Arabische top in Algerije

Gestart door ameziane, 17/03/2005 om 13:59:11

ameziane

Citaat van: Masja op 17/03/2005 om 16:39:09
ik meende dat khadafi , Libie, eieren voor zijn geld gekozen had en uit de ar. liga is gestapt...toch? 
Hij is toch van de partij. Iedere keer weet hij de aandacht op zich te richten: door roken op de vergaderzaal, schelden of weglopen terwijl de vergadering nog bezig is.

Ik ben benieuwd wat hij deze keer weer uithaalt.

Amedduker

Die paraziten gaan gewoon door met hun nutloos tops op amazigh grond gebieden. Dat liga is door groot britania voor hun opgericht in de jaren 40 onder het moto verdeel de islamitisch wereld en heers. Maar die ighyar blijven geloven in een geschiedenis die nooit zal zich herhalen. Dus blijf maar lekker dromen met 00 op jullie hoofden ay ittan. En de idiologie (PANARABISME) van jullie mischeal aaflag is al begraven.
Ewa d wenni netta, azul inu xawem marra ay imazighen nnegh.

ameziane

Dit jaar komen de Arabieren in Khartoum, de hoofdstad van Soedan, bijeen. Volgens berichten schitteren maar liefst 9 Arabische leiders door afwezigheid.

Verder verwacht de publieke opinie weinig van deze top. Het credo 'De Arabieren zijn er het over eens dat ze het niet eens zijn' zal deze keer ongetwijfeld weer van toepassing zijn.

Memma

Hoe zit het met meneer Kadaffi, zullen we die nog zien?

ameziane

Citaat van: Zouzinha op 28/03/2006 om 17:47:21
Hij was er niet bij vandaag? Ik heb namelijk nog geen media gevolgd...

Memma

Citaat van: ameziane op 28/03/2006 om 17:51:14
Citaat van: Zouzinha op 28/03/2006 om 17:47:21
Hij was er niet bij vandaag? Ik heb namelijk nog geen media gevolgd...

Oh, nee...hij was er vanochtend wel bij, heb er vanochtend wat van gezien. Maar wat ik bedoelde is dat nog steeds niet echt duidelijk of die man dit wel allemaal serieus neemt of niet. (zin een beetje vreemd geformuleerd :P heheh )

Hadou

Er is van die leiders geen 1 echt democratisch gekozen.
De top van dictators..
Saddam Houssein moet verlof krijgen om aanwezig te zijn. Dat zou het plaatje compleet maken..

ameziane

Citaat van: Zouzinha op 28/03/2006 om 17:59:01
Oh, nee...hij was er vanochtend wel bij, heb er vanochtend wat van gezien. Maar wat ik bedoelde is dat nog steeds niet echt duidelijk of die man dit wel allemaal serieus neemt of niet. (zin een beetje vreemd geformuleerd :P heheh )
Het blijft een rare man...je weet nooit waar je aan toe bent met hem.

ameziane

Citaat van: Hadou op 28/03/2006 om 18:02:33
Saddam Houssein moet verlof krijgen om aanwezig te zijn. Dat zou het plaatje compleet maken..
Eigenlijk zou Bush moeten aanschuiven. De Amerikanen hebben de feitelijke macht in Irak.