Informatie over opstand van '84 en 1959 ?

Gestart door Ifferghaan, 01/10/2001 om 16:03:02

ras

Ik heb geen tijd voor die arabieren  , maar ik wil ze wel afmaken!!!!!!!!!!!!

E3ber_Tastite

CiteerIk heb geen tijd voor die arabieren  , maar ik wil ze wel afmaken!!!!!!!!!!!!

waarom vertel je je verhaal niet over 1984. Zet hier jou verhaal over jou gebeurtenissen, want anders denk ik gewoon dat je alles uit je duim zuigt. Vertel jou verhaal man, je bent toch een Ariffi of ben je nog steeds bang voor die stinkerds daaro.

ras

man ik heb zelf mijn eigen naam veranderd wil je me alsteblieft niet pushen

E3ber_Tastite

Almouhim bekijk het maar. Maar dan moet je ons ook nier niet lastig vallen, met de dingen die je daar hebt meegemaakt. zeg wat je hebt meegemaakt of houd je zelf aan de topics.

ras

je kunt ook alle mijn topics lezen jij moet mij niet lastig vallen

ras

hier heb je een klein vehaal van abrid over 1984.
http://www.amazigh.nl/content/artlees.php?artid=161

ras

en als ik je zou uitnodigen hier bij mij thuis dan heb minimaal een week nodig omdat allemaal te kunnen volgen.

E3ber_Tastite

Ik heb het over jouw eigen ervaringen a tawmat, want dat heb ik namelijk al gelezen.

ras

dus als wat anders te vertellen heb kun je dat gewoon gooien op het forum.

ras

en wat wil je van mij weten dan of wil je het gewoon door spelen aan de ambasade

E3ber_Tastite

ja natuurlijk kan je dat, als je jouw verhaal hier gaat neerzetten, dan weten de mensen wat je meegemaakt hebt. De mensen van het forum, zullen je beter gaan begrijpen en zullen respect voor je hebben. En wij zullen dan ook weten wat daar gebeurt is, want ik weet namelijk heel weinig daarover.

ras

kijk zelfs hier ben ik nog kwetsbaar de marokkaanse fbi loopt namelijk ook in nederland

Tama

.

E3ber_Tastite

nee man, je hebt volkomen geen reden om bang te zijn, zolang je maar je adres en je naam maar niet weggeeft op het forum.

Idir

1984 Heb ik ook in Midar meegemaakt, we hebben nog vele jongeren/studenten in ons Garage verstopt dat de het leger en politie gepaseerd was! Zij werden achtervolgd! Die Eikels pakten ook iedereen op,mijn zwager is toen ook opgepakt. Dit terwijl hij er totaal niks mee te maken had, hij was boodschappen gaan doen en werd opgepakt!