bidden in het Tamazight.

Gestart door Aqsil, 29/06/2004 om 19:45:56

AFRA

Citeerwaarom gelijk arabieren??
tuurlijk mag de qibla niet veranderd worden!!
en als mensen moeite hebben om richting de 'arabieren'
te bidden moeten ze niet bidden!!!

okke, wallah ik ga nooit meer bidden

ezelachmed

Citeerokke, wallah ik ga nooit meer bidden

Dan maar weer een koe aanbidden, he Afra. Als je geen koeienbeeldje kan vinden, gebruik je gewoon een foto van je moeder!

MBTiza

ja of die van jou moeder toch!

imzourenlady

salaam mo3laikom allemaal,

heey does normaal iedereen wat gaan jullle over elkaars moeders praten??

imzourenlady

de keus ligt bij jou!!

AFRA

CiteerDan maar weer een koe aanbidden, he Afra. Als je geen koeienbeeldje kan vinden, gebruik je gewoon een foto van je moeder!

okke ,mijn moder aanbidden is beter dan arabieren aanbidden. of denk jij van niet ?

eerlijk gezegd ben ik erop voorbereid om tot je moder te bidden. maar dan zal je me nog lastigvallen door te zeggen dat ik je vader ben.

ezelachmed

Citeerja of die van jou moeder toch!

Ben je al bekomen van je schok van gisteren toen je in tranen uitbrak. Ik moet er nog steeds om lachen!  Als je mijn moeder aanbid, dan aanbid je ook mij. En jij zei dat ik een ezel ben, dus aanbid je ook een EZEL!!!!

AFRA

CiteerBen je al bekomen van je schok van gisteren toen je in tranen uitbrak. Ik moet er nog steeds om lachen!  Als je mijn moeder aanbid, dan aanbid je ook mij. En jij zei dat ik een ezel ben, dus aanbid je ook een EZEL!!!!

en ik zal haar nog van ezeltjes laten bevallen.

Dora

CiteerBen je al bekomen van je schok van gisteren toen je in tranen uitbrak. Ik moet er nog steeds om lachen!  Als je mijn moeder aanbid, dan aanbid je ook mij. En jij zei dat ik een ezel ben, dus aanbid je ook een EZEL!!!!
wil jij mijn manneke met rust laten...

bidden in het tamazight lijkt me echt perfect >> alleen moet je het echt serieus nemen en alles perfect kunnen reciteren..anders zou ik het gewoon in het arabisch doen...daarom zou ik graag een vb willen zien van die persoon waar hulk het over had...misschien dat ik het mezelf ook kan aanleren..denk niet dat allah het erg vindt.

E3ber_Tastite

Azul,

Ach laat die ezel a.k.a internethero met rust, met zulke ezels kun je niet praten, zulke ezels moet je alleen berijden. Geen awar met deze achekam maar a3mouth en nog eens a3mouth met ichekammen, net zoals in de tijden van de Arifubliek, gelijk de hoofd afhakken van deze ichekammen.

Ik zou weleens bij hem de 1000 messensteken-methode uitproberen, dat uitgevonden is door zijn idolen.

Inuit

Waarom zou je niet bidden?
Is dat nou omdat denkt dat God niet bestaat en de Qur'aan onzin is? Of is dat omdat je de Islaam linkt aan de Arabieren en je een gigantische haat voelt jegens de Arabieren en dus daarom maar afstapt van de Islaam?

Als het eerste de reden is dat je van de Islaam afstapt, dan wil ik daar best met je over in discussie gaan, maar als het laatste de reden is, dan hoop ik dat geneest van de ziekte waar je aan lijdt, want je haat heeft je zo verblindt dat je jezelf een gigantisch onrecht aandoet.

ps. wat ik niet snap is waarom je het woord "wallah" gebruikt. Ik bedoel je zweert bij iets waar je niet in gelooft. Is dat niet behoorlijk krom?

Samariaan

Citeer124000? Dat is erg veel. Ik dacht zelf dat het om 1024 Profeten ging. Maar ik kan mij vergissen.

ja profeten en boodschappers, ik las het ergens in een wetenschappelijk tijdschrift over islam, insaAllah zal ik er achter aan gaan.

Samariaan

CiteerMijn moeder bid ook in het Arabisch, maar ik versta haar niet. Ze spreekt bijna geen Arabische woord goed! Het lijkt alsof ze in een onbekende taal bid.

vergeet niet dat het belangrijkste haar intentie is, verder zou je haar kunnen helpen als je er heel erg mee zit om ze beter te kunnen uitspreken, en haar onderwijs te geven.

Veel oudere vrouwen doen dit , ze organiseren elkaar nemen een jonge zus in de armen en laten zich arabisch leren puur en alleen om de deen. Ik hoorde mijn tante praten over dat ze een hele dag over Surat Fatiha had gedaan om dat beter uit te spreken, was voor haar een openbaring.

ezelachmed

Citeeren ik zal haar nog van ezeltjes laten bevallen.

Och, och, moet dat pijn doen?

ezelachmed

CiteerAzul,

Ach laat die ezel a.k.a internethero met rust, met zulke ezels kun je niet praten, zulke ezels moet je alleen berijden. Geen awar met deze achekam maar a3mouth en nog eens a3mouth met ichekammen, net zoals in de tijden van de Arifubliek, gelijk de hoofd afhakken van deze ichekammen.

Ik zou weleens bij hem de 1000 messensteken-methode uitproberen, dat uitgevonden is door zijn idolen.

En ik zou wel eens de duizend-drollen methode uitproberen. Dat is uitgevonden door jouw idolen.