Hoofdmenu

Zielig

Gestart door boeboe, 15/04/2005 om 16:57:22

boeboe

Amazighleden,

Ik kom tot een conclusie dat deze hele site in principe niks voorstelt. Men discussieert ( lees: lult) over niks en als er een goed onderwerp naar voren is gekomen, wordt er altijd weer verwezen naar arabieren. Oh wat zijn ze slecht voor ons, oh wat zijn ze erg.
Ik heb nog nooit een groep ultrarechtse extremistische riffijnen (op een paar uitzonderingen na) gezien dan op deze site.
En dan nog de admin zelf. Banned personen, naar mijn weten, ongegrond. Een uitval naar de site toe kan al leiden tot een banning.
Ik zou zeggen tegen de amazighleden, ga weg van deze site. Indien je problemen hebt met arabieren, marokko of wat dan ook, probeer er wat aan te doen ipv van hier een paar scheldkannonen uitvoeren, en de rest als een kip zonder kop hem aanmoedigen. Degene die echt wat willen doen voor riffijnen, amazighen, in principe elk volk, zit al bij zijn volk (dus in Marokko) om te strijden (verbaal, fysiek etc.). Hier in NL op je luie reet zitten en ouwehoeren schiet niks op.
Nogmaals de uitzonderingen die hier zitten, daar heb ik geen problemen mee. Ik zou ze adviseren niet meer deel te nemen aan deze site.

Mvg,

boeboe


PS ik neem aan dat admin me wel banned, thank god.........

ayned_m

azul boeboe !
ik zal je echt niet er uit gooien als ik verantwoordelijk ben voor deze site. want wat jij zei  is niet verkeerd . alleen je moet wel weten dat er ook veel nuttige dingen  en belangrijk informatie  voor en over ons .
je hebt gelijk ,af en toe word je misslijk van wat je hier en daar leest, maar ja zulke dinegn heb je overal ! en ik hoop dat in de toekomst  wel een betere amazigh.nl krijgen  dan wat we nu hebben !!!
tanemmirt
ayned

imzourenlady

zelf begrijp ik het wel maar ik denk ook dat deze site positieve punten kan hebben er zijn bijvoorbeeld veel informatie uit betrouwbare bronnen.

waar we allemaal van kunnen leren ook van sommige leden

tuurlijk vraag ik me soms af waarom sommige leden nog bestaan (zo erg is het)


ik denk wel dat het goed komt

IIAwaryagherII

Iedereen heeft zo zn eigen dingen, de een wil meer weten de andere heeft comentaar/kritiek, de andere lult over koetjes en kalfjes etc etc
dat is op alle sites te zien, en zelfs in groepen anders dan op internet, dus onzinnig wat je hier beweerd, je kunt niet verwachten dat iedereen een bepaalde niveau kan hebben op een forum.
Ik neem aan dat het een open forum is en dus is jou reactie een die als ziellig te noemen is daar jij niet eens aangeeft wat je anders verwacht van een open forum als deze.


MBTiza

Citaat van: boeboe op 15/04/2005 om 16:57:22
Amazighleden,

Ik kom tot een conclusie dat deze hele site in principe niks voorstelt. Men discussieert ( lees: lult) over niks en als er een goed onderwerp naar voren is gekomen, wordt er altijd weer verwezen naar arabieren. Oh wat zijn ze slecht voor ons, oh wat zijn ze erg.
Ik heb nog nooit een groep ultrarechtse extremistische riffijnen (op een paar uitzonderingen na) gezien dan op deze site.
En dan nog de admin zelf. Banned personen, naar mijn weten, ongegrond. Een uitval naar de site toe kan al leiden tot een banning.
Ik zou zeggen tegen de amazighleden, ga weg van deze site. Indien je problemen hebt met arabieren, marokko of wat dan ook, probeer er wat aan te doen ipv van hier een paar scheldkannonen uitvoeren, en de rest als een kip zonder kop hem aanmoedigen. Degene die echt wat willen doen voor riffijnen, amazighen, in principe elk volk, zit al bij zijn volk (dus in Marokko) om te strijden (verbaal, fysiek etc.). Hier in NL op je luie reet zitten en ouwehoeren schiet niks op.
Nogmaals de uitzonderingen die hier zitten, daar heb ik geen problemen mee. Ik zou ze adviseren niet meer deel te nemen aan deze site.

Mvg,

boeboe


PS ik neem aan dat admin me wel banned, thank god.........

