Als je dit niet kan, ben je geen Amazigh vrouw!!

Gestart door Samariaan, 07/06/2004 om 19:11:09

athsaynou

Citaat van: Lady Du Maroc op 26/06/2006 om 13:04:49
Citaat van: m'Izran op 26/06/2006 om 12:01:58
De vreugdekreten kom je ook veelal tegen in de Arabische werelden. Maar de manier waarop het gedaan wordt is anders. Wij Imazighen doen het weer anders dan de I3rabben van Marokko en de rest van de wereld.

Nee hoor, ik hoor vaak de arabische meiden het ook doen en het klinkt precies hetzelfde hoe wij dat doen.. Ik hoor geen verschil.

Jawel hoor, dat zeg ik ook dat ze het doen. Maar de manier waarop ze het doen is anders. Zij doen het meestal met de tong heen en weer wij doen het meer binnensmond. Begrijp je?

Lady Du Maroc

Citaat van: m'Izran op 26/06/2006 om 13:15:57
Citaat van: Lady Du Maroc op 26/06/2006 om 13:04:49
Citaat van: m'Izran op 26/06/2006 om 12:01:58
De vreugdekreten kom je ook veelal tegen in de Arabische werelden. Maar de manier waarop het gedaan wordt is anders. Wij Imazighen doen het weer anders dan de I3rabben van Marokko en de rest van de wereld.

Nee hoor, ik hoor vaak de arabische meiden het ook doen en het klinkt precies hetzelfde hoe wij dat doen.. Ik hoor geen verschil.

Jawel hoor, dat zeg ik ook dat ze het doen. Maar de manier waarop ze het doen is anders. Zij doen het meestal met de tong heen en weer wij doen het meer binnensmond. Begrijp je?

Ooohhh ja ik weet precies wat je bedoeld. Ik dacht dat die slou7h mensen dat alleen deden.

Ik ken een arabisch meisje en die doet het hetzelfde als wij dat doen.. Daarom dacht ik dat ze hetzelfde als ons doen en die slou7h mensen het met hun tongen doen. :D