Hoofdmenu

links

Gestart door AFRA, 18/06/2004 om 16:13:46

AFRA

Taghzayfut

Amezian

Wil je Christenen van ons maken? Nu begrijp ik jouw anti-islam houding en jouw bedoelingen zijn duidelijk. Je bent door de mand gevallen,afra!

bouaouiouach

Citeerhttp://www.tarifit.info/

http://www.tamazight.info/

http://www.amsiggel.com/

Azul marra Imazighen
 Beste "afra", dit is de verkeerd forum, het zijn niet wat ik om vraag. Ik wil de cultuur en geschiedenis van de Amazigh, wat betreeft het geloof, wij weten toch dat ooit in Tazourakht zelf er waren een paar Joods gemeenschappen,
maar het forum verwijst naar de cultuur maar niet het geloof, met alle respect, want ik respecteer iedereen.
  tannemiert   mohammed

rifman

Voor de duidelijkheid:

Dit wil niet zeggen dat bewuste Imazighen tegn de islam zijn en voor het christendom. De christenen geloven dat ze de bijbel naar alle talen moeten vertalen. Daarom zijn er ook bijbels, films, radio, etc in het Tamazight. In het Arabisch is het duizendvoudige aan informatie over het christendom dan in het Tamazight te vinden.

Voordat jullie weer komen met je berber dahir, die niet eens bestaat. Het is wel heel erg jammer om te zien dat islam juist misbruikt wordt om Imazighen en Tamazight uit te roeien. De islamitische pertijen wilden de koran in het Tamazight verbieden, Ondanks dat deze al naar tientallen talen vertaald is. De koran was overgines al 1000 jaar geleden vertaald naar het Tamazight. Er zijn documenten van bewaard gebleven.

Religie is een persoonlijke zaak. Ieder thghat zal aan haar pootje opgehangen worden zegt men in het Tmazight.

Amezian

CiteerVoor de duidelijkheid:

Dit wil niet zeggen dat bewuste Imazighen tegn de islam zijn en voor het christendom. De christenen geloven dat ze de bijbel naar alle talen moeten vertalen. Daarom zijn er ook bijbels, films, radio, etc in het Tamazight. In het Arabisch is het duizendvoudige aan informatie over het christendom dan in het Tamazight te vinden.

Voordat jullie weer komen met je berber dahir, die niet eens bestaat. Het is wel heel erg jammer om te zien dat islam juist misbruikt wordt om Imazighen en Tamazight uit te roeien. De islamitische pertijen wilden de koran in het Tamazight verbieden, Ondanks dat deze al naar tientallen talen vertaald is. De koran was overgines al 1000 jaar geleden vertaald naar het Tamazight. Er zijn documenten van bewaard gebleven.

Religie is een persoonlijke zaak. Ieder thghat zal aan haar pootje opgehangen worden zegt men in het Tmazight.

Doordat afra juist hier deze links plaatst,daar heeft hij bepaalde bedoelingen mee. Hij weet heel goed dat het overgrote deel van de bezoekers van dit forum, moslim is.

Samariaan

CiteerVoor de duidelijkheid:

voor de duidelijkheid waarom plaats afra dan alleen 3 links, dit is toch een discussie site? gaan we dan met elkaar discusseren dmv links?? jij hebt het zo geinterpreteerd rifman , maar wat is afra's bedoeling met deze post??? moeten we vanaf nu af aan gaan raden naar waar de discussie over gaat???

AFRA

CiteerWil je Christenen van ons maken? Nu begrijp ik jouw anti-islam houding en jouw bedoelingen zijn duidelijk. Je bent door de mand gevallen,afra!
rot op, jij en je goden en hun goden en alle goden en je tamazighiteit. en je profeet en alles wat de mens heilig is.

ik maak een christelijk van je . hoe ? geloof ik in christendom.

het is genoeg duidelijk dat ik : de god der goden.

voorwat zou ik je christelijk maken ? alsof jij me je dochter of je zus zou geven als ik dat zou doen.

AFRA

ik maak me een kind als ik met jullie discussieer. denken jullie dat ik gelovig ben.

ik daag alle goden uit , en het de goden die tot het enide van het leven wachten , zijn gewoon lafaarden.

Samariaan

Citeerik maak me een kind als ik met jullie discussieer. denken jullie dat ik gelovig ben.

ik daag alle goden uit , en het de goden die tot het enide van het leven wachten , zijn gewoon lafaarden.

blijkbaar ben je dan toch bezeten door Allah swt, als het je echt niks kon schelen had je ook niet de moeite genomen om allerlei post te plaatsen, daarnaast is dit een amazigh site en niet een plek om je atheistische frustraties te botvieren. En als je Allah swt wil uitdagen , tja dat doe je dan eigenlijk al. Maar je hebt nog genoeg kansen om uit te dagen, hier op aarde, later in je graf, en later op de Laatste Dag.

abrid

En mischien heb je ook de tijd om tot inkeer te komen ;)

Afra niet zo agressief a Yuma! Verlaag je niet!

AFRA

Citeerblijkbaar ben je dan toch bezeten door Allah, als het je echt niks kon schelen had je ook niet de moeite genomen om allerlei post te plaatsen, daarnaast is dit een amazigh site en niet een plek om je atheistische frustraties te botvieren. En als je Allah wil uitdagen , tja dat doe je dan eigenlijk al. Maar je hebt nog genoeg kansen om uit te dagen, hier op aarde, later in je graf, en later op de Laatste Dag.
frustratie ? hoe twijfel ik eraan dat je god een vlieg kan vermoorden ??

nu zeg tegen iedereen dat afra geen slaaf meer is, vertel tegen hen dat hij de heer van zichzelf, ene vertel hen nog meer dat de goden hem op het aard vrezen , en het graf is iets anders. maar ik vertel je dat ze me ook onder de aard zouden vrezen.

tipje: ik ga hier niets meer schrijven, tenzij als jij me zou zeggen dat ik een slaaf van een niets ben; dan zou ik me genadeloos verdedigen.

MBTiza

wat een stelletje atheisten hiero zeg..uuuggg ras, afra, massugradabator en ga zomaar door..

abrid

Jammergenoeg is dit het nadeel van extreem nationalisme. Mensen drijven te ver door.

Masja

ik denk dat je afra tussen de regels door moet leren lezen en begrijpen...hij is volgens mij zéér intelligent