Hoofdmenu

Van welke leden hier??

Gestart door E3ber_Tastite, 06/04/2005 om 21:27:37

athsaynou

ach jah sommige zijn hier te koppig en te vastberaden...wat kan je der aan doen..duss het heeft geen zin stttt

IIAwaryagherII

Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 15:32:41
Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 15:29:22
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 15:25:42
Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 15:14:26
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 15:04:29
Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 14:52:09
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 14:47:49
Citaat van: IIAwaryagherII op 08/04/2005 om 20:14:15
Ik heb veel van bijna iedereen geleerd, vele reacties zijn me dan ook bijgebleven :)
Maar met name zijn het Maurie-Abrid-Ameziane-Ales.

en de laatste tijd zeker voornamelijk van Ales, nietwaar?
Nee vooral van jou missF, ik heb geleerd hoe ik moet praten zonder iets te bedoelen.
Mijn dank :)

Ik wist niet dat ik zoveel invloed had op jouw levenslessen
heb je ook niet, ik paste die theorie alleen toe als ik met jou in discussie was :)

Nou jongen, die lappenn tekst van jou op mijn reacties getuigen van iets anders. Ik vind het overigens wel errug flauw van je om het nu op de persoon te spelen. Maar goed dat zegt meer iets over jou dan over mij
Wat je noemt een geboren topic verkrachter :)
Dame niet zo sentimenteel gaan doen wil je plsss, jij begon mij te vertellen dat ik vooral van ales zou geleerd hebben de laatste tijd.
Volgens mij doelde je op de afkeer van het geloof en ben jij dus de persoon die op de man speeld en niet zo schijnheilig gaan doen wil je.
ps mn laatste reactie, chatten heb je andere kanalen voor ;)

Ik denk dat die term die je hanteert eerder op jou van toepassing is!
En wil je nu het tegendeel beweren, je gaf toch zelf aan van Ales te hebben geleerd of niet soms?

ook van ameziane en nog een paar dus waarom meteen Ales naar voren halen ???
Door te zeggen VOORNAMELIJK VAN ALES lijk je meer te weten dan ik, dingen aan mensen toeschrijven, maar zelf ziellig doen als men het bij jou doet, raar verhaal.

athsaynou

BACK TO THE TOPIC!!

Citaat van: E3ber op 06/04/2005 om 21:27:37
Van welke leden hebben jullie hier het meeste van geleerd of is er een bepaalde bericht van een lid, dat je vandaag nog de dag is bijgebleven??

Van Fosychar, had ik ooit nog een tegen-reactie gehad, die reactie was zo goed, dat die reactie me vandaag de dag nog steeds is bijgebleven.

Van iedereen en nog wat...maar Abrid springt er uit ... ;)

miss.F.

Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 16:37:12
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 15:32:41
Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 15:29:22
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 15:25:42
Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 15:14:26
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 15:04:29
Citaat van: IIAwaryagherII op 11/04/2005 om 14:52:09
Citaat van: miss.F. op 11/04/2005 om 14:47:49
Citaat van: IIAwaryagherII op 08/04/2005 om 20:14:15
Ik heb veel van bijna iedereen geleerd, vele reacties zijn me dan ook bijgebleven :)
Maar met name zijn het Maurie-Abrid-Ameziane-Ales.

en de laatste tijd zeker voornamelijk van Ales, nietwaar?
Nee vooral van jou missF, ik heb geleerd hoe ik moet praten zonder iets te bedoelen.
Mijn dank :)

Ik wist niet dat ik zoveel invloed had op jouw levenslessen
heb je ook niet, ik paste die theorie alleen toe als ik met jou in discussie was :)

Nou jongen, die lappenn tekst van jou op mijn reacties getuigen van iets anders. Ik vind het overigens wel errug flauw van je om het nu op de persoon te spelen. Maar goed dat zegt meer iets over jou dan over mij
Wat je noemt een geboren topic verkrachter :)
Dame niet zo sentimenteel gaan doen wil je plsss, jij begon mij te vertellen dat ik vooral van ales zou geleerd hebben de laatste tijd.
Volgens mij doelde je op de afkeer van het geloof en ben jij dus de persoon die op de man speeld en niet zo schijnheilig gaan doen wil je.
ps mn laatste reactie, chatten heb je andere kanalen voor ;)

Ik denk dat die term die je hanteert eerder op jou van toepassing is!
En wil je nu het tegendeel beweren, je gaf toch zelf aan van Ales te hebben geleerd of niet soms?

ook van ameziane en nog een paar dus waarom meteen Ales naar voren halen ???
Door te zeggen VOORNAMELIJK VAN ALES lijk je meer te weten dan ik, dingen aan mensen toeschrijven, maar zelf ziellig doen als men het bij jou doet, raar verhaal.

Ik haal Ales aan omdat het mij opgevallen is dat je de laatste tijd je prima kunt vinden in zijn gedachtengang en dat hier ook etaleert (lees: opdringt). En hey als dat je gelukkig maakt, fijn voor je! Hetgeen je van de anderen hebt opgepikt dat blijkt niet uit je eacties, dus vandaar.

En verder wil ik het hierbij laten. Jouw teksten zijn voor mij op dit moment niet meer dan verbale diaree!

Tamza

Van Ilizi heb ik het meest geleerd.

ameziane

Citaat van: Angel.. op 11/04/2005 om 14:52:59
SANNOE zijn echte naam mimoen!Ik heb een tijdje geleden met hem gemailt!Goede adviezen van hem gehad
Ja, dat is Bouyafa. Ik mis hem op dit forum.

athsaynou

Citaat van: ameziane op 15/04/2005 om 16:52:38
Citaat van: Angel.. op 11/04/2005 om 14:52:59
SANNOE zijn echte naam mimoen!Ik heb een tijdje geleden met hem gemailt!Goede adviezen van hem gehad
Ja, dat is Bouyafa. Ik mis hem op dit forum.

Ah de izran/dichter hij is echt geweldig daarin..

allasian

qaqrieuw

Van welke leden hebben jullie hier het meeste van geleerd of is er een bepaalde bericht van een lid, dat je vandaag nog de dag is bijgebleven??

Van Fosychar, had ik ooit nog een tegen-reactie gehad, die reactie was zo goed, dat die reactie me vandaag de dag nog steeds is bijgebleven.
fosychar herinner ik me nog wel
Fosychar is een intelligente meid.

qaqrieuw

Van welke leden hebben jullie hier het meeste van geleerd of is er een bepaalde bericht van een li
Falku
Touhami
Fosychar en haar zus ait mhand u yahya
Inez
Taffidjoust
Mounir B

Samariaan

Citaat van: m'Izran op 11/04/2005 om 18:54:53
BACK TO THE TOPIC!!

Van iedereen en nog wat...maar Abrid springt er uit ... ;)

yup, abrid
maar ook ameziane (die wat bij betrefd zsm aan een bachelor in Internationale Betrekkingen mag beginnen)
en  Numidia (die wat mij betrefd een receptenboek mag publiceren)

*-RiFFijn0s-*

qaqriew en gebruiker01 :D

Dobry Den

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 06/04/2005 om 21:27:37

Ik denk vooral van Falku.