Hoofdmenu

Vrouwen moskee

Gestart door abrid, 08/03/2005 om 14:26:46

abrid

Samariaan

wie gaan hier in bidden dan? Weer een typisch voorbeeld over hoe de misschien wel belangrijkste pilaar in islam wordt gebruikt om op een kunstzinnge methode "op te komen" voor de getraumatiseerde islamitische vrouw.

miss.F.

Ik weet eigenlijk niet wat ik hiervan moet denken, je kan ook wel op andere manieren laten blijken dat de islam niet anti-vrouw is.

abrid

Precies. Het kan tactischer het lijken wel Hirshi Ali methoden. Mischien is zij de anonieme regiseuse ;)

Samariaan

Citaat van: abrid op 08/03/2005 om 14:42:14
Precies. Het kan tactischer het lijken wel Hirshi Ali methoden. Mischien is zij de anonieme regiseuse ;)

Wedden. Zij zal wel voorgaan in dat gebed, en ze zal de mu'adhdhin zijn.

miss.F.

Citaat van: abrid op 08/03/2005 om 14:42:14

dat zou me idnerdaad niest verbazen als zij met dit ' geniale'  idee op de proppen is gekomen

Dora

wist niet dat een vrouw het gebed mag leiden joh..volgens mij mocht ze er naast bidden maar niet leiden...

de mannen mogen achteraan bidden in de moskee..hahahahahha..heerlijk..

miss.F.

Citaat van: L_L op 08/03/2005 om 15:00:06
wist niet dat een vrouw het gebed mag leiden joh..volgens mij mocht ze er naast bidden maar niet leiden...

dat mag ook niet. Maar deze dames willen dus de regels ombuigen om anderen te laten zien dat de islam niet anti-vrouw is. dat klopt dus niet, deze methode

Dora

alsnog zou ik er graag een keer naar toe willen..zou de ghoetbaa's graag willen horen van ze...

miss.F.

Citaat van: L_L op 08/03/2005 om 15:06:03
alsnog zou ik er graag een keer naar toe willen..zou de ghoetbaa's graag willen horen van ze...

Nou dan moet je a.s zaterdag maar eens een kijkje gaan nemen

Dora

nee niet op zo'n dag..op een gewone dag als er niet veel heisa eromheen is...hoef de opening niet mee te maken...gewoon een keer er naar toe om de vrijdag ghoetbaa te horen...ben benieuwd hoe lang het open blijft

miss.F.

Citaat van: L_L op 08/03/2005 om 15:08:46
nee niet op zo'n dag..op een gewone dag als er niet veel heisa eromheen is...hoef de opening niet mee te maken...gewoon een keer er naar toe om de vrijdag ghoetbaa te horen...ben benieuwd hoe lang het open blijft

Maar zoals ik het begrepen heb, wordt De balie alleen zaterdag omgebouwd tot vrouwenmoskee

Dora

oww....waarom praten ze dan over " vrouwen moskee"???...pff...

miss.F.

Citaat van: L_L op 08/03/2005 om 15:12:05
oww....waarom praten ze dan over " vrouwen moskee"???...pff...

het is dus gewoon een stunt e ye ta7amocht

Dora

ow...(N)...dan beperk ik me wel weer  tot mijn kamer..:(