Hoofdmenu

premtime eergisteren

Gestart door mara, 10/03/2005 om 12:41:42

mara

Sabadilla

Ik niet, wat waar ging het over?

miss.F.

Citaat van: mara op 10/03/2005 om 12:41:42
Wie heeft dat gezien?

Ja ik, over dat spreidingsbeleid van een gemeente

mara

Ik doelde meer op die tunesische wier man niet geaccepteerd wordt door haar familie. Ik vraag me af wat haar motieven waren om met die man te trouwen...

miss.F.

Citaat van: mara op 10/03/2005 om 12:44:33
Ik doelde meer op die tunesische wier man niet geaccepteerd wordt door haar familie. Ik vraag me af wat haar motieven waren om met die man te trouwen...

Oow, die buikdanseres. Tja ik had ook zoiets van als je dan perse met een nederlander aan de haal gaat, kies dan tenminste en behoorlijke uit

mara

Citaat van: miss.F. op 10/03/2005 om 12:47:52

Oow, die buikdanseres. Tja ik had ook zoiets van als je dan perse met een nederlander aan de haal gaat, kies dan tenminste en behoorlijke uit
Op een gegeven moment zei ie dat hij de alkarouien universiteit niet in mocht in fes, echt een sukkel eh...

miss.F.

Citaat van: mara op 10/03/2005 om 12:49:33
Citaat van: miss.F. op 10/03/2005 om 12:47:52

Op een gegeven moment zei ie dat hij de alkarouien universiteit niet in mocht in fes, echt een sukkel eh...

ik vond ze idd niet echt bij mekaar passen, maar goed: smaken verschillen, gelukkig!!

mara

Ik zag haar 's avonds weer bij barend en van dorp, toen had ze het over buikgevoelens. Denkt dat ze filosofisch bezig was. Ik zag ook sommige ned. oudjes buikdansen bij premtime, je hele eetlust verdwijnt :)

miss.F.

Citaat van: mara op 10/03/2005 om 12:55:17
Ik zag haar 's avonds weer bij barend en van dorp, toen had ze het over buikgevoelens. Denkt dat ze filosofisch bezig was. Ik zag ook sommige ned. oudjes buikdansen bij premtime, je hele eetlust verdwijnt :)

hahaha, eerder op de avond was ze bij vara live. Ik had ook een artikel van haar gelezen in de Intermediair een tijdje terug. Volgens haar strijden nderlandse vrouwen op een mannelijke manier binnen organsiaties, daarmee schuiven ze hun vrouwelijkheid op de achtergrond en middels buikdans probeert ze hen bewust te maken van hun vrouwelijkheid en daar trots op zijn

mara

Dat door ned. aow-ers te laten buikdansen op tv?

miss.F.

Citaat van: mara op 10/03/2005 om 12:59:00

Het waren niet alleen oudjes ja, ik zag ook een hoop jonge meiden en vrouwen die wat voorstellen in het bedrijfsleven

mara

Citaat van: miss.F. op 10/03/2005 om 13:05:02

Het waren niet alleen oudjes ja, ik zag ook een hoop jonge meiden en vrouwen die wat voorstellen in het bedrijfsleven
ok die jonge chicks wel ,maar heel wat oudjes hoor, ze zagen er ridicuul uit! Trouwens een westers (in dit geval een ned.) meisje dat buikdanst is best wel een raar gezicht...

miss.F.

Citaat van: mara op 10/03/2005 om 13:06:31
Citaat van: miss.F. op 10/03/2005 om 13:05:02

ok die jonge chicks wel ,maar heel wat oudjes hoor, ze zagen er ridicuul uit! Trouwens een westers (in dit geval een ned.) meisje dat buikdanst is best wel een raar gezicht...

het is maar wat je gewend bent, sommigen brachten het er goed van af

mara

als dat goed is, dan weet ik voldoende ;)

miss.F.