Zilveren jubileum Beatrix

Gestart door ameziane, 19/04/2005 om 15:39:20

miss.F.

Citaat van: L_L op 21/04/2005 om 23:18:32
Citaat van: miss.F. op 21/04/2005 om 23:16:17
Citaat van: L_L op 21/04/2005 om 23:12:35
Citaat van: miss.F. op 21/04/2005 om 23:10:58
Citaat van: L_L op 21/04/2005 om 23:09:03
Citaat van: hadou op 19/04/2005 om 17:01:33
Gefeliciteerd Majesteit :) met uw 25 jaar als koningin van de staat der Nederlanden  :)

mee eens, bea is een poepie...als ik haar ooit zal tegen komen dan ga ik voor haar izran zingen..>>>> geloof me dat is bijzonder<<< want L_L doet dat niet zomaar!!

ja bea, ook ik wil u feliciteren met het jubileum

Slijmbal, ga je nu ook langs de hekken staan zaterdag??

met koninginnedag??..ben je gek ofzo??..dan ga ik naar de gigantische springkussens hier in utreg...yip ga me eindeloos vermaken

Als je zo dol bent op Bea, zou je haar op z'n minst moeten toejuichen bij haar gezwaai

en waarom hebben jullie springkussens?

ik juich haar wel toe vanuit mijn woonplaats >> dat is pas echte liefde << iemand toejuichen zonder hem/haar te zien..

wij houden van springen hier

uhuh, ik begrijp!

Hadou

Ja ik meen het ! mijn felicitaties aan Mijn Koningin ( Ik ben wel Nederlander) Toch??

En zo duur is het koningshuis niet! Het geld wordt goed besteed. Ze werkt dag en nacht!

Weet je wie duur zijn ? Die top mannen van Nuon en Essent !

Die Graaaaaaiersss  :(

Had ik zo maar een baan ;D

Daarin heb je helemaal gelijk. De Koningin is op zich geen graaier zoals die energieboertjes (wat was die arme man gekwetst he, gisteren? Aaaaaach, zieluug) Maar ik heb niks met haar en ga niet juichen ofzo.
En ik heb ook al geen springkussen helaas.
Als ik later groot ben koop ik er zelf eentje.

Queen B moet maar eens flink met jullie King M praten over de rechten van de Imazighen en hun taal en cultuur.

miss.F.

Citaat van: hadou op 22/04/2005 om 00:22:52
Ja ik meen het ! mijn felicitaties aan Mijn Koningin ( Ik ben wel Nederlander) Toch??

En zo duur is het koningshuis niet! Het geld wordt goed besteed. Ze werkt dag en nacht!

Weet je wie duur zijn ? Die top mannen van Nuon en Essent !

Die Graaaaaaiersss  :(

Had ik zo maar een baan ;D

Nou werken? Ik vraag me af wat ze dan doet.

En als je dan toch moet kiezen, dan voor de topmannen

Dora

Citaat van: athsaynou op 22/04/2005 om 20:37:47
Lekker belangrijk allemaal...dus niet..wat kan mij het nou schelen..een land met een koning aan het hoofd is geen democratie!

ow, nee???? wat is dan wel democratie???...heeft de koningin nog gezag??. wie leidt het land eigenlijk??...zou een president wel democratie zijn..misschien moeten wij algerije opvolgen..ja das het antwoord...!!!

Dora

Dora

dan zou jij een pagina ervoor moeten lezen.......ik reageerde alleen op lever.

Citaat van: athsaynou op 22/04/2005 om 20:37:47
Lekker belangrijk allemaal...dus niet..wat kan mij het nou schelen..een land met een koning aan het hoofd is geen democratie!

Nederland is een constitutionele democratie.
De Koningin is wel staathoofd maar heeft geen beslissingsbevoegdheid, de ministers zijn verantwoordelijk en het parlement controleert. De Koningin is gewoon een uithangbord. Een mooi, duur, ouderwets uithangbord. Dus wat dat betreft valt het wel mee.

Marokko is denk ik echt geen democratie, want daar heeft de koning wel degelijk iets te zeggen. Maar vergeleken met veel andere Islamitische landen schijnt het wel een beetje te gaan, qua democratisch gehalte. Volgens een (vrij nieuwe) Arabische onderzoekscommissie binnen de VN die onlangs haar jaarlijkse analyse uitbracht.

Dora

frankrijk is een democratie???...ow je wil een democratie waar hoofddoekjes verboden zijn op school??..hmm kan..

Dora

waar is je reactie lever??

ameziane

Oranjegevoel zegt allochtoon niets...
http://www.nu.nl/news/518978/10/%27Oranjegevoel%27_zegt_allochtoon_niets.html

'...van de Nederlandse Marokkanen is 62 procent niet bekend met het Oranjegevoel, 34 procent kent dat gevoel wel...'

miss.F.

Nou ik behoor tot die 62 en ik beschouw het niet als een gemis

ameziane

Oranjegevoel bij Marokkanen? Ik kan mij daar niks bij voorstellen. Volgens mij zit die 34% gewoon te jokken.

Ik vind dat Beatrix het goed doet, maar oranjegevoel is een stap te ver.

we zien Bea op tv, vraagt mn aanstaande: Hoe oud is zij?
Wist ik niet.
Zegt hij: Ben jij nou een Nederlandse?

Ik vond het wel aardig dat ze zei dat in een verenigd Europa de monarchie wellicht moet worden afgeschaft.

He, ze KENNEN het Oranjegevoel. Dat is wat anders dan het hebben.

De uitwassen van het Oranjegevoel zijn toch niet te missen. dan is 34 % nog laag.