Het is lente,love is in the alexandrium.

Gestart door Chatt zie arif, 07/03/2005 om 19:13:32

Chatt zie arif

Van

Hadou

ehhhh lente?? er ligt 20 cm sneeuw man!

AdamX

waarschijnlijk hadden ze het koud , doet em wel denken aan een foto die ik onlangs zag op internet, een hoofddoekdragende dame met tong percing dat heerlijk met haar lover stond tongen  in het openbaar alsof het normaal is :D

opzich nisk mis mee, iedereen moet het zelf weten, ik doe zelf ook graag  hoor, maar mij zie je niet in het openbaar tongen hahaha
wat dat betreft zijn wij marokkanen wel goed geintegreerd :)

p.s. de volgende stap zal zeker mini-rokje met een hoofddoek

Dora

volgende stap??...je loopt achter...ik draag rokjes met laarzen..is dat erg??

AdamX

Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:01:34
volgende stap??...je loopt achter...ik draag rokjes met laarzen..is dat erg??

ik heb het over hoofdoekjes met minirokjes, dan vraag ik me af voor wie dragen ze dat? doen ze het voor de mode of voor hun geloof, wallah is echt geen gezicht, als ze graag willen zoenen doe die hoofddoek even af of ga ergens achterin in de bios zitten in het donker waar niemand je ziet:D

het is net zo iets als een moslim die een baard draagt en sonnie kleding draagt, maar dan voor de moskee zit te tongen met een meisje /vrouw das toch niet normaal hahaha

Dora

moslims hebben ook behoeftes..ja geloof het of niet...dus omdat men zit te zoenen moet ze maar haar hoofddoek af doen..dus met andere woorden meisjes die geen hoofddoek dragen hebben dat recht.

hoofddoekjes verklaren zichzelf niet als "heiligen" hoor..

mouslati

Oke, nu ga ik wat schrijven waardoor ik waarschijnlijk een half forum over me heen krijg maar swah ik moet het kwijt.

Hoofddoek is voor mij niet belangrijk in de zin dat ik perse wil dat meisjes hoofddoeken gaan dragen. Ik laat iedereen in zijn waarde wel of geen hoofddoek maak het zelf uit. Maar op het moment dat je er voor kiest om hem wel te dragen vind ik heb je een voorbeeldfunctie voor de rest van de wereld. Kies je voor de hoofddoek kies je in mijn optiek voor terughoudendheid naar het andere geslacht en als het gaat om je echtgenoot dan hoef je niet perse op een terras zo overdreven met elkaar bezig te zijn. Je brengt andere hoofdoekdragende meiden daarmee in verlegenheid, en maakt ze belachelijk. Sowieso vind ik het niet netjes van niemand niet om in het openbaar elkaar zo af te likken.

Als je bewust kiest voor de hoofdoek gedraag je er dan naar!

Dora

Citaat van: mouslati op 07/03/2005 om 20:08:48
Oke, nu ga ik wat schrijven waardoor ik waarschijnlijk een half forum over me heen krijg maar swah ik moet het kwijt.

Hoofddoek is voor mij niet belangrijk in de zin dat ik perse wil dat meisjes hoofddoeken gaan dragen. Ik laat iedereen in zijn waarde wel of geen hoofddoek maak het zelf uit. Maar op het moment dat je er voor kiest om hem wel te dragen vind ik heb je een voorbeeldfunctie voor de rest van de wereld. Kies je voor de hoofddoek kies je in mijn optiek voor terughoudendheid naar het andere geslacht en als het gaat om je echtgenoot dan hoef je niet perse op een terras zo overdreven met elkaar bezig te zijn. Je brengt andere hoofdoekdragende meiden daarmee in verlegenheid, en maakt ze belachelijk. Sowieso vind ik het niet netjes van niemand niet om in het openbaar elkaar zo af te likken.

potverdorrie moussy

mouslati

Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:08:11
moslims hebben ook behoeftes..ja geloof het of niet...dus omdat men zit te zoenen moet ze maar haar hoofddoek af doen..dus met andere woorden meisjes die geen hoofddoek dragen hebben dat recht.

