Hoofdmenu

" laiciteit "

Gestart door Matoub, 26/03/2005 om 15:12:31

Isefrawen

Citaat van: Masja op 30/03/2005 om 14:40:13
ach ach ach ik snap jullie niet, een breekt ales af en de rest volgt,   (intellectueel) kuddediergedrag lijkt me dat.. sorry hoor , maar ik volg ales al een tijdje , als je écht goed leest , mischien soms tussen de regeltjes door, dan zie ik alleen maar een heldere blik op de feiten, maar ja, mischien "spoor" ik ook niet...?

Inderdaad Masja, dit forum wordt de laatste tijd door ego's beinvloedt ipv een eigen mening. men is alleen maar bezig met het vormen van groepjes om de tegenstander aan te vallen.

Masja

het lijkt wel of ik de enige ben die snapt wat ales bedoelt , dus ...

Isefrawen

Citaat van: Masja op 30/03/2005 om 14:53:22
het lijkt wel of ik de enige ben die snapt wat ales bedoelt , dus ...

jullie moeten gaan samenwonen! of minstens een latrelatie aangaan! ik schweer jou!!

Masja

hahahahahahaha     die's goed!  mooi niet dus, ik ben dol op mijn vrijheid

Tamza

Ach, flikker toch op.

Lieden als Ales zijn niet serieus te nemen, nog los van de onzin die hij hier weer op ons loslaat.

Iemand die Amazigh-ouders 'de domste ouders van de wereld' noemt en 'die ziekte aan hun kinderen doorgeeft', kan van mij de pelikanenschurft krijgen. Dit getuigt van de grootste zelfhaat en disrespect die er maar is: je eigen ouders de schuld geven van iets wat jij zelf verzaakt hebt te doen, nl helder nadenken en zelfrespect hebben. En ironisch genoeg claimen ezels als hij dat zij trots op hun Amazigh-afkomst zijn. En dat was slechts 1 voorbeeld.

Gaat heen.

Masja

je moet ales niet altijd letterlijk nemen, soms is er sprake van enige zelfspot, tamza , iemand als ales moet je niet vanuit één hoek  bekijken

Matoub

Maar dit gaat helemaal niet om het onderwerp !

Masja

het is een delicaat onderwerp ales, dat heb je wel gemerkt toch?

Tamza

Citaat van: Masja op 30/03/2005 om 15:10:39
je moet ales niet altijd letterlijk nemen, soms is er sprake van enige zelfspot, tamza , iemand als ales moet je niet vanuit één hoek  bekijken

Dat was geen zelfspot, dat was zelfhaat. En ik heb geen boodschap aan zelfhaters die hun eigen minderwaardigheidscomplex en gebrek aan ruggengraat op de rest van de Imazighen projecteren.

Als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan zijn het wel Imazighen -die zelfs niet de capaciteiten hebben om een bijdrage te leveren aan de Amazigh-zaak- die een grote bek gaan opzetten over onze ouders. Dat ze zo dom zijn, analfabeet, geen zelfrespect hebben enz enz. Mijn ouders en grootouders van moederskant hebben het GELUK gehad dat ze onderwijs konden genieten. Maar mijn andere grootouders waren niet minder dom. Dat ze niet konden lezen was niet eens een handicap in die tijd omdat simpelweg bijna iedereen niet kon lezen.

Als hij met zijn beperkte hoofd de geschiedenis niet kan relativeren en de emotionele intelligentie niet heeft om te weten dat onze voorouders en ouders zich een hernia hebben gewerkt zodat hun kinderen als Ales hier kunnen mekkeren en kinderen als ik daarop weer in  de lach schieten, dan moet hij eens waarlijk wakker geschopt worden.

Tamza

Maar we moeten idd niet te hard voor hem zijn. Mijn excuses, Ales.

Matoub

Waarom eisen de Berbers* de " laiciteit ":
http://www.hrinfo.net/hotcase/04/tha.shtml
*De berbers: zijn de berbers die iets leveren aan de realiteit. geen chatters.


Isefrawen



oops ik moet niet selectief meer gaan lezen begrijp ik... ja Ales, verklaar je nader! ;D waar ben je? ???

Tamza

#42
Citaat van: Ales op 30/03/2005 om 15:29:15
Waarom eisen de Berbers* de " laiciteit ":
http://www.hrinfo.net/hotcase/04/tha.shtml
*De berbers: zijn de berbers die iets leveren aan de realiteit. geen chatters.



Welke realiteit precies? Jouw realiteit die zich bevind tussen Griekse godinnen en farao's?

Matoub


Matoub

#44
Citaat van: Tamza op 30/03/2005 om 15:31:50
Welke realiteit precies? Jouw realiteit die zich bevindt tussen Griekse godinnen en farao's?
Mijn docent heeft dit onderwerp nooit besproken met mensen van je leeftijd !
bekijk die site, en vertel me hoe oud en opgeleid die schrijvers zijn !