Spaanse territoriale wateren (middellandse zee)

Gestart door *-RiFFijn0s-*, 27/04/2005 om 22:19:06

*-RiFFijn0s-*



De zeegebied rond Nador wordt leeg gevist door grote, moderne Spaanse vissersvloten.
Is dit wel een eerlijke verdeling?
Wat vinden jullie?

Inuit

Citaat van: Ait_Touzinie op 27/04/2005 om 22:19:06
Is dit wel een eerlijke verdeling?
Wat vinden jullie?
Natuurlijk is het geen eerlijke verdeling, maar daar is niks verbazingwekkends aan, daar Marokko de bitch van Frankrijk en Spanje is. Denk je nou echt dat de kolonisatie afgelopen is.....think again.

abrid

wel eens van neo kolonialisme gehoord? Goed gezien user01.

Isefrawen



wat ik me kan herinneren van een aantal jaar terug is dat spanje weer in de territotiale wateren weer mag vissen tenzij 'marokko' ook in de territoriale wateren aan de middellandse zee mag vissen. 'marokko' had toen de overeenkomst opgezegd na aantreden van m6. daardoor onstond grote tekorten op de spaanse vismarkt.

ameziane

Er is nog steeds geen nieuw visserijakkoord met Spanje gesloten. Dus wat Ait Touzni  daar beweert klopt volgens mij niet.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: ameziane op 28/04/2005 om 14:14:48
Er is nog steeds geen nieuw visserijakkoord met Spanje gesloten. Dus wat Ait Touzni  daar beweert klopt volgens mij niet.
Deze kaart laat de territoriale wateren zien. Dit is volgens Spanje hun territoriale wateren.  Daar mogen zij in vissen.

ameziane

Citaat van: Ait_Touzinie op 01/05/2005 om 20:44:39
Citaat van: ameziane op 28/04/2005 om 14:14:48
Er is nog steeds geen nieuw visserijakkoord met Spanje gesloten. Dus wat Ait Touzni  daar beweert klopt volgens mij niet.
Deze kaart laat de territoriale wateren zien. Dit is volgens Spanje hun territoriale wateren.  Daar mogen zij in vissen.
Ah, op die manier...Door de enclaves Sewta en Mritc hebben de Spanjaarden een excuus om dichtbij de Marokkaanse kust te komen. Ze voelen zich nog steeds een grootmacht.

AIT5toezenni

marokko staat beken om hielen likken ik weet niet of jullie dat wel weten , koning hassan de tweede staat bekend om zijn slijm aktie s , zo heeft marokko altijd overleefd

AIT5toezenni

jij denkt echt dat je slim bent hadou fuk jou a zemmer je komt me steeds kraken he a tagna
fuk jou gewoon flikker