Oke tijdens het tikken van mijn verhaal, heb ik wat gemist zie ik. Ik ben het helaas hier niet met je eens Lopende Lach. Nogmaals sowieso vind ik het niet netjes om in het openbaar te vrijen, als je dat toch wil doe het dan niet met hoofddoek.

De hoofddoek staat voor respect, voor terughoudendheid voor jou geloof voor waar jij voor staat enz...
Draag je je hoofdoek alleen als vrijbrief om toch te doen wat je niet laten kunt doe dan niet je medezusters in verlegenheid brengen

Maysa

Had het niet beter kunnen verwoorden. Helemaal gelijk heb je!!

mouslati

Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:10:29
[potverdorrie moussy

I'm so sorry liefje, over het algemeen ben ik het eigenlijk altijd wel met je eens. Maar ik zie het soms ook wel om me heen dat meisjes hun hoofdoek gebruiken om ergens te komen of om dingen te doen en ik kan daar geen respect voor opbrengen behalve plaatselijke schaamte.

Ook voor niet hoofddoekdragende meiden vind ik het niet netjes, maar je legt niet meteen de link naar het moslim zijn

AdamX

elke mens heeft behoefte das heel normaal, maar hoeven we niet in het openbaar te doen net zoals dieren. zelfs bepaalde dieren kennen schaamte.

naar mijn idee moet het iedereen zelf weten, maar een meisje dta ene hoofddoek draagt hoort daar wel extra rekning mee te houden, ik weet heus dta niet iedereen heilig is, das niet erg, maar doe het dan aub ergens prive.

bij een meisje zonder hoofdoek zou ik het niet vreemd vinden. zij maakt tenminste de islam niet belachelijk.

AdamX

precies mijn punt :)

Dora

Citaat van: mouslati op 07/03/2005 om 20:12:58

Oke tijdens het tikken van mijn verhaal, heb ik wat gemist zie ik. Ik ben het helaas hier niet met je eens Lopende Lach. Nogmaals sowieso vind ik het niet netjes om in het openbaar te vrijen, als je dat toch wil doe het dan niet met hoofddoek.

De hoofddoek staat voor respect, voor terughoudendheid voor jou geloof voor waar jij voor staat enz...
Draag je je hoofdoek alleen als vrijbrief om toch te doen wat je niet laten kunt doe dan niet je medezusters in verlegenheid brengen

ik zeg niet dat men zich in het openbaar moet laten gaan, maar dat gezeik over hoofddoekjes moet gewoon afgelopen zijn. op het moment dat ze een "hoofdoekje" zien >> ja want zo noemt men ze <<< ze worden niet meerals meiden gezien maaràls "hoofddoekjes"... dan breekt de hel los..ow jullie moslims, o jullie wijfen, o jullie stationhoeren bla bla bla...

zie je een meisje zonder hoofddoek dan is het opeens oke...wat is dit nou..waren wij niet het overeens dat hoofddoek niets uitmaakt of je nou beter moslim bent of niet..zeiden wij niet dat ook meiden zinder hoofddoek moslima's zijn en dus voor hen dezelfde regels gelden??...of zal Allah hier onderscheid in maken???....nee, dat doen wij namelijk allemaal zelf..ja juist "de mens"...

afgelopen met dat shit

Dora

Citaat van: mouslati op 07/03/2005 om 20:16:05
Citaat van: L_L op 07/03/2005 om 20:10:29
[potverdorrie moussy

I'm so sorry liefje, over het algemeen ben ik het eigenlijk altijd wel met je eens. Maar ik zie het soms ook wel om me heen dat meisjes hun hoofdoek gebruiken om ergens te komen of om dingen te doen en ik kan daar geen respect voor opbrengen behalve plaatselijke schaamte.

Ook voor niet hoofddoekdragende meiden vind ik het niet netjes, maar je legt niet meteen de link naar het moslim zijn

ik weet wat je bedoelt mijn schatke..alleen vind ik het onzin om onderscheid te maken in "meiden met hoofddoek" en "meiden zonder hoofddoek"....ben je moslim..dan gelden voor beide dezelfde regels..