Wie kent het boek??

Gestart door imzourenlady, 18/06/2004 om 18:22:18

imzourenlady

salaam,

wie kent het boek:
'The aith Waryagher of the Morrocan Rif'
en waar gaat het over??? en is het verkrijgbaar??
alvast bedankt!! mohiem alles over het boek!!!

beslama :)

Amezian

Ik ben ook benieuwd naar dat boek. Maar ik heb begrepen dat het niet meer verkrijgbaar is.Het is heel lang geleden geschreven door David Montgommery Hart, een Amerikaan die een groot deel van zijn leven in de Rif heeft doorgebracht.

imzourenlady

CiteerIk ben ook benieuwd naar dat boek. Maar ik heb begrepen dat het niet meer verkrijgbaar is.Het is heel lang geleden geschreven door David Montgommery Hart, een Amerikaan die een groot deel van zijn leven in de Rif heeft doorgebracht.

salaam,

so so en waar gaat het eigenlijk over?? ik ben echt benieuwd!!!
weet iemandie hier meer over??
alvast bedankt!!!

MBTiza

Ik ben een van de weinige die het originele boek heeft, abrid heeft een kopie van..het is een heel dik boek van bijna 700 pagina's in A4 formaat en het is helaas niet meer te verkrijgen...misschien een pm naar abrid dan kan je het zo'n in een kopieerapparaat douwen..

MBTiza

Citeersalaam,

alvast bedankt!!!

Het boek bevat ong. 14 hoofdstukken als ik me niet vergis, en de geschiedenis komt er uitgebreid aan de orde, manier van leven, islam, allianties en bloedvetes, ariphubliek e.d.

MBTiza

Citeersalaam,

alvast bedankt!!!

Maar vanwege die kut-houding van jou hiero zou ik m jou nooit willen lenen en hoop dat abrid dat ook niet doet, klein kind heb namelijk weer iets ban jou hier gelezen.

abrid

Azul tafrought n Imzourn,

Ewa Mbtiza mischien ziet ze het licht ;)

Nee joh als je het wil hebben dan hoor ik het wel. Ik weet zeker dat je een heel ander beeld gaat krijgen van onze voorouders, taal en cultuur.

Samariaan

Citeersalaam,

wie kent het boek:
'The aith Waryagher of the Morrocan Rif'
en waar gaat het over??? en is het verkrijgbaar??
alvast bedankt!! mohiem alles over het boek!!!

beslama :)

de laatste keer dat ik het ergens zag was het te koop voor ongeveer â,¬170, je kunt het ook lenen in het Afrika Studie Centrum in Leiden (bij CS) mocht Abrid te ver weg wonen... :P

abrid

Abrid Dazegrar! ;)

imzourenlady

CiteerMaar vanwege die kut-houding van jou hiero zou ik m jou nooit willen lenen en hoop dat abrid dat ook niet doet, klein kind heb namelijk weer iets ban jou hier gelezen.

????? als je mij niet uit kan staan NIET REAGEREN!!!!

MBTiza

ook al heb je dat boek ..ze snapt er toch geen snars van...mensen hebben jou hier eenvoudige dingen proberen uit te leggen maar het dringt gewoon niet tot jou door...tkefrdd atas cem.

imzourenlady

Citeerook al heb je dat boek ..ze snapt er toch geen snars van...mensen hebben jou hier eenvoudige dingen proberen uit te leggen maar het dringt gewoon niet tot jou door...tkefrdd atas cem.

ewa als ze dat denkt!!! ga je gang zou ik maar zeggen!!
en o ja 1 ding niet haten>> slecht voor je leven!!

MBTiza

grapie

check deze link geschreven door de vrouw van de auteur van 'aith waryagher of mor. rif'

http://www.amazon.com/gp/reader/0938864181/ref=sib_dp_pt/103-4412939-3991068#reader-page

imzourenlady

Citeergrapie

check deze link geschreven door de vrouw van de auteur van 'aith waryagher of mor. rif'

http://www.amazon.com/gp/reader/0938864181/ref=sib_dp_pt/103-4412939-3991068#reader-page

salaam,

dank je wel zie je je kan wel aardig zijn!!!!! maar dit is niet het zelfde boek!! maar maakt niet uit!! 3efem :) :)

MBTiza