berbers voor islam ook niet gewoon uit Arabie?

Gestart door Samariaan, 31/05/2004 om 21:26:40

Ariaz

CiteerOp 05/06/04 om 23:54:51, schreef MohamedUK :
--------------------------------------------------------------------------------
Jongens, ik hou van de Arabieren. Ik wil perse van hun afstammen.
--------------------------------------------------------------------------------

mensen jullie zijn trieste gevallen die daar achter jullie computers zitten weg te kwijnen, ik had al aangeven dat MBtiza dit bericht had gemanupuleerd. en geeft aan wat voor zieke gevallen er tussen jullie zitten.

Mohammed OK laten we zeggen dat we afstammen van de Arabieren, (wat niet waar is)

SO WHAT dat verandert niks aan onze strijd voor Amazighrechten, dat verandert niks aan onze HAAT voor Arabo-Fascisten en de Hypocriete Achekam- AEL aanhangende Irrifien, maar waar blijf je ineens?

we hebben je ontmaskerd eh vuile shmet, eh cobardo,

Samariaan

CiteerSO WHAT dat verandert niks aan onze strijd voor Amazighrechten, dat verandert niks aan onze HAAT voor Arabo-Fascisten en de Hypocriete Achekam- AEL aanhangende Irrifien, maar waar blijf je ineens?

halllo hier ging de discussie niet over !!! zie voorafgaande aub

Ariaz

Citeerhalllo hier ging de discussie niet over !!! zie voorafgaande aub

okee hier ging d ediscussie niet over maar je bent het toch met mij eens of niet??

waarom verlaat je dan deze discussie???

je bent ontmaskerd

ras

Ik wil niet discuseren met iemand die arabier is
sorry of  eigenlijk rotop

E3ber_Tastite

CiteerMohammed OK laten we zeggen dat we afstammen van de Arabieren, (wat niet waar is)

SO WHAT dat verandert niks aan onze strijd voor Amazighrechten, dat verandert niks aan onze HAAT voor Arabo-Fascisten en de Hypocriete Achekam- AEL aanhangende Irrifien, maar waar blijf je ineens?

we hebben je ontmaskerd eh vuile shmet, eh cobardo,

Goed gezegd. Ik begin de laatste tijd ook een hekel aan de berichten van Muk te krijgen.