De Arabisering is op volle toeren a/h draaien

Gestart door Ariaz, 08/03/2005 om 23:13:54

Fessi


Ik dacht dat Joden altijd zo goed waren in het spelen van het slachtoffertje.

Ariaz

#31
Citaat van: MohamedUK op 12/03/2005 om 23:20:10
Citeer
ja maar het is erger om je taal te verliezen in JOUW EIGEN LAND


Waarom is dit erger???. Je kunt tot op zekere hoogte zeggen ok, misschien worden de imazighen in marok gedwongen enzovoort om hun taal e vergeten, maar waarom zou je er VRIJWILLIG voor kiezen in een "vrij-land". Dit lijkt mij erger.

Citeer

ja, dat heeft mijn grootmoeder gedaan, heeft jouw grootmoeder dat niet gedaan want zij was toch niet gearabiseerd?


ja, als je je hele leven in je eigen huis wil blijven, of andere mensen voor je hebt werken ergens anders, dan heb je het makkelijk.

Citeer
Ariaz: jouw oom vertegenwoordigt al de Irrifien niet, en er wordt heel hard gewerkt in de Rif, zoals mijn oom, maar ze woerden steeds gedwarsboomd en tegenwgewerkt

het gaat hier om de mentaliteit, en ik kan je zeggen jouw goede oom is in de minderheid. Stel Europa zou haar grenzen totaal openstellen zonder voorwaarden, ik kan je vertellen weinig zullen nee zeggen en in arif blijven. Het blijft altijd HET onderwerp, bij jonge gasten tenminste die nog "een kans" hebben.


Citeer
Mohammed UK ik wil je eraan herinneren, dat we liever hadden dat je  met ons meedeed, dat je ons gelijk gaf, maar je kiest er telkens voor meningen te plaatsen die Anti-Amazigh zijn, over and over again,

het is klaar duidelijk, Imazighen worden onderdrukt en gearabiseerd, gedwongen of niet gedwongen,

vaak zit de oplossing niet in het Ja-knikken.


jawel in dit geval zit de oplossing in het ja-knikken

Mohammed Uk ik verbied je om nog op deze site te komen,

ik verbied je om nog iets te zeggen over de Imazighen


indien je hier naar deze site wilt komen dan moet je erkennen dat Imazighen onderdrukt worden, je moet erkennen dat je een Amazigh bent en je moet ja-knikken want op de waarheid kun je niks anders dan ja-knikken


of moet ik etrug een opsommingske maken van al de doelen die de Imazighen nastreven of gaat het voor de zoveelste keer niet in jouw Arabisch kopke,


bij de Arabieren moet je het erin slaan dan pas gaan ze begrijpen dat we onderdrukt worden

en verder nog als de Imazighen niet onderdrukt worden, als de corrruptie vernietigd wordt, als Marrokko goed beheerd wordt dan zou geen enkele Marrokaan zijn LAND verlaten, ook al geven ze hen 1 miljoen Euro's, het is niet de schuld van de burgers dat de burgers van Marrokko uit dat land emigreren, het ii de schuld van de beleidsmakers eh Lhmaar






Ariaz

Citaat van: Fessi op 13/03/2005 om 15:10:21

Ik dacht dat Joden altijd zo goed waren in het spelen van het slachtoffertje.
[/quote



Ik dacht dat Arabieren verwant waren met de Joden


Salam is hetzelfde als Shalom

Ismael is een broer van Isaak

en Hebreeuws en Arabisch zijn allen semitische talen


en als je iets tegen de Joden hebt eh Lihoed ga en help je Arabische broeders in Palestina ipv hier onzinnige reacties te zetten

Svedberg991

Lotsverbondenheid en betrokkenheid met je eigen volk aldaar, heb je niet van gehoord als je dit werkelijk meent. Dat zijn uitgerekend de belangrijkste ingrediënten voor vastberadenheid en standvastigheid mbt behoud van eigen idenditeit/cultuur en rechten.










------------------------------
Onderdelen winkel Computer