I'm a extremist baby so why don't you kill me, jouw reactie vindt ik eerlijk gezegd ook zielig, hier wordt minder gescholden dan marokko.nl en dergelijke sites. Er is hier een schat aan informatie die nergens te verkrijgen is bimbo

Tamza

Beste Boeboe,

Wellicht dat er sprake was van kortsluiting in je hersenpan toen je deze topic opende. Wie weet. Wat ik je wel kan vertellen, is dat deze site niet alleen uit het forum bestaat, want dat is hetgeen waar jij over zevert. De site heeft een schat aan informatie die de beheerders in de loop der jaren hebben verzameld. Hier hebben ze vrijwillig tijd en energie in gestoken. Goddank. Dankzij deze informatie (o.a artikelen over de geschiedenis, taal en cultuur) hebben veel Amazigh-jongeren een begin gemaakt aan de hervinding van hun identiteit. Dus je achterlijke, met arrogantie doorspekte conclusie gaat niet op. En ja, het forum van deze site is laagdrempelig. Maar hebben wij enige vooruitgang gezien wat het niveau betreft sinds jouw komst? Nee, he, dat dacht ik niet. Hou je infantiele klep dan ook dicht, rotmens.

Er lopen hier extreme figuren rond, net als op elk ander forum. Dat groepje is echter verwaarloosbaar klein en wordt verbaal ook bestreden door andere forumleden, dus bespaar ons je drama. Overdrijven doe je maar in een ingezonden brief aan de Telegraaf.

En dan nog je gehuil over de admin. Admin bant mensen op grond van overschreden forumregels. Ben je het oneens met een beslissing van de admin, dan ga je maar naar Feedback en richt je je vraag direct tot de admin ipv hier een slachtoffertje uit te hangen dat bij voorbaat al vanuit gaat dat ze gebanned zal worden. Hoezo zielig.

Ben je btw geschift in je hoofd? Las ik het nou verkeerd of roep je mensen hier op om met geweld te strijden tegen de slechte positie van het Thamazight in Marokko? Even lezen weer.

CiteerDegene die echt wat willen doen voor riffijnen, amazighen, in principe elk volk, zit al bij zijn volk (dus in Marokko) om te strijden (verbaal, fysiek etc.).

Ja, helaas, ik las het goed. Die zin klaart 'm helemaal. Jij bent geflipt en gewoonweg niet serieus te nemen. En dan nog zeggen dat hier extremistische Riffijnen rondlopen.

Kortom, ik adviseer je zelf op te hoepelen van deze site, aangezien jouw toegevoegde waarde op dit forum 0,0 is, Boeboetje. Voorts adviseer ik je om je Prozac voortaan op tijd in te nemen opdat ons dit onsamenhangende geblaat dat als een lul op een drumstel slaat, bespaard wordt. Virtuele psychoses zijn namelijk onwenselijk. Alvast bedankt.

Geen groet,

Tamza.


Inuit

Citaat van: Tamza op 16/04/2005 om 05:20:53
......dit onsamenhangende geblaat dat als een lul op een drumstel slaat, bespaard wordt.
een slappe lul op een drumstel bedoel je, toch? ;)

Tamza

Citaat van: gebruiker01 op 16/04/2005 om 05:28:12
een slappe lul op een drumstel bedoel je, toch? ;)

Nee, gewoon een lul op een drumstel.

Inuit

Citaat van: Tamza op 16/04/2005 om 05:29:24
Citaat van: gebruiker01 op 16/04/2005 om 05:28:12
een slappe lul op een drumstel bedoel je, toch? ;)

Nee, gewoon een lul op een drumstel.
dat kan best een behoorlijk geluid produceren, dus zo zinloos zou dat niet zijn.

Tamza

Citaat van: gebruiker01 op 16/04/2005 om 05:36:51
dat kan best een behoorlijk geluid produceren, dus zo zinloos zou dat niet zijn.

Ga dan fijn met een pik op een drum slaan, idioot. Wat val je mij hier lastig met je kutgezever?

Inuit

Citaat van: Tamza op 16/04/2005 om 05:39:50
Citaat van: gebruiker01 op 16/04/2005 om 05:36:51
dat kan best een behoorlijk geluid produceren, dus zo zinloos zou dat niet zijn.

Ga dan fijn met een pik op een drum slaan, idioot. Wat val je mij hier lastig met je kutgezever?
.

Hadou

HET IS NIET WAAR BOEBOE!!!

Deze site is gezelig en leuk! het gaat soms nergens over, maar er zijn genoege belangrijke onderwerpen waar je met je landgenoten wilt discusseren.

Marokko is ook onze land , van Tanger tot Lagiura en van tanger tot Assa3idiya. En wij zijn trots op.   En wij haten niemand. Imazighen hebben altijd voor gast vrijheid gestaan , en zijn altijd vriendelijk. 

Er zijn soms zaken die alleen onder ons willen bespreken..
Mocht je deze site niet interssant genoeg vinden.. dan zoek je een site waar jij wel aandacht krijgt..
Toedeloe boeboe

boeboe

Citaat van: Tamza op 16/04/2005 om 05:20:53
Beste Boeboe,

Wellicht dat er sprake was van kortsluiting in je hersenpan toen je deze topic opende. Wie weet. Wat ik je wel kan vertellen, is dat deze site niet alleen uit het forum bestaat, want dat is hetgeen waar jij over zevert. De site heeft een schat aan informatie die de beheerders in de loop der jaren hebben verzameld. Hier hebben ze vrijwillig tijd en energie in gestoken. Goddank. Dankzij deze informatie (o.a artikelen over de geschiedenis, taal en cultuur) hebben veel Amazigh-jongeren een begin gemaakt aan de hervinding van hun identiteit. Dus je achterlijke, met arrogantie doorspekte conclusie gaat niet op. En ja, het forum van deze site is laagdrempelig. Maar hebben wij enige vooruitgang gezien wat het niveau betreft sinds jouw komst? Nee, he, dat dacht ik niet. Hou je infantiele klep dan ook dicht, rotmens.

