Hoofdmenu

Op vakantie........

Gestart door igwentje, 03/05/2005 om 13:18:53

igwentje

De topic van heddenwie is zo ''algemeen'' dus begin ik een nieuwe. Het is bijna zomer en wie gaat er naar Marokko of naar een ander land, met wie, hoe, voor hoelang en  waar naar toe. Hebben jullie nog tips over plekken waar je moet zijn geweest als je Marokko bezoekt dan heb ik het niet alleen over de toeristische plekken maar ook gewoon over de mooiste plekjes in Arif. Kortom leef je helemaal uit over jou vakantie plannen.

igwentje

Nou gaat er niemand op vakantie...........????????????? Wil niemand z'n vakantie plannen in details vertellen en ons inlichten over all the hot spots. Ik vind het jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fatiha_L

Citaat van: igwentje op 03/05/2005 om 13:18:53
De topic van heddenwie is zo ''algemeen'' dus begin ik een nieuwe. Het is bijna zomer en wie gaat er naar Marokko, met wie, hoe, voor hoelang en  waar naar toe. Hebben jullie nog tips over plekken waar je moet zijn geweest als je Marokko bezoekt dan heb ik het niet alleen over de toeristische plekken maar ook gewoon over de mooiste plekjes in Arif. Kortom leef je helemaal uit over jou vakantie plannen.

Ja ja ...

Ik ga dit jaar jammer genoeg niet naar Marokko .. Maar naar Turkije ..

Maar als je in Rif bent .. bezoek dan eens Ain Hamra ..( Tara tazakought...)

Best gezellig hoor ;)               

ameziane

1 topic over vakantie is wel genoeg!

mara

Naast een terra tazekagt, schijnt er een andere nieuw waterbron te zijn...daar vlakbij :)

Fatiha_L

Citaat van: mara op 06/05/2005 om 15:23:07
Naast een terra tazekagt, schijnt er een andere nieuw waterbron te zijn...daar vlakbij :)

Ja klopt .. Maar  ik kom er maar niet op hoe het heet ...

Maar blijkt niet zo leuk te zijn als Ain Hamra..

Who know`s