mohamed de profeet haat de imazighen

Gestart door AFRA, 22/06/2004 om 14:53:25

ik

Afra heeft dit niet uit zijn duim gezogen.
Wat hij gezegd heeft staat weldegelijk op die site geschreven

Amezian

Citeermee eens. er zijn genoeg schapen.

schapen die zelfs geen honden durven veroordelen.
Jouw woordenboek:schapen,honden,schapen,honden...Pas op voor dieractivisten.Die zullen jou aanklagen!

AFRA

CiteerAfra heeft dit niet uit zijn duim gezogen.
Wat hij gezegd heeft staat weldegelijk op die site geschreven

wallah ik moet schreeuwen, omdat jij geen schap bent.

wees moslim , ik zweer op mij zelf dat ik er niet tegen ben. maar ik vind het echt schandalig dat sommigen moslims en schapen zijn.

AFRA

Citeerokeeeee wie zijn de schapen en wie de honden???

jullie zijn de schapen , zie gewoon in de spiegel. en mohamed en zijn goden en zijn aanbidders zijn de honden. zie de vertaling !

AFRA

CiteerJouw woordenboek:schapen,honden,schapen,honden...Pas op voor dieractivisten.Die zullen jou aanklagen!

oeh doe dat expres. ze zijn gewoon slim , want ze weten dat ik er de imazigehn /barabera mee bedoel, en daarom komen ze niet.

we moeten dieren zijn, misschien maakt dat uit voor de dierenactivisten.

ik

Citeerjullie zijn de schapen , zie gewoon in de spiegel. en mohamed en zijn goden en zijn aanbidders zijn de honden. zie de vertaling !
Waarom die beledigingen ?
Wie zegt dat dat de woorden zijn van Profeet Mohamed (vzmh)
Ieder anti Amazigh kan zo een site openen en beweren dat dat de woorden zijn van de profeet Mohamed (vzmh)

ik

Citeerwallah ik moet schreeuwen, omdat jij geen schap bent.

wees moslim , ik zweer op mij zelf dat ik er niet tegen ben. maar ik vind het echt schandalig dat sommigen moslims en schapen zijn.
Zie je nu wel. Ik wist dat jij geen hekel hebt aan moslims maar wel aan hen die de islam misbruiken.

E3ber_Tastite

Azul,

A mensen, het enigste wat afra zegt, is wat er op die site staat. Ga eerder die site aanvallen in plaats van Afra.

AFRA

CiteerWaarom die beledigingen ?
Wie zegt dat dat de woorden zijn van Profeet Mohamed (vzmh)
Ieder anti Amazigh kan zo een site openen en beweren dat dat de woorden zijn van de profeet Mohamed (vzmh)

ik begin met de tweede opmerking :
de hadith is verteld door anas ibn malik .dat is nr :1 . naar anas ibn malik is de Alamadhab almaliki genoemd. dat is nr 2. het derde punt is de malikiyyen (de aanhangers van van de islamitische richting van Anas ibn Malik vooral in marokko) niet anders doen dan wat anas ibn malik zei. en omdat die ahadith door de zelfde persoon verteld zijn, moeten we voor één beslissing uit twee beslissingen kiezen. +1+ we moeten erin geloven dat mohamed dat wel zei .
+2+ we moeten erin geloven dat wat ons verteld wordt allemaal leugens zijn

maar dat doen jullie niet , jullie zijn erop voorbereid om aan alles te twijfelen . behalve dit punt. en daarvan de benaming :

de absolute meerderheid van de imazighen zijn schapen. maar sommigen vinden dat niet juist en geven ze gewoon een symbolisch ezelshoofd dat ze moeten dragen in een paar films

AFRA

CiteerAzul,

A mensen, het enigste wat afra zegt, is wat er op die site staat. Ga eerder die site aanvallen in plaats van Afra.

precies. val de creminelen in plaats van degene die over de zondes van de creminelen vertelt.

ik

Citeerik begin met de tweede opmerking :
de hadith is verteld door anas ibn malik .dat is nr :1 . naar anas ibn malik is de Alamadhab almaliki genoemd. dat is nr 2. het derde punt is de malikiyyen (de aanhangers van van de islamitische richting van Anas ibn Malik vooral in marokko) niet anders doen dan wat anas ibn malik zei. en omdat die ahadith door de zelfde persoon verteld zijn, moeten we voor één beslissing uit twee beslissingen kiezen. +1+ we moeten erin geloven dat mohamed dat wel zei .
+2+ we moeten erin geloven dat wat ons verteld wordt allemaal leugens zijn

maar dat doen jullie niet , jullie zijn erop voorbereid om aan alles te twijfelen . behalve dit punt. en daarvan de benaming :

de absolute meerderheid van de imazighen zijn schapen. maar sommigen vinden dat niet juist en geven ze gewoon een symbolisch ezelshoofd dat ze moeten dragen in een paar films
Het is wel zo dat veel Imazighen te snel geneigd zijn te geloven in alles wat een mede moslim zegt. Niet alle hadiths zijn betrouwbaar

AFRA

CiteerHet is wel zo dat veel Imazighen te snel geneigd zijn te geloven in alles wat een mede moslim zegt. Niet alle hadiths zijn betrouwbaar

dus jij bent ook een schaap. als er één verrader is tussen miljoen , dat er is niemand betrouwbaar.

het is geen gok.

ik

Citeerdus jij bent ook een schaap. als er één verrader is tussen miljoen , dat er is niemand betrouwbaar.

het is geen gok.
net heb je gezegd dat ik geen schaap was en nu ben ik volgens jou toch wel een schaap.
waarom zo

Samariaan

Citeernet heb je gezegd dat ik geen schaap was en nu ben ik volgens jou toch wel een schaap.
waarom zo

met schaap bedoelt ie iedereen die Moslim is , je bent pas geen schaap als je dingen op je eigen wijze doet en zelf verzint i.e. atheist

denk ik ::)

ik

Citeermet schaap bedoelt ie iedereen die Moslim is , je bent pas geen schaap als je dingen op je eigen wijze doet en zelf verzint i.e. atheist

denk ik ::)
ik wel toch wel van hem horen wat hij daarmee bedoelt.