Bekeerd tot het christendom

Gestart door Massugrada, 26/05/2004 om 16:41:10

allasian

Het kan me niets schelen welk geloof je als amazigh beoefent.We got to stick together,dat is belangrijker.Ik ga een pact aan met onze islamitische imazighen dus waarom dan ook niet met de christelijke imazighen?Moet ik ze nou ver stoten?Nee,toch.Vergeet even who's wrong or wright.In dit leven we got to stick together.Maar jullie blijven moeilijk doen SO F U C K you all.

Arrows

CiteerHet kan me niets schelen welk geloof je als amazigh beoefent.We got to stick together,dat is belangrijker.Ik ga een pact aan met onze islamitische imazighen dus waarom dan ook niet met de christelijke imazighen?Moet ik ze nou ver stoten?Nee,toch.Vergeet even who's wrong or wright.In dit leven we got to stick together.Maar jullie blijven moeilijk doen SO F U C K you all.
dat blijf je houden hoor ALL dat mensen moeilijk blijven doen! maar ik zie het net zoals jij een amazigh is een amazigh,moslim, jood, christen, of dat hij een steen aanbid maakt niet uit!mischien is deze verschillendheid juist goed om van te leren! daar zijn we hier toch voor om te leren of niet soms! ik vind het juist interessant om te weten hoe de amazigh-christenen door het leven gaan!

amazigh is een amazigh....of beter nog EEN MENS IS EEN MENS met wat voor geloofsovertuiging dan ook!

Matho

he he , eindelijk mensen die verstandig praten.

Matho

Imazighen verstoten elkaar vanwege geloof.

Let wel: geloof kies je, identiteit DAT BEN JE.

Matho

je kan switchen van geloof.

Maar je bloed kan je niet verloochenen.

Matho

Citeerwetenschap en geloof gaan in islam hand in hand, maar je moet goed begrijpen dat moslim geleerden alles bekijken met hun paradigma, aangezien er duidelijke richtlijnen zijn neergelegd door onze Profeet saws, een belangrijk verschil met het het christendom aangezien jezus as niet de kans kreeg deze duidelijke richtlijnen neer te leggen.

als van die contradicties, islamitisch gezien de grootste fout die de christenen hebben gemaakt is dat ze over de jaren Jezus (as) zijn gaan aanhangen als een god, iets dat nooit door hem is overgeleverd. Dat is een van de correcties die de Islam heeft gemaakt.

als dat van die profeten, zo werkt het eenmaal. Allah stuurt een profeet naar een volk om te waarschuwen, aangezien Hij niet straft voordat iemand eerst is gewaarschuwd. en die identiteits crisis waar jij op doelt heeft niks met Allah te maken, maar met de mensen die veranderen en vergeten.

daarnaast is er geen reden om te SCHREEUWEN

als wetenschap en geloof samengaan.....waarom zijn de boeken van AVERROES verbrandt?????

Wetenschap stelt kritische vragen.

Geloof kan het niet aan om kritisch en objectief beoordeelt te worden.

Arrows

Citeerje kan switchen van geloof.

Maar je bloed kan je niet verloochenen.
Dat is em

Matho

dus het is in de eerste plaats
MENS
Amazigh
en dan de rest van de blabla