berbers voor islam ook niet gewoon uit Arabie?

Gestart door Samariaan, 31/05/2004 om 21:26:40

Samariaan

CiteerAls je kijkt kan het zijn dat de europeanen in de bronstijd enz. in noord-afrika hebben gevestigd. Immers: De afstand tussen Noord-Afrika en Europa is 20 tot 400 km. terwijl Arabië  minstens 5000 km tot 500 km verder is.
Het lijkt me gewoon logisch aan de hand van de geschiedenis dat Imazighen gewoon oorspronkelijk Noord-Afrika hebben bewoond en dat ze niets te maken hebben geahd met Arabië of wat dan ook.  Zeker alle moslims komen oorspronkelijk uit Arabië. Zeer vaag

Adwenni nta

CiteerEr is ook aangetoond dat de Straat van Gibraltar een duidelijke barriere is geweest voor de stroom van genen, zelfs na de komst van de Arabieren was de uitwisseling van genen tussen Iberia en noord-Afrika minimaal en insignificant (Bosch et al, 2001).

Bosch, E., Calafell, F., et al (2001) High-Resolution Analysis of Human Y-Chromosome Variation Shows a Sharp Discontinuity and Limited Gene Flow between Northwestern Africa and the Iberian Peninsula. Am. J. Hum. Genet. 68: pp1019â€"1029.

vrije vertaling: menselijk Y-Chromosoom variatie laat een scherpe discontinuiteit en beperkte genen stroom zien tussen NoordWest-Afrika en Iberia.

Samariaan

CiteerZo zo, met de islam zul je altijd gelijk krijgen. Wordt je uitgeluld dan ff de koran pakken.  Wanneer houdt dit op??

huh? wat heeft de Koran hier mee te maken, ait_touzine lees je wel? en wat heeft de koran te maken met mn opemerking dat ik het heb over VOOR de islam???

de referenties trouwens die ik gegeven had vondt ik trouwens na wat opervlakkig onderzoek, laat staan als iemand er echt zijn tijd aan zou besteden.

imzourenlady

Citeerhuh? wat heeft de Koran hier mee te maken, ait_touzine lees je wel? en wat heeft de koran te maken met mn opemrking dat ik het heb over VOOR de islam???

de referenties trouwens die ik gegeven had vondt ik trouwens na wat opervlakkig onderzoek, laat staan als iemand er echt zijn tijd aan zou besteden.

salaam,

qa zij heeft altijd en overal iets tegen de islam!!!

Ait_touzini

Citeersalaam,

Wat bedoel je precies?

Samariaan

Citeersalaam,

een zij? ik ging eigenlijk uit van een hij :) ok terug naar te topic, dit heeft namelijk niks met wel of niet anti-islam te maken.

Ait_touzini

Citeereen zij? ik ging eigenlijk uit van een hij :) ok terug naar te topic, dit heeft namelijk niks met wel of niet anti-islam te maken.
Sorry, hoor maar jouwn antwoord is nog vager dan die van imzourenlady.
Beter formuleren aub

Ait_touzini

Imzourenlady ik ben een hij!! en geen zij. Kijk zo dom ben je. Anders heette ik wel Ait_touzinia of Uthuzinest.  
MohammedUk, Ooh dat bedoelde jij ;D

ps: Hé imzourenlady een vraagje:
Ik surfte vandaag ff op Rifgate. ben jij de Imzouren lady van: www.rifgate.nl ???

imzourenlady

Citeereen zij? ik ging eigenlijk uit van een hij :) ok terug naar te topic, dit heeft namelijk niks met wel of niet anti-islam te maken.

salaam,

vaag!!!!

imzourenlady

CiteerImzourenlady ik ben een hij!! en geen zij. Kijk zo dom ben je. Anders heette ik wel Ait_touzinia of Uthuzinest.  
MohammedUk, Ooh dat bedoelde jij ;D

ps: Hé imzourenlady een vraagje:
Ik surfte vandaag ff op        . ben jij de Imzouren lady van:    .       .   ???

salaam,

ohh oke ik dacht dat je een meid was!!
nee dat ben ik niet!! maar ik ken haar wel??? ze heeft denk ik ook het zelfde stanpunten als jou he?

Ait_touzini

Citeersalaam,

ohh oke ik dacht dat je een meid was!!
nee dat ben ik niet!! maar ik ken haar wel??? ze heeft denk ik ook het zelfde stanpunten als jou he?
Zie je wel, jij bent niet slim.  Ewa, Daar kan jij niets aan doen, Arbi heeft jou dat gegeven.
Maar nu ben ik bang dat jij alsmaar dommer wordt.

Ik vindt het wel schandalig dat jij haar naam gebruikt. Want de imzourenlady van rifgate is echt een stuk slimmer. Ik zal haar we ff waarschuwen!

ps: verander je naam maar in: bent n imzouren ofzo iets.

imzourenlady

CiteerZie je wel, jij bent niet slim.  Ewa, Daar kan jij niets aan doen, Arbi heeft jou dat gegeven.
Maar nu ben ik bang dat jij alsmaar dommer wordt.

Ik vindt het wel schandalig dat jij haar naam gebruikt. Want de imzourenlady van         is echt een stuk slimmer. Ik zal haar we ff waarschuwen!

ps: verander je naam maar in: bent n imzouren ofzo iets.

salaam,

ahhaaha wallah ik lach je uit!!! zieliggggggggg  'ik ga haar waarschuwen' ga rennen dan je komt misschien te laat!! maar jah.... sftah hoor!!!

Ait_touzini

Citeersalaam,

ahhaaha wallah ik lach je uit!!! zieliggggggggg  'ik ga haar waarschuwen' ga rennen dan je komt misschien te laat!! maar jah.... sftah hoor!!!
Volgens de islam mag je mensen niet uitlachen. Foei foei!!  Mijn soorten zijn zielig ik weet het.  Ik begrijp totaal niet jouwn waarde op deze forum.
Maar toch heb ik het vermoeden dat er maar 1 Imzourenlady is...maar ja ik kan het mis hebben.

imzourenlady

CiteerVolgens de islam mag je mensen niet uitlachen. Foei foei!!  Mijn soorten zijn zielig ik weet het.  Ik begrijp totaal niet jouwn waarde op deze forum.
Maar toch heb ik het vermoeden dat er maar 1 Imzourenlady is...maar ja ik kan het mis hebben.

salaam,

hahahaah ja alles kan!!! zij heeft toch andere ideeen ze is toch amazigh bewust??? dus jah.. ik ben dat niet!!!

Ait_touzini

Nu geef jij het toe:

DAMES EN HEREN: IMZOURENLADY IS NIET AMAZIGH-BEWUST. ZE HAAT IMAZIGHEN. NEEM HAAR MAAR NIER SIRIUES. ZE IS NOG MAAR EEN PUBERTJE.

ik dacht dat jij je amazigh voelde. Dus niet.  Zonde van de antwoorden die ik gegeven heb. Tijdverspilling

imzourenlady

CiteerNu geef jij het toe:

DAMES EN HEREN: IMZOURENLADY IS NIET AMAZIGH-BEWUST. ZE HAAT IMAZIGHEN. NEEM HAAR MAAR NIER SIRIUES. ZE IS NOG MAAR EEN PUBERTJE.

ik dacht dat jij je amazigh voelde. Dus niet.  Zonde van de antwoorden die ik gegeven heb. Tijdverspilling

salaam mo3laikom,

hahahah ewa denk wat je wil!!! denk maar niet je maakt me kwaad!!! ewa safie zeker tijdverspilling!!!! miskin