Informatie over opstand van '84 en 1959 ?

Gestart door Ifferghaan, 01/10/2001 om 16:03:02

Amezian

We hebben onlangs de dodenherdenking gehad op 4 mei.Is het een idee om een dag te creeren waarop wij de doden kunnen herdenken die gevallen zijn vanaf Rifoorlog tot 1984?Ik denk dat dat belangrijk is voor mensen die die opstanden meegemaakt hebben?Misschien iets voor de Amazigh-verenigingen.

Dora

bouyafar awma inu,

ik wist dit niet joh...ik wist dat je veel naars had meegemaakt maar dit??...

jouw verhaal heeft me zo geraakt dat ik je om een gunst wil vragen..dit persoonlijk...ik pm je wel..

thallah a tawmat..

sraam L_L

ras

Zo een groot opstand en toch weet niemand het .
ik vindt het vreemd voor mij is 1984 de zwartejaar van mij leven!!

Yugurthen

ik wist bijna niets over de opstand van 1984. maar toen ik de verhaal van boufaya leesde schrok ik me heel erg. en nu weet ik echt over de situatie in 1984 tijdens de opstand.
mijn haat groeide tegen de arabiern n zo zulke daad doen en nu ben ik tot een conclusie gekomen en zal een rifstaat maken ook moet ik heel het arabische ras uitmoorden ik zal de arabieren kapot maken voordat ik naar hel gaat ik zal die klote arabieren eens flink boeten voor hun daden en die gra van hassan die maak ik kapot. die tering klootzak. die vuile achterlijk tering arabier. ik hoop dat alle arabieren branden in de diepste van hel. ik weet nu hoe ziekelijk de arabieren zijn. er bestaat MAAR 1 REDEN WAAROM DE ARABIEREN DIT DOEN. ARABIEREN ZIJN GEWOON ZIEK EN KAN NOOIT MEER GENEZEN WORDEN. ze zijn net als de joden. verdoemd om altijd meer te willen hebben.

Yugurthen

hehe zo dat lucht op.

ras

Mr yugurthen kun je dat verhaal aan sommigen hier op het forum opsturen ik kan zelf niet ,ik kan daar ook niet  tegen.ik droom nu nog steeds over.
dankje wel.

Yugurthen

wat bedoel je

ras

Citeerwat bedoel je

u zei net dat je het verhaal uit 1984 weet toch?
wil je het door zetten aan een paar mensen hier op het forum.

Yugurthen

Citeerwat bedoel je

u zei net dat je het verhaal uit 1984 weet toch?
wil je het door zetten aan een paar mensen hier op het forum.

ok maar ik weet niet alles.

ras

dat maakt niks uit !!

Yugurthen

mijn neef zei dat in 1984 een opstand was. en die werdt bloedig onderdrukt mannen werden afgemaakt en vrouwen verkracht en op een dag kwam militaire voertuigen en mijn moeder en haar familie verstopte ergens in de bergen en hij zei ook dat doe klote konig hassen de2 ook naar noorden van marokko is gegaan en op die watercentrale is geland met de heli en mensen wilden hem afmaken maar hij is gevlucht en in rabat hield hij een toespraak.

ras

Dankje !!

ras

heya

Jullie doen die klotearabiertjes teveel eer aan door zoveel tijd te verspillen aan hun. Laat ons onze tijd beter besteden. Wij moeten dringend zelf voor onze rechten opkomen want het kan zo niet verder. Arif is zo goed als leeg, alle mensen vluchten richting Europa. Dit kan niet zo verder, wij moeten onze geld en intellect gebruiken om onze situatie in Arif beter te maken en zo snel mogelijk.

ras

CiteerJullie doen die klotearabiertjes teveel eer aan door zoveel tijd te verspillen aan hun. Laat ons onze tijd beter besteden. Wij moeten dringend zelf voor onze rechten opkomen want het kan zo niet verder. Arif is zo goed als leeg, alle mensen vluchten richting Europa. Dit kan niet zo verder, wij moeten onze geld en intellect gebruiken om onze situatie in Arif beter te maken en zo snel mogelijk.

ga s effe een kijkje nemen bij politiek topic !