Hoofdmenu

" laiciteit "

Gestart door Matoub, 26/03/2005 om 15:12:31

Azazel

Citaat van: Ales
Bedankt voor de advies: ik moest liever kakelen zoals jullie nu doen in plaats van één woord gebruiken. dan zijn de kippen blij. het spijt me dametjes, ik ben echt schuldig.

Hahahaha: "de" advies. Hahaha! Ales is overigens een anagram van Sale; vast niet toevallig...

Moest jij vroeger met de bus naar school?

Azazel.

Samariaan

Willen jullie ales aub niet te hard aanpakken.

Thnx in advance.

Azazel

Citaat van: Ales
nou ja, jij denkt dat ik ook een afbeelding van een kakelende kip, op een blaffende hond of een schreeuwend kind zou plakken. dat zou ook grappig zijn, maar dan krijg jij onnodige tijd.

Wat doet jouw persoon toch zo janken, huilebalk?!

Waarom ben jij een paganist? Ik vermoed dat zeker één van de vragen te moeilijk voor jou zal zijn.

Azazel...

Azazel

Citaat van: MohamedUK op 30/03/2005 om 01:23:27
Willen jullie ales aub niet te hard aanpakken.

Thnx in advance.

Ach, hij stuntelt op zulk een vreemde wijze dat niemand hem nog moet "aanpakken"...

Bezit hij trouwens geen ruggengraat dat jij het schijnbaar voor hem moet opnemen?

Azazel.

Azazel

Citaat van: Ales op 26/03/2005 om 15:12:31
Azul,

Zouden de berbers voor " laiciteit " kiezen indien ze ooit zouden mogen kiezen, of zouden ze geen onderscheid maken tussen staat en kerk ?

Tot wie richt jij deze onnozele vraag, Ales? Misschien een idee om in het vervolg jezelf niet zo te forceren...

Azazel.

Matoub

#20
Citaat van: MohamedUK op 30/03/2005 om 01:23:27
Willen jullie ales aub niet te hard aanpakken.

Thnx in advance.

Beste MohamedUK, jij bent het enige goede lid in dit forum, jij bent zelfs beter dan mijn lieve hondje " Jacque ". jij maakt zorgen voor mij. dit wil zeggen dat jij echt vriendelijk bent. Maar jij hebt ook plaats in mijn hart.

Hartelijk bedankt::)

Matoub

#21
Citaat van: Azazel op 30/03/2005 om 01:28:38
Citaat van: Ales op 26/03/2005 om 15:12:31
Azul,

Zouden de berbers voor " laiciteit " kiezen indien ze ooit zouden mogen kiezen, of zouden ze geen onderscheid maken tussen staat en kerk ?

Tot wie richt jij deze onnozele vraag, Ales? Misschien een idee om in het vervolg jezelf niet zo te forceren...

Azazel.

Sorry, de vraag is niet voor jou. ik durf die vraag niet aan onnozelaars te stellen. Sorry als jij het gelezen hebt.

Azazel

Citaat van: Ales
Sorry, de vraag is niet voor jou. ik durf het niet aan onnozelaars te stellen. Sorry als jij het gelezen hebt.


Twee maal "sorry"... Zo-zo. Ik zou zeggen, verdrink in je tranen, heidene!

Dus twee vragen onbeantwoord i.p.v. ‘maar’ 1; verder hoef je niet hier te wenen wanneer jij geen vragen durft te stellen aan de mensen die zorgen voor nageslacht waartoe jij behoort.

Azazel.

Azazel

Citaat van: Ales op 30/03/2005 om 01:29:09
Citaat van: MohamedUK op 30/03/2005 om 01:23:27
Willen jullie ales aub niet te hard aanpakken.

Thnx in advance.

Beste MohamedUK, jij bent het enige goede lid in dit forum, jij bent zelfs beter dan mijn lieve hondje " Jacque ". jij maakt zorgen voor mij. dit wil zeggen dat jij echt vriendelijk bent. Maar jij hebt ook plaats in mijn hart.

Hartelijk bedankt,::)

De dombo heeft niet eens in de gaten dat ook Mo-UK hem uitlacht. Wat een imbeciel!

Azazel.

Matoub

Citaat van: Azazel op 30/03/2005 om 01:39:12
Citaat van: Ales op 30/03/2005 om 01:29:09
Citaat van: MohamedUK op 30/03/2005 om 01:23:27
Willen jullie ales aub niet te hard aanpakken.

Thnx in advance.

Beste MohamedUK, jij bent het enige goede lid in dit forum, jij bent zelfs beter dan mijn lieve hondje " Jacque ". jij maakt zorgen voor mij. dit wil zeggen dat jij echt vriendelijk bent. Maar jij hebt ook plaats in mijn hart.

Hartelijk bedankt,::)

De dombo heeft niet eens in de gaten dat ook Mo-UK hem uitlacht. Wat een imbeciel!

Azazel.

Azul,

jij bent gewoon jaloers ! ::)

Samariaan

ik zei:
niet te hard aanpakken.

Matoub

Citaat van: MohamedUK op 30/03/2005 om 01:46:16
ik zei:
niet te hard aanpakken.

Ze is gewoon jaloers, ik zei ook:

"Beste MohamedUK, jij bent het enige goede lid in dit forum, jij bent zelfs beter dan mijn lieve hondje " Jacque ". jij maakt zorgen voor mij. dit wil zeggen dat jij echt vriendelijk bent. Maar jij hebt ook plaats in mijn hart.

Hartelijk bedankt :)"

Laysa

#27
Citaat van: Ales op 30/03/2005 om 01:20:07
Citaat van: Laysa op 30/03/2005 om 01:13:36
Ales zijn beleveniswereld-> ...

nou ja, jij denkt dat ik ook een afbeelding van een kakelende kip, op een blaffende hond of een schreeuwend kind zou plakken. dat zou ook grappig zijn, maar dan krijg jij onnodige tijd.


Desalniettemin, desavoueer ik elke elocutie afkomstig van hetgeen aangeduid wordt als jij ...

Hedenmiddag constateer ik wel dat jouw contemporain vandalistisch gezever, die helaas voor enige consternatie op dit forum zorgt, voortvloeit uit feitelijkheden die enkel naar voren brengen dat datgeen wat gezegd is pijnlijk aankomend voor jou is.

Oplettendheid in combinatie met bepaalde logische denkstromen voortvloeiend uit de eigen psyche, is iets wat zou kunnen bijdragen bij het begrijpen van wat iemand eigenlijk bedoelt ... Daarentegen is de vurige geesteloze dweepzucht waarin jij je hebt gewenteld kenmerkend voor het beperkte bevattingsvermogen waarmee je jezelf hebt opgezadeld.

Van het conceptualisme heb je geen kaas gegeten ...

Matoub

#28
Azul Laysa,

Jij gebruikt moeilijke woorden die ik niet begrijp, en hiernaast vind ik het niet plezant om mee te doen. Als jij iets inhoudelijks hebt, dan zou dat beter moeten zijn !

Masja

ach ach ach ik snap jullie niet, een breekt ales af en de rest volgt,   (intellectueel) kuddediergedrag lijkt me dat.. sorry hoor , maar ik volg ales al een tijdje , als je écht goed leest , mischien soms tussen de regeltjes door, dan zie ik alleen maar een heldere blik op de feiten, maar ja, mischien "spoor" ik ook niet...?