Er lopen hier extreme figuren rond, net als op elk ander forum. Dat groepje is echter verwaarloosbaar klein en wordt verbaal ook bestreden door andere forumleden, dus bespaar ons je drama. Overdrijven doe je maar in een ingezonden brief aan de Telegraaf.

En dan nog je gehuil over de admin. Admin bant mensen op grond van overschreden forumregels. Ben je het oneens met een beslissing van de admin, dan ga je maar naar Feedback en richt je je vraag direct tot de admin ipv hier een slachtoffertje uit te hangen dat bij voorbaat al vanuit gaat dat ze gebanned zal worden. Hoezo zielig.

Ben je btw geschift in je hoofd? Las ik het nou verkeerd of roep je mensen hier op om met geweld te strijden tegen de slechte positie van het Thamazight in Marokko? Even lezen weer.

CiteerDegene die echt wat willen doen voor riffijnen, amazighen, in principe elk volk, zit al bij zijn volk (dus in Marokko) om te strijden (verbaal, fysiek etc.).

Ja, helaas, ik las het goed. Die zin klaart 'm helemaal. Jij bent geflipt en gewoonweg niet serieus te nemen. En dan nog zeggen dat hier extremistische Riffijnen rondlopen.

Kortom, ik adviseer je zelf op te hoepelen van deze site, aangezien jouw toegevoegde waarde op dit forum 0,0 is, Boeboetje. Voorts adviseer ik je om je Prozac voortaan op tijd in te nemen opdat ons dit onsamenhangende geblaat dat als een lul op een drumstel slaat, bespaard wordt. Virtuele psychoses zijn namelijk onwenselijk. Alvast bedankt.

Geen groet,

Tamza.



Dear Tamza

Ik ga even in op een paar argumenten van je. Als eerste het vrijwillige gebeuren. Kijk zelf naar de site, je vindt er overal reclame banners. En je vindt er ook nog een shop. Denk maar niet dat dat op kostprijs gebeurt. En de informatie die je hier vindt? Artikelen die worden geript van andere sites, sites die ook in het Frans is. Indien de personen die het artikel hebben geschreven en frans geleerde is, en dat ook nog kenbaar maken, dan zou ik geen twijfels hebben aan het artikel. Tevens hebben sommige artikels geen bron, en zeg nou zelf. Zou je dan geen twijfels hebben aan de informatie die er wordt weergegeven?
Je geeft zelfs toe dat het niveau van deze site laagdrempelig is. Mijn input hoeft niet eens vooruitgang te creeeren. Als mensen maar erover nadenken en discussieren.
Gehuil? Over admin? Kom op zeg.... Ik heb de argumentatie van de admin gezien. Het grappige was nog wel dat hij/zij iemand had gebanned op het feit dat hij/zij onderwerpen opent van 1 regel. Ik heb de feedback gezien, waarbij de admin geen eens feedback geeft!
En met fysiek bedoel ik demonstraties. De gedachte dat je dacht dat ik over oorlog had baart me wel zorgen bij jou.
Tja, en je scheldkanonnen. Ik hoef daarover niks te zeggen.

Kortom, al het goeie, komt van melkunie koeien.

Mvg,

Boeboe

boeboe

Citaat van: hadou op 16/04/2005 om 10:09:35
HET IS NIET WAAR BOEBOE!!!

Deze site is gezelig en leuk! het gaat soms nergens over, maar er zijn genoege belangrijke onderwerpen waar je met je landgenoten wilt discusseren.

Marokko is ook onze land , van Tanger tot Lagiura en van tanger tot Assa3idiya. En wij zijn trots op.   En wij haten niemand. Imazighen hebben altijd voor gast vrijheid gestaan , en zijn altijd vriendelijk. 

Er zijn soms zaken die alleen onder ons willen bespreken..
Mocht je deze site niet interssant genoeg vinden.. dan zoek je een site waar jij wel aandacht krijgt..
Toedeloe boeboe

Haten niemand? Nee he, de scheldpartijen aan arabieren, hebben z`on warm karakter, dat ik bijna moet huilen. Kom op zeg.... De schuld moet altijd bij de arabieren zijn. En als het geen arabier is, maar een berber, dan zal het weer een verabariserende berber zijn.
Hypocriet......

Mvg,

Boeboe

boeboe

Ik wil nog tegen de personen zeggen die normaal hebben gereageert. Bij voorbaat dank voor jullie reply.