Hoofdmenu

OUde liedjes van said mariouari.

Gestart door bentayeb, 19/04/2005 om 23:33:02

MBTiza

ken je ismael (vriend en schoolgenoot) nog, die doodgeschoten was door een antilliaan, ken je aslam die pakistaan (voetbalde ik wekelijks mee) uit de wijk die doodgeschoten is voor niets door een antiliaan en zo ken ik nog talloze voorbeelden


moet niets van ze hebben

miss.F.

Citaat van: Eazy_MbTiza op 20/04/2005 om 01:26:12
ken je ismael (vriend en schoolgenoot) nog, die doodgeschoten was door een antilliaan, ken je aslam die pakistaan (voetbalde ik wekelijks mee) uit de wijk die doodgeschoten is voor niets door een antiliaan en zo ken ik nog talloze voorbeelden


moet niets van ze hebben

ismael die kend ik wel maar niet persoonlijk, aslam daar heb ik niet over gehoord.

Tja als je dat meemaakt dan heb je idd de neiging om anders tegen ze aan te kijken, maar dat hebben anderen weer ook bij marokkanen

Laats bij funxtalk belde er een marokkaan die iemand gehandicapt heeft geslagen omdat ie zijn moeder uitschold, spoort toch niet. En hij heeft er geen spijt van ook

MBTiza

ja ken een agent die voor het leven gehandicapt  is door een stoetegel tegen zn hoofd, de dader was een marokkaan...waarom zou je denken

miss.F.

Citaat van: Eazy_MbTiza op 20/04/2005 om 01:34:04
ja ken een agent die voor het leven gehandicapt  is door een stoetegel tegen zn hoofd, de dader was een marokkaan...waarom zou je denken

precies, die runderen heb je dus in alle maten en soorten

MBTiza

ja inderdaad...maar soms begrijp ik marokkanen wel hoor, die agenten kunnen zo irritant zijn...laatst had ik dat nog en zei tegen als je dat apenpakje niet aanhad dan had ik je gemept...hij was gewoon zo irritant en ik was gewoon heel vriendelijk aan het begin

miss.F.

Citaat van: Eazy_MbTiza op 20/04/2005 om 01:38:13
ja inderdaad...maar soms begrijp ik marokkanen wel hoor, die agenten kunnen zo irritant zijn...laatst had ik dat nog en zei tegen als je dat apenpakje niet aanhad dan had ik je gemept...hij was gewoon zo irritant en ik was gewoon heel vriendelijk aan het begin

oow maar die kwalletjes proberen je uit de tent te lokken, daar kicken ze op, maar probeer ze verbaal op hun plaats te zetten

MBTiza

hij noemde me snotaap etc etc...maar ja je moet ze verbaal op hun plaat zetten, sommige zijn echt honden en proberen je uit je tent te lokken


een keer in r'dam was ik met rushdi (tunees ken je wel) en hij kreeg een boete en gooide die weer op de grond en hij kreeg daar weer een boete voor maar het papiertje oprapen deed ie niet, hij zei dus ik wil dat jij m voor mij opraapt wat die agent uiteindelijk ook deed, heeft wel 150 gulden gekost

miss.F.

Citaat van: Eazy_MbTiza op 20/04/2005 om 01:42:59
hij noemde me snotaap etc etc...maar ja je moet ze verbaal op hun plaat zetten, sommige zijn echt honden en proberen je uit je tent te lokken


een keer in r'dam was ik met rushdi (tunees ken je wel) en hij kreeg een boete en gooide die weer op de grond en hij kreeg daar weer een boete voor maar het papiertje oprapen deed ie niet, hij zei dus ik wil dat jij m voor mij opraapt wat die agent uiteindelijk ook deed, heeft wel 150 gulden gekost

sjongejonge zeg, die klote cops ook, ik moet zeggen mijn favoriet zijn ze ook niet! Voornamelijk omdat ze marokkaanse jongens zo treiteren

athsaynou

hahah dit is dus een van de chatsessie die Mbtizi Azza bedoelt van Miss F hmmm maar hij doet wel leuk mee..jullie passen wel bijelkaar ;D

miss.F.

Citaat van: athsaynou op 20/04/2005 om 18:04:55
hahah dit is dus een van de chatsessie die Mbtizi Azza bedoelt van Miss F hmmm maar hij doet wel leuk mee..jullie passen wel bijelkaar ;D

dit heeft niets met chatsessies te maken. Maar het ene onderwerp haalt het andere aan vandaar dat je algauw off-topic gaat. Maar dat wil niet zeggen dat er over onzin gepraat wordt

athsaynou

#40
Citaat van: miss.F. op 22/04/2005 om 15:17:21
Citaat van: athsaynou op 20/04/2005 om 18:04:55
hahah dit is dus een van de chatsessie die Mbtizi Azza bedoelt van Miss F hmmm maar hij doet wel leuk mee..jullie passen wel bijelkaar ;D

dit heeft niets met chatsessies te maken. Maar het ene onderwerp haalt het andere aan vandaar dat je algauw off-topic gaat. Maar dat wil niet zeggen dat er over onzin gepraat wordt

Duss dan is het een chatsessie...heb ik gezegd dat het onzin is dan? NEE

bentayeb

IK vroeg alleen of jullie zijn oude liedjes hadden geen mening wat jullie van hem vinden

Hadou

Citaat van: bentayeb op 15/05/2005 om 21:10:10
IK vroeg alleen of jullie zijn oude liedjes hadden geen mening wat jullie van hem vinden


hahaha.. wallah ila.. Ayajar! mensen kunnen het moeilijk maken (meestal) !

bentayeb

Citaat van: hadou op 15/05/2005 om 22:41:57
Citaat van: bentayeb op 15/05/2005 om 21:10:10
IK vroeg alleen of jullie zijn oude liedjes hadden geen mening wat jullie van hem vinden


hahaha.. wallah ila.. Ayajar! mensen kunnen het moeilijk maken (meestal) !

Ja zo zijn wij marokkanen eenmaal.

thirli

Citaat van: bentayeb op 15/05/2005 om 21:10:10
IK vroeg alleen of jullie zijn oude liedjes hadden geen mening wat jullie van hem vinden

Azul,

Ik ben in mijn thasraft gedaald en heb wat oude begraven bandje (je weet wel die antieke dingen die ze nog in marokko verkopen) voor je gevonden zoals.
(tenminste als hij het is, maar aan de stem te horen is hij het wel)

-thmsarayi akiedem am sjarth ja iedemrawen

Ook heb ik voor je losnovinos, paloma, morena, yedjies n arrif innou de albums.

Ik zie dat hij hier flink is afgekraakt hahahaha, maar heb nu een liedje spelen uit yedjies n arrif innou-mouray en die zou ik wel op een bruiloft willen horen. Ik weet niet hoe hij tegenwoordig zingt maar als ik het zo zie dan is ie niet aan het zingen maar aan het zinken ;)

PS: laat maar even via een bericht of je hier intresse in hebt dan stuur ik ze je wel door.