derde moskee in veenendaal >> tamazight staat centraal

Gestart door Dora, 05/04/2005 om 15:30:01

Dora

Sa3ieD

iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww el Sid GATVER. Vieze AEL aanhangers, hadden eerst amazigh-online.com (of zonder streepje) daarna omgedoopt in islamonline.nl of iets dergelijks. Weet nog dat ze pro AEL waren.

Matoub

Wie de islam als ideologie heeft, zal niets nastreven behalve de Arabisering of minstens zal hij de Amazigh-identiteit minachten gezien het feit dat Mohamed geen Amazigh is.

AdamX

Citaat van: Ales op 06/04/2005 om 19:44:17
Wie de islam als ideologie heeft, zal niets nastreven behalve de Arabisering of minstens zal hij de Amazigh-identiteit minachten gezien het feit dat Mohamed geen Amazigh is.

jij hebt precies dezelfde theorie als de joden toen  mohamed als profeet werd gekozen, de joden waren woedend, WAAROM EEN ARABIER EN GEEN JOODS PROFEET !!  dachten ze toen.

dus wat maakt het de afkomst van eeen profeet uit, hij kondigt het woord van GOD en niet van de arabieren.

Matoub

Citaat van: AdamX op 06/04/2005 om 19:47:18
jij hebt precies dezelfde theorie als de joden toen  mohamed als profeet werd gekozen, de joden waren woedend, WAAROM EEN ARABIER EN GEEN JOODS PROFEET !!  dachten ze toen.
dus wat maakt het de afkomst van eeen profeet uit, hij kondigt het woord van GOD en niet van de arabieren.
Mensen zoals jij onthouden verhaaltjes, en citeren ze in onjuiste plaatsen als onjuiste antwoorden. Wat is er gemeenschappelijk tussen mijn reactie en je reactie ?.....?

Matoub

jij denkt trouwens dat jij beter dan de joden bent.. Hoe ??????????

AdamX

Citaat van: Ales op 06/04/2005 om 20:08:18
Citaat van: AdamX op 06/04/2005 om 19:47:18
Mensen zoals jij onthouden verhaaltjes, en citeren ze in onjuiste plaatsen als onjuiste antwoorden. Wat is er gemeenschappelijk tussen mijn reactie en je reactie ?.....?

ik vind dat jij dezelfde fout maakt als toen ........

als moslim zijnde hoef een amazigh niet te verarabiseren, GOD zegt ik heb verschillende volkeren geschapen om elkaar te lerenkennen. Als GOD wou dat we ons eigenmoedertaal en culturen   verwerpen  dan zou hij ons alleen maar 1 taal  en 1 cultuur gegeven.

met andere woorden het maaakt niet uit wat je afkomst is, als je maar naar het dezelfde doel streft en elkaar respecteert met andere doelen in dit leven.

AdamX

Citaat van: Ales op 06/04/2005 om 20:08:52
jij denkt trouwens dat jij beter dan de joden bent.. Hoe ??????????

hoekom je daarbij?

Matoub

Mijn vraag: Wat is er gemeenschappelijk tussen mijn reactie en je reactie ? Moest jij dat gewoon cieteren ? Een drift ?

Wat de joden betreft, is wat ingewikkelder: Denk jij dat een jood niet zijn God zal volgen en voor en buitengewone hel zou kiezen omdat hij een Aabier als profeet koos ? Hij moet hem staken door hem nooit aan te bidden. niet als jood blijven. simpele mentaliteiten.

Dat wordt ook over christenen gezegd. Jezus is toch semiet geen Indo-Germaans.

AdamX

lees es jou citaat goed es, daarmee beleidig je alle amazigh moslims

Matoub

Citaat van: AdamX op 06/04/2005 om 20:42:15

lees es jou citaat goed es, daarmee beleidig je alle amazigh moslims
Now ja, het is moeilijk om te zeggen dat jij mijn reactie beter berijpt dan ik hem begrijp. 

Reageer op spookgedachten !

Samariaan

Ales het wordt echt gewoon tijd dat je computer een flink virus te pakken krijgt.

Matoub

Citaat van: MohamedUK op 06/04/2005 om 22:08:41
Ales het wordt echt gewoon tijd dat je computer een flink virus te pakken krijgt.
iemand die meer dan een vader heeft, kan het niet doen.

Idir

Citaat van: Sa3ieD op 06/04/2005 om 19:30:37
iewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww el Sid GATVER. Vieze AEL aanhangers, hadden eerst amazigh-online.com (of zonder streepje) daarna omgedoopt in islamonline.nl of iets dergelijks. Weet nog dat ze pro AEL waren.

Is hij lid van AEL dan?

Azazel

Citaat van: L_L op 05/04/2005 om 21:26:27
Citaat van: Azazel op 05/04/2005 om 18:56:48
Citaat van: L_LDe gemeente staat niet negatief tegenover het plan. Al vele jaren ploetert de gemeente over het plan om woningen te bouwen op het voormalige terrein  van Bochane. Het wijzigen van het bestemming van bedrijfsdoelen vlot niet erg. Verwacht wordt dat omzetting naar maatschappelijke doeleinden in Veenendaal op meer draagvlak kan rekenen.

?

Azazel.

DE

mijn fout :-[...

zal het als straf 100 keer opschrijven..

Schrijf jij toevallig teksten voor 1 of ander blad?

Azazel.