Hoofdmenu

Zielig

Gestart door boeboe, 15/04/2005 om 16:57:22

Tamza

Citaat van: boeboe op 16/04/2005 om 15:46:27

Dear Tamza

Ik ga even in op een paar argumenten van je. Als eerste het vrijwillige gebeuren. Kijk zelf naar de site, je vindt er overal reclame banners. En je vindt er ook nog een shop. Denk maar niet dat dat op kostprijs gebeurt. En de informatie die je hier vindt? Artikelen die worden geript van andere sites, sites die ook in het Frans is. Indien de personen die het artikel hebben geschreven en frans geleerde is, en dat ook nog kenbaar maken, dan zou ik geen twijfels hebben aan het artikel. Tevens hebben sommige artikels geen bron, en zeg nou zelf. Zou je dan geen twijfels hebben aan de informatie die er wordt weergegeven?
Je geeft zelfs toe dat het niveau van deze site laagdrempelig is. Mijn input hoeft niet eens vooruitgang te creeeren. Als mensen maar erover nadenken en discussieren.
Gehuil? Over admin? Kom op zeg.... Ik heb de argumentatie van de admin gezien. Het grappige was nog wel dat hij/zij iemand had gebanned op het feit dat hij/zij onderwerpen opent van 1 regel. Ik heb de feedback gezien, waarbij de admin geen eens feedback geeft!
En met fysiek bedoel ik demonstraties. De gedachte dat je dacht dat ik over oorlog had baart me wel zorgen bij jou.
Tja, en je scheldkanonnen. Ik hoef daarover niks te zeggen.

Kortom, al het goeie, komt van melkunie koeien.

Mvg,

Boeboe

Beste huilebalk,

Overal reclamebanners? Bedoel je die twee banners op de voorpagina? Een banner om een Nederlandse Amazigh-muziekgroep te steunen bij de release van hun nieuwe cd en een banner die om hulpgelden vraagt voor een project? Vind je dat erg? Steekt dat je? Wil je beweren dat deze site commercieel is? Werkelijk, als je niks beters kunt verzinnen, hou dan je onzin voor je en ga de boel niet zitten overdrijven. Is dat teveel gevraagd?

E heb je nu ook al een bezwaar tegen vertaalde artikelen? Die artikelen zijn vertaald ja, dat kost ook tijd en energie. Het zijn ook dankzij die vertalingen dat mensen toegang hebben tot informatie omdat zij het Frans, Arabisch, Engels of Thmazight niet beheersen. Denk logisch na. Sommige artikelen behoeven ook geen bron, daar de auteur ervan zelf de bron is.

Even voor de goede orde: jouw zgm input is niets meer dan een lege huls. Wat valt daar over na te denken of te discussieëren? Jouw input kan alleen bespot worden, zo zielig is het.

Weet je wat grappig is? Dat niemand over het werk van de admin zeikt, alleen zij die een ban aan hun broek hebben gekregen omdat ze zich niet kunnen gedragen en zij die niets beters te doen hebben dan huilen over de argumentatie van de admin wanneer hij iemand bant. Nogmaals: richt je gehuil aan de admin. Open maar een topic bij feedback, zeikerd.

De gedachte dat jij onderdrukking met geweld wil bestrijden is niet meer dan logisch wanneer men jouw achterlijke tekst leest, dus bespaar me je gebalk.

Ook over schelden hoef je niet te beginnen, jij die onwaarheden verkondigt en beledigingen uit. Dat dunne laagje zgm beschaafdheid krab je er zo vanaf. En over melk-unie-koeien gesproken: de discussie 'arabierenhaat' is tot vervelens toe uitgemolken. Tot zover je input.

M.a.w: als iets je niet bevalt dan rot je maar op. Niemand dwingt jou om deze site te bezoeken.

Amedduker

Tamza nnegh: chapeau.
Ewa d wenni netta, azul inu,

admin

boeboe = ezelachmed

Ezelachmed was al een hele tijd geleden gebanned van amazigh.nl. Hierbij word je dus weer gebanned.

Ezelachmed was gebanned om de volgende redenen:
http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3158.0