Leuke quotes van forum-leden!

Gestart door ameziane, 22/03/2005 om 15:52:20

Fatiha_L

Citaat van: ameziane op 22/03/2005 om 15:52:20

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5129.0

Ik wil niet onbeschoft overkomen , maar dat ene doorstuurmailtje heb ik 3 jaar terug gehad .. en heb het niet doorgestuurd.. Zulke dingen moeten ze niet doen , het is geen boodschap van Allah .. Het lijkt erop dat mensen de macht van de islam over willen nemen ..

STUPIT !!!!!!!!

Tamza

Azazel

Kahina

MohammedUK in reactie op de zoveelste aanval van Ales op de Islam. In deze topic bespreekt Ales de onfortuinelijke positie van de vrouw in de Islam zoals overgeleverd in hadiths.

"ok ok nu we toch een vraag maar raakspelletje spelen: Hoe worden gevulde koeken gemaakt, in welke ruimte bevond zich het eerste atoom, waar kwam het eerste licht vandaan, en waarom, waarom!,  mis ik altijd mijn bus alhoewel ik  5 min van de  bushalte woon ?"

Verfrissend hahahaha. bjoetifoel MUK!!!

Isefrawen

Citaat van: Azazel op 31/03/2005 om 20:56:21
Citaat van: Tamza op 31/03/2005 om 20:09:45
Citaat van: Honey op 31/03/2005 om 19:50:41

STUPIT !!!!!!!!

Mmmm .. nee, te makkelijk.

Wahahaha; eensgezindheid.

Azazel.

onze woordengrammaticafreak gaat deze keer niet corrigeren?

Kahina

Bakish vroeg aan Massagruda wanneer hij nou bewijs zou leveren voor zijn stelling dat Imazighen blank zijn. Zijn antwoord was dat dit nog niet af was. De reactie van Bakish daarop was zo droog dat ik na het lezen meteen dubbel lag.

bakish Antwoord #37 Gepost op: 24/10/2003 om 14:36:28 
massu wat bedoel je met nog niet af??? ben je het zelf aan het maken ofzo??

koekoeksklokje

Citaat van: Tamza op 22/03/2005 om 20:48:17
Allasian' reacties zijn altijd een genot om te lezen. Zijn explosieve taalgebruik is gewoon pure proza. Hier een aantal voorbeelden:

Iemand zei dat men niet steeds moest veronderstellen dat hij uit de Rif komt, terwijl dat niet zo is. Allasian reageert.

CiteerSays who??Het kan me niet schelen welke zandstorm uit de Sahara jou tot hierheen heeft opgestuwd or from where ever the F U C K.

Dezelfde nerd vroeg zich af wat Imazighen dan wel niet uitgevonden hebben wanneer hij leest dat Arabieren nietsnutten zijn. Allasian reageert.

CiteerWie?Amazighen?bedoel je jouw voorouders vieze octroon surogaat ARABBORG NiGGa.

Ik ging helemaal nokkie.

Idir

Citaat van: Kahina op 04/04/2005 om 12:34:28
Bakish vroeg aan Massagruda wanneer hij nou bewijs zou leveren voor zijn stelling dat Imazighen blank zijn. Zijn antwoord was dat dit nog niet af was. De reactie van Bakish daarop was zo droog dat ik na het lezen meteen dubbel lag.

bakish Antwoord #37 Gepost op: 24/10/2003 om 14:36:28 
massu wat bedoel je met nog niet af??? ben je het zelf aan het maken ofzo??

Deze is inderdaad top! ;D
Ook die reactie van Massugrada is droog te noemen... :D

Samariaan

Noach vroeg in de sectie Zero Tolerance:

Voor hoe lang is bubka gebanned?

Admin:

Voor eeuwig

Masja:

dat is wél erg lang..

ameziane

Die Masja kan inderdaad droog uit de hoek komen.

ameziane

MohamedUK, nadat Ales de zoveelste onzin-topic had geopend: 'Wil iemand de psychiatrische hulpdienst bellen?'.

Izouran

Citaat van: ameziane op 23/04/2005 om 14:11:28
MohamedUK, nadat Ales de zoveelste onzin-topic had geopend: 'Wil iemand de psychiatrische hulpdienst bellen?'.

haha ging ook hellemaal  plat!

Azazel

Citaat van: _peace_ op 23/04/2005 om 14:15:29

Mooie ellips.

Azaze|.

Hadou

Citaat van: hadou op 22/04/2005 om 02:05:56

btw zonde, had hij ismael toch geslacht waren er een stukkie minder arabieren :P
[/b]

Deze is ook leuk hahaahahah . ;D

Van Awayigher

Izouran

Citaat van: Azazel op 23/04/2005 om 23:57:11
Citaat van: _peace_ op 23/04/2005 om 14:15:29

Mooie ellips.

Azaze|.

Ik weet.