Schande! Brand in woning van Imam

Gestart door rifman, 08/03/2005 om 18:40:42

rifman

In Ayt Isfutalil in tarmikt is de woning van de imam in brand gestoken. De imam kreeg eerder bedreigingen naar zich toe en  een anonieme dreigbrief. Ook is eerder afval in zijn domein gegooid, zijn huis werd bestenigd en zijn electriciteit afgeknipt.

Tarmikt is een berbers dorp in Warzazat

Ariaz

Je kan onmogelijk schande roepen als je niet weet wat er aan de hand is, mogelijk heeft die Imam iets gedaan dat niet mocht gezien zijn positie

rifman

Citaat van: Ariaz op 08/03/2005 om 19:29:46
Je kan onmogelijk schande roepen als je niet weet wat er aan de hand is, mogelijk heeft die Imam iets gedaan dat niet mocht gezien zijn positie

dat klopt
de titel is apart

Chatt zie arif

Watata  in plaats van tarmikt klaargemaakt thuis?

igwentje

Mag ik vragen waar je de info vandaan hebt want een imam's woning wordt niet gauw in brand gestoken althans niet zonder ''vurige'' aanleiding .

Burghwati

Wat is jouw bron

Citaat van: rifman op 08/03/2005 om 18:40:42

In Ayt Isfutalil in tarmikt is de woning van de imam in brand gestoken. De imam kreeg eerder bedreigingen naar zich toe en  een anonieme dreigbrief. Ook is eerder afval in zijn domein gegooid, zijn huis werd bestenigd en zijn electriciteit afgeknipt.

Tarmikt is een berbers dorp in Warzazat

Samariaan

Citaat van: igwentje op 08/03/2005 om 22:45:37
Mag ik vragen waar je de info vandaan hebt want een imam's woning wordt niet gauw in brand gestoken althans niet zonder ''vurige'' aanleiding .

laat me raden...zal wel iets met een vrouw te maken hebben (al dan niet roddel, al dan niet waarheid)

AdamX

ben benieuwd naar de bron dvan jou verhaal!

of zal het een nep imam zijn geweest die ook s7our doet bij vrouwen en ze daarna sexueel misbruikt , dat gebrut best vaak in marokko als ik die kranten tenminste mag geloven.

Dobry Den

De tijd dat huizen in Arif in brand werden gestoken als straf hebben we gelukkig achter de rug.  Fikkie steken is ongeoorloofd ongeacht wat de imam op zijn kerfstokje heeft.