Idriss basri ifah amy das oushin passaporti

Gestart door azgouagour, 05/04/2005 om 11:59:58

azgouagour



mindaoum indhan? idahsch 3aad!

hij kan weer terug naar marokko...! hij moet vervolgd worden... naar mijn mening is ie verantwoordelijk voor veel genocide in marokko en vooral in Arif tussen 1974 - 1999...

ameziane

#1
Dat lachen zal hem straks vergaan zijn...

In Le Monde is een artikel van die strekking te lezen. Alleen jammer dat je die artikelen moet kopen.
http://www.lemonde.fr/cgi-bin/ACHATS/acheter.cgi?offre=ARCHIVES&type_item=ART_ARCH_30J&objet_id=894186

abrid

Het is een nep lach he. Maar die man moet eens flink gaan boeten maar ja de vader van de huidige koning heeft toch een handje boven z'n hoofd gehouden dus ik weet niet of er iets gaat gebeuren. Time will tell!!

ameziane

Citaat van: abrid op 05/04/2005 om 14:23:34
Het is een nep lach he. Maar die man moet eens flink gaan boeten maar ja de vader van de huidige koning heeft toch een handje boven z'n hoofd gehouden dus ik weet niet of er iets gaat gebeuren. Time will tell!!
Nou, ik denk dat het moeilijk is om voor hem voor de rechter te slepen. Als rechterhand van de voormalige koning weet hij simpelweg TEVEEL.

Hij kan dingen naar buiten brengen, die het huidige regime in verlegenheid kunnen brengen.

abrid

dat bedoel ik dus zijn straf op deze planeet ontloopt ie dan!!

Masja

goes around always comes around, hoe dan ook, geldt voor iedereen trouwens

AdamX

is het julli eook opgevallen ! kijk oin zn passport wat er als functie staat

Lezeres


AdamX

Citaat van: figuigya op 05/04/2005 om 17:02:20
Hoogleraar, is dat waar?

dat was hij vroeger ja voor dat ie minster werd, daarhoort eigenlijk te staan: voormalige minister, want ministers hebben meer rechten en respect.

Tama

Deze man heeft duizende moorden en verkrachtingen op zn geweten.  Daarom verdient ie wel zo een paspoort...we zijn allemaal medeplichting.

Amedduker

Citaat van: figuigya op 05/04/2005 om 17:02:20
Hoogleraar, is dat waar?
Ja, die crimineel was inderdaad hoog leraar als criminologe (gaf lezingen in criminologie) aan de universiteit van Rabat. Één van zijn bekendste uitlatingen: Ik ga van irifeyen bedelaars maken.
Adaregh marra irifeyen tettan. Amya igenna waqzin, mis n...
Azul inu,

athsaynou

Citaat van: Amedduker op 05/04/2005 om 21:28:34
Citaat van: figuigya op 05/04/2005 om 17:02:20
Hoogleraar, is dat waar?
Ja, die crimineel was inderdaad hoog leraar als criminologe (gaf lezingen in criminologie) aan de universiteit van Rabat. Één van zijn bekendste uitlatingen: Ik ga van irifeyen bedelaars maken.
Adaregh marra irifeyen tettan. Amya igenna waqzin, mis n...
Azul inu,


Dat is hem dus niet gelukt...

ameziane

Ik heb gehoord dat Oufkir, als hij aan de macht kwam, Arif met prikkeldraad van de rest van Marokko wilde scheiden. Gelukkig is zijn staatsgreep mislukt...

Wat is dat toch dat maakt dat wij voor machthebbers een doorn in het oog zijn?!

IIAwaryagherII

Citaat van: ameziane op 09/04/2005 om 20:03:52
Ik heb gehoord dat Oufkir, als hij aan de macht kwam, Arif met prikkeldraad van de rest van Marokko wilde scheiden. Gelukkig is zijn staatsgreep mislukt...

Wat is dat toch dat maakt dat wij voor machthebbers een doorn in het oog zijn?!
Mischien had dat wel beter geweest, waren we namelijk in een klap af van die boevenbende uit rabat :) jammer jammer!

ameziane

Citaat van: IIAwaryagherII op 09/04/2005 om 20:40:06
Citaat van: ameziane op 09/04/2005 om 20:03:52
Ik heb gehoord dat Oufkir, als hij aan de macht kwam, Arif met prikkeldraad van de rest van Marokko wilde scheiden. Gelukkig is zijn staatsgreep mislukt...

Wat is dat toch dat maakt dat wij voor machthebbers een doorn in het oog zijn?!
Mischien had dat wel beter geweest, waren we namelijk in een klap af van die boevenbende uit rabat :) jammer jammer!
Wat ik begrepen heb is dat hij van Arif een soort concentratiekamp wilde maken...dus leuk is anders.