Amazigh sieraden

Gestart door rifman, 06/03/2005 om 23:25:19

rifman

hier kan je fotos vinden van mooie amazigh sieraden
http://lulef.free.fr/html/parures_0.html

Kamal25

Staan een paar prachtige sieraden tussen!

Dora

Samariaan

ja ik moet zeggen amazigh-sieraden zijn mooi, wat ik niet begrijp waarom worden ze niet meer in grote getalen gemaakt en is alleen dat goud wat de klok slaat.

is een mooie bruidschat om te geven.

athsaynou

Ja inderdaad het is heel mooi, in imzouren heb je in sommige winkels hele mooie hangen .... je ziet en paar maar dat was het dan ook..misschien is de vraag ernaar klein...

Dora

Citaat van: MohamedUK op 13/03/2005 om 16:38:55
ja ik moet zeggen amazigh-sieraden zijn mooi, wat ik niet begrijp waarom worden ze niet meer in grote getalen gemaakt en is alleen dat goud wat de klok slaat.

is een mooie bruidschat om te geven.
wow.....jij mag om mijn hand komen vragen....

abrid

Nou dat word nog wat. Djwaroe is wel op z'n plaats. Ewa Mohammed waar wacht je op :)

Dora

Samariaan

Citaat van: abrid op 15/03/2005 om 13:45:16
Nou dat word nog wat. Djwaroe is wel op z'n plaats. Ewa Mohammed waar wacht je op :)

I would rather tear out my brainstem, walk out to the nearest 4 way intersection, and skip rope with it than getting married with L_L.

Dora

het ging me om de sieraden mo....ik trouw zoiezo niet

dusssssssss

bitch :P

Samariaan

Citaat van: L_L op 15/03/2005 om 15:33:26
het ging me om de sieraden mo....ik trouw zoiezo niet

dusssssssss

was een antwoord op de vraag van Abrid .

abrid

L_L je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Mo is een goeie jongen. Je weet nu al waar je bruidschat uit bestaat.

Dora

haha..yek ;)..

ik ga voor een proefcontract van 6 maanden...>>>sieraden kunnen niet meer worden terug geeist (dat begrijp je natuurlijk wel)

noemid

waarom kan ik niet de afbd er op zette??? waarom staar er geen img??