Wanneer krijgen de dieren kinderbijslag om in Moslimshuizen te kunnen leven?

Gestart door Ilizi, 19/04/2005 om 19:26:21

athsaynou

Citaat van: AdamX op 21/04/2005 om 23:00:58
Citaat van: athsaynou op 21/04/2005 om 19:29:27
Ilizi bedoelde dit maar als een grap..waarom gelijk alles serieus nemen...

ik neem alles wat hier geplaatst wordt bij politiek rubriek serieus, het si geen babbelhoekje of vrouwenhoekje  :D



hahha misschien verkeerd geplaatst...daar aan gedacht..je maakt je veel te druk!

Hadou



Hadou

imouchwan dh itan dhi arif lebda tghiman dhi remraa7.. wa tidhfensha dhi gouxam

athsaynou

Citaat van: hadou op 22/04/2005 om 20:01:00
imouchwan dh itan dhi arif lebda tghiman dhi remraa7.. wa tidhfensha dhi gouxam

fehma...masa mintawih remraa7 (zout)?

Hadou

remraa7 = ( asqif) het midden van de huizen in rkampoe. met een put in het midden. de kamers zijn omringd en er is altijd een open veld in het midden..

athsaynou

Citaat van: hadou op 22/04/2005 om 20:15:09
remraa7 = ( asqif) het midden van de huizen in rkampoe. met een put in het midden. de kamers zijn omringd en er is altijd een open veld in het midden..

owh oke...wij noemen het duss azkaak..wat zijn wij verschillend zeg :)

Hadou

Ik zou graag zo een huis willen hebben.. kamers groot in vierhoek omringd , net waterput in Remraa7 en konijnen , kippen, hondje, katten rondlopen.. en veel kinderen.. lief he! ;)

athsaynou

Citaat van: hadou op 22/04/2005 om 20:24:28
Ik zou graag zo een huis willen hebben.. kamers groot in vierhoek omringd , net waterput in Remraa7 en konijnen , kippen, hondje, katten rondlopen.. en veel kinderen.. lief he!;)

Ja inderdaad...maar een huis zonder zeqah is wel lekker in de zomer maar als het regent dan is het niet echt handig..

Hadou

zo vaak regent het niet in Marokko. je kan iets bouwen dat je droog blijft.. bijvoorbeeld een dak net als ArenA stadion... zie je het voor je..

athsaynou

Citaat van: hadou op 22/04/2005 om 20:30:11
zo vaak regent het niet in Marokko. je kan iets bouwen dat je droog blijft.. bijvoorbeeld een dak net als ArenA stadion... zie je het voor je..

Nou deze winter ik zou je zegen het regend..maar het is ook niet handig voor de kou..

ja ik zie het wel voor me...je moet geld hebben ;)