De Arabieren

Gestart door Nasimo, 08/04/2005 om 20:52:14

Nasimo

Ik vind dat die arabieren soms te stoer doen en zo en ik erger me aan en sommige de meest haat ik gewoon wat vinden jullie??

AdamX

verder gaat alles goed?

Si_Y

Salaam,

Ik vind dat jij wel heel simpel denkt, bhel arabier.

Er zitten goede tussen, en er zitten slechte tussen.


athsaynou

Citaat van: Nasimo op 08/04/2005 om 20:52:14
Ik vind dat die arabieren soms te stoer doen en zo en ik erger me aan en sommige de meest haat ik gewoon wat vinden jullie??

Ikvind het echt te slapjes van je...

onwetend

door mensen zoals jij krijg je een wij zij vorm als we over straat lopen zeggen ze niet kijk die arabier of berber ze zeggen o dat is weer een marokkaan maar goed je krijgt helaas niet de reacties die je verwacht had

IIAwaryagherII

Een pure arabier ken je waarschijnlijk niet daar zij niet eens met zo velen bestaan.
Wat je ziet en hoort zijn mensen die arabisch spreken en sommige tradities en normen hebben overgenomen van de kamelenhoeders uit de woestijn.
Zijn er goede tussen hun? andwoord is ja, maar verdomde moeilijk om er een te vinden, en daar de meerderheid de minderheid (hoe oneerlijk dan ook) vertegenwoordigd kun je stellen dat zij slecht zijn.
Het gaat dan wel om de arabische cultuur en niet zo zeer om de (arabische) mens daar deze meestal van niet arabische oorsprong is.
Arabische is slechts een aanduiding van een vage cultuur die zelf alles behalve puur is.