighen Arabiseren en veranderen in Arabieren om 1 natie te vormen. Terwijl Allah zegt dat dit niet zijn bedoeling is.

Elqalem schuilt zich achter de Islam , maar heeft de ideeën van Sadaam en kaddafie.

Elqalem is een vies groepje met Arabische nationalistische ideeën.

Tamza