Wie is hier voor een islamitisch of seculier staat

Gestart door Urmaksen, 02/07/2004 om 16:30:04

Amezian

Citeernope :'( als voor nu, is het eerste wat moslims moeten doen is om terug te gaan naar de Islam en de Eenheid van Allah. De harten zuiveren. Van daaruit verder. Je kunt met al het onkruid dat nu rondloopt nog geeneens iemand laten regeren over een dorp.
Ja,oke...wij zijn nu aan de top(leiderschap)bezig. En jij hebt het over de gewone man. Dan ben ik het wel met je eens.

Dora

CiteerNatuurlijk, is het toegestaan. De eerste Kaliefen zijn bij meerderheid gekozen. Daarom zeg ik, je moet niet kijken naar de huidige Islamitische leiders.Het zijn allemaal despoten en misbruiken de Islam. Gisteren zag ik Saddam voor de rechter verschijnen.Dat is het lot wat al die dictators wacht.
dus democratie is volgens jou alleen hoe een leider gekozen wordt....ik namelijk niet..wat als iemand heel "democratisch" gekozen wordt maar de shariawetten invoert....dat zijn wetten die geen tegenspraak dienen...dus met andere woorden..je moet het nemen zoals het is..ben je er tegen..jammer voor je...is dat democratie??

ayuda

Citeeren wat nu als het overgrote deel van het volk rascistisch is wat blijft er dan voor de minderheid over? in een democratie

Als het goed is, in een echte democratie dus, is de minderheid altijd beschermd. Maar ja, die smeerlap Hitler is ook gewoon gekozen helaas. En toen was het met democratie, Joden, Zigeuners, kritische Christenen, Jehovahs getuigen en gehandicapten gauw gedaan.

Samariaan

CiteerJa,oke...wij zijn nu aan de top(leiderschap)bezig. En jij hebt het over de gewone man. Dan ben ik het wel met je eens.

nee hoor ik heb het over alles, want de staat van een land is de staat van haar volk. Zoals de status van de moskee te maken heeft met de status van de mensen die er komen bidden.

wel of niet despotische leiders kunnen in die zin reprensentatief zijn voor het volk dat ze menen te vertegenwoordigen.

Urmaksen

CiteerAls het goed is, in een echte democratie dus, is de minderheid altijd beschermd. Maar ja, die smeerlap Hitler is ook gewoon gekozen helaas. En toen was het met democratie, Joden, Zigeuners, kritische Christenen, Jehovahs getuigen en gehandicapten gauw gedaan.

Hitler schreef in Mein Kampf: ''eenmaal aan de macht gaan er koppen rollen, ik gebruik de democratie om haar te vernietigen"

En aub Hitler was geen smeerlap. Een beetje respect graag voor mijn idool.

ayuda

Voor Hitler kan ik nog minder respect opbrengen dan voor jou.

Amezian

Citeerdus democratie is volgens jou alleen hoe een leider gekozen wordt....ik namelijk niet..wat als iemand heel "democratisch" gekozen wordt maar de shariawetten invoert....dat zijn wetten die geen tegenspraak dienen...dus met andere woorden..je moet het nemen zoals het is..ben je er tegen..jammer voor je...is dat democratie??
Maar we waren het er over eens dat secularisatie misschien de beste oplossing is.

Urmaksen

CiteerVoor Hitler kan ik nog minder respect opbrengen dan voor jou.

wie heeft jou respect nodig??

ga toch heen, christelijke burgertrutje

Dora

CiteerMaar we waren het er over eens dat secularisatie misschien de beste oplossing is.

jij beantwoord mijn vraag niet..maar dat geeft niet...

Dora

Citeerwie heeft jou respect nodig??

ga toch heen, christelijke burgertrutje
he vriend..terug naar topic..respect voor ieder..

ayuda

Burgertrutten leven heel anders dan ik. Een beetje zoals jij waarschijnlijk. Genderdysfore schizo.
Admin wanneer worden we nou eens beschermd tegen deze zieke geest met zijn dolgedraaide vertaalmachine?

Urmaksen

Citeerhe vriend..terug naar topic..respect voor ieder..

ik ben je vriend niet, lopende lul

Urmaksen

CiteerBurgertrutten leven heel anders dan ik. Een beetje zoals jij waarschijnlijk. Genderdysfore schizo.
Admin wanneer worden we nou eens beschermd tegen deze zieke geest met zijn dolgedraaide vertaalmachine?

Admin, wanneer word ik beschermd tegen al die religieuze invloeden hier.

ayuda

Je strooit toch zelf met Bijbelteksten in deze topic over democratie, deukhoofd. Je bent een volbloed borderliner VRIEND. Ga hulp zoeken VRIEND.

Dora

Citeerik ben je vriend niet, lopende lul

:(