Willen jullie alleen een man met een carriere ?

Gestart door Botermes, 01/04/2005 om 20:01:12

Dora

ik denk dat dat reuze meevalt hoor. als vriendje (pubertijd) is een knappe jongen inderdaad een vereiste, gaat het om je man voor de rest van je leven dan denken vele toch echt aan het op 1 lijn zitten tussen man en vrouw.

ik ben zoiezo niet het type die zich druk gaat maken om het uiterlijk van een man, carriere..tja..wat is carriere..als een jongen goed ontwikkeld is en een beetje een algemene kennis heeft vind ik dat genoeg. ik hou er niet van asl mijn man "minder kennis" heeft dan ik..ik ben leergierig en als ik dan de kar moet trekken dan raak ik gauw uitgekeken...

Samariaan

Citaat van: L_L op 01/04/2005 om 22:09:43
ik ben zoiezo niet het type die zich druk gaat maken om het uiterlijk van een man, carriere..tja..wat is carriere..als een jongen goed ontwikkeld is en een beetje een algemene kennis heeft vind ik dat genoeg. ik hou er niet van asl mijn man "minder kennis" heeft dan ik..ik ben leergierig en als ik dan de kar moet trekken dan raak ik gauw uitgekeken...

Hij moet alzheimer hebben EN  goed ontwikkeld zijn....Lalalalala...kopje koffie erbij?

Dora

Citaat van: MohamedUK op 01/04/2005 om 22:15:15
Citaat van: L_L op 01/04/2005 om 22:09:43

Hij moet alzheimer hebben EN  goed ontwikkeld zijn....Lalalalala...kopje koffie erbij?

nee dank je..mag geen caffeine meer..ben zwaar verslaafd.

maar uhhm..alzheimer patienten kunnen goed ontwikkeld zijn hoor..af en toe glipt t even weg...

maar ach..

miss.F.

Citaat van: allasian op 01/04/2005 om 20:01:12
Er gaat de laatste tijd bij ons mannen een verhaaltje rond dat de meisjes van tegenwoordig (hier in europa) alleen een man met een carriere willen ? Ik zou graag van de meiden willen weten hoe zij daar over denken. Help ons de vooroordelen uit.

Nou ik geef de voorkeur aan zo'n iemand die 's middags pas wakker wordt en vervolgens naar een koffieshop strompelt om daar zijn kennis te vergaren, per slot van rekening heb je daar de intelectuelen zitten (NOT)

geintjuh: mensen (dus ook mannen) moeten wel een doel in het leven hebben en niet hun leven uitzitten totdat Malik aroe7 je met een bezoekje vereert

igwentje

Als jij zelf niet succesvol bent moet je dat ook niet van een ander verwachten. Je bepaalt niet op wie je valt. Het gebeurd gewoon en als je de ware tegen bent gekomen ben je alleen al blij met de liefde die jullie delen.

Dora

Citaat van: igwentje op 03/04/2005 om 17:34:21
Als jij zelf niet succesvol bent moet je dat ook niet van een ander verwachten. Je bepaalt niet op wie je valt. Het gebeurd gewoon en als je de ware tegen bent gekomen ben je alleen al blij met de liefde die jullie delen.

ik ben het deels met je eens.

als je zegt dat je niet altijd in de hand hebt met wie je je liefde gaat delen, je kan op iemand vallen die niets weg heeft van de eigenschappen van je favo  "type" ..ik ben het daar mee eens.

maar als je zegt je mag niets verwachten van een persoon omdat jij zelf ook niet succesvol bent dan kan ik het daar niet mee eens zijn. er zijn vele mogelijkheden waarom jij niet succesvol kan zijn >> ik ken bv meiden die gedwongen van school zijn afgehaald omdat hun vaders niet in "opleiding voor meiden" geloofden (ja geloof het of niet maar zelfs in deze tijd). en wat is succesvol??...ik ben alhamdoellah blij met mijn baan, maar wat is succesvol??..moet ik nou iemand zoeken die alleen in mijn "sector" wat heeft gekozen??...of mag hij hoger opgeleid zijn??..mag ik dat van m verwachten??

mouslati

Er gaat de laatste tijd bij ons mannen een verhaaltje rond dat de meisjes van tegenwoordig (hier in europa) alleen een man met een carriere willen ? Ik zou graag van de meiden willen weten hoe zij daar over denken. Help ons de vooroordelen uit.
Ik weet niet of het waar is, maar als het idd zo is wil ik wel een ongevraagd advies aan de meiden doorgeven. Staar je niet blind op carriere, dat zegt niets over het karakter van een persoon. Een carriere is geen garantie voor een goed huwelijk, diezelfde carriere waar je in eerste instantie op gevallen was kan datgene zijn dat je na een paar jaar irriteerd. Val op persoonlijkheid, integriteit, fatsoen, eerlijkheid, en betrouwbaarheid. Eigenschappen waar je altijd van op aan kunt laat het dan maar een ongeschoolde arbeider zijn het maakt hem niet meer of minder man.

Laysa

Het is niet OF carriere OF looks ... het is eerder een en, en situatie.

Kijk je hoeft echt geen directeur van een topbedrijf te zijn maar het gaat erom dat het gewoon klikt. Wanneer je in moeilijke situaties terecht komt dat je dan samen een oplossing kan vinden of een middenweg. Ik vind het wel belangrijk dat iemand zich ontplooit, dat kan zijn door werk maar ook door zich in te zetten voor de gemeenschap. Dat door bijvoorbeeld vrijwilligerswerk, je kwaliteiten gebruiken om mensen te stimuleren die het nodig hebben.

Geld maakt niet gelukkig, het is een illusie net zoals zoveel andere illusies op deze wereld.

Als ik geld wil dan beroof ik toch gewoon een bank of zo ... samen met Tamza ruige imazighen je weet toch ....

Tamza

mara

Als de vrouw niet minimaal een hbo-opleiding heeft genoten, dan houdt het op ;)

miss.F.

Citaat van: mara op 04/04/2005 om 13:47:04

hey truus: deze vraag is aan de vrouwen gericht en tenzij jij een geslachtsverandering hebt ondergaan, mag jij deze vraag aan je voorbij laten gaan

athsaynou

Citaat van: miss.F. op 04/04/2005 om 14:14:14
Citaat van: mara op 04/04/2005 om 13:47:04

hey truus: deze vraag is aan de vrouwen gericht en tenzij jij een geslachtsverandering hebt ondergaan, mag jij deze vraag aan je voorbij laten gaan

hahahhaha truussss

athsaynou

Een man die er wat voor doet om zijn geld te verdienen...dus carriere is niet nodig...duss een doorzetter en een volhouder ;)

Niais

Ik heb het liefst een lyrische alcoholist die rondhoereert om de eindjes aan elkaar te knopen.

athsaynou

Citaat van: Niais op 04/04/2005 om 14:44:10
Ik heb het liefst een lyrische alcoholist die rondhoereert om de eindjes aan elkaar te knopen.

JUIST..die zou precies bij je passen ;D