De positie van de vrouw in isl.  Ar. en Ama.

Gestart door AFRA, 14/06/2004 om 14:00:19

Samariaan

Citeerazul ayuda,

een paar shaapachtige denkenden gaan ervanuit dat de christenen de koran moeten geloven. maar ze weten niet dat ook de christenen met sterke bewijzen komen om te laten zien dat de koran hetgene boek dat vervalst is.

op een uurtje was ik naar een christelijke predikant aan het luisteren, en daarna begon hij over de vervalsing van de koran te spreken. indrukwekkend waren de bewijzen zelfs islamitische bewijzen.

ik heb er ook van geweten dat de sjieten ering geloven dat de sonnieten een paar zinnen in de koran vervalst zijn. en over de kleine wijzigingen kan me de hele dag spreken.

maar sommigen denken dat ze de enige die de sleutels van de waarheid konden krijgen.

punt is, Allah heeft in de Quran beloofd de Quran te beschermen tegen corruptie tot het Einde. Voor moslims is het tot de Laatste Dag 100% de waarheid. Er is wel een constante strijd aan de gang tussen mensen die op een of andere manier een hekel hebben aan Islam, die predikant zal wel een flink aantal mensen van zijn kerk verloren hebben aan de islam, maar tot nu toe zijn alle kritieken door anti-islamisten weggevaagd.

Degene die ook kritiek geven zijn vaak ook helemaal niet bekwaam in het klassiek-arabisch duurt jaren en jaren voordat je het onder de vingers hebt.