Wie is hier voor een islamitisch of seculier staat

Gestart door Urmaksen, 02/07/2004 om 16:30:04

Urmaksen

Mijn vraag aan jullie is: wie er voor een islamitische staat is en wie is er tegen (seculier)

Urmaksen

ik ben tegen een islamitisch staat omdat deze staat geen andere religies duldt.

Urmaksen

dus ik pleit voor een seculier, wereldlijke staat.

Dora

ik ook...

Urmaksen

Citeerik ook...

huh????dit komt als een verrassing.

Leg uit, waarom??

Dora

Citeerhuh????dit komt als een verrassing.

Leg uit, waarom??
waarom???....omdat een islamitische staat niet bestaat..zo simpel als wat..daarnaast zijn er wat puntjes waar ik niet helemaal mee eens ben..vandaar..

Urmaksen

Citeerwaarom???....omdat een islamitische staat niet bestaat..zo simpel als wat..daarnaast zijn er wat puntjes waar ik niet helemaal mee eens ben..vandaar..

islamitische staat bestaat niet??hoe noem je Iran onder tijdperk Khomeini??

Ariaz

Ik ben voor alle twee zoiets tussenin gaat dta niet????

Urmaksen

en er bestond een Islamitisch staat....de khalifaat

Urmaksen

CiteerIk ben voor alle twee zoiets tussenin gaat dta niet????

dat gaat niet samen, Ariaz

Helaas voor vele is de seculiere staat de beste oplossing.
Men regeert met verstand (politiek) en men laat de burgers de vrije keuze (vrijheid van meningsuiting, religieuze keuzes enzovoort)

Amezian

CiteerMijn vraag aan jullie is: wie er voor een islamitische staat is en wie is er tegen (seculier)

Over welk land heb je het? Nederland ,Marokko...

Dora

Citeerislamitische staat bestaat niet??hoe noem je Iran onder tijdperk Khomeini??
islam is tegen geweld en tegen moorden...islam is voor zelfontplooien..ook voor de vrouw...heb dat niet echt in iran kunnen tegenkomen...almoehim...of imam sudaysi nou regeringsleider wordt of meneer khalid..ik betwijfel of ze regeren zullen zoals Allah dat heeft gezegd..en nogmaals de rechten van de vrouw worden in dit soort landen gecshonden....daarom maar geen islamitische staat nu toch niemand zich daar aan kan houden....en zoals je zegt..de wereld is van iedereen en van niemand...het ligt eraan hoe je het wilt bekijken..dus niemand heeft het recht om een bepaald gebied tot zich te nemen en anderen niet te accepteren...van mij mogen christenen, joden, moslims, stheisten, boedihsten hindous enz enz..allemaal gezellie bijelkaar leven...1 happy family

Urmaksen

CiteerOver welk land heb je het? Nederland ,Marokko...

marokko

MBTiza

seculiere staat..

Urmaksen

Citeerislam is tegen geweld en tegen moorden...islam is voor zelfontplooien..ook voor de vrouw...heb dat niet echt in iran kunnen tegenkomen...almoehim...of imam sudaysi nou regeringsleider wordt of meneer khalid..ik betwijfel of ze regeren zullen zoals Allah dat heeft gezegd..en nogmaals de rechten van de vrouw worden in dit soort landen gecshonden....daarom maar geen islamitische staat nu toch niemand zich daar aan kan houden....en zoals je zegt..de wereld is van iedereen en van niemand...het ligt eraan hoe je het wilt bekijken..dus niemand heeft het recht om een bepaald gebied tot zich te nemen en anderen niet te accepteren...van mij mogen christenen, joden, moslims, stheisten, boedihsten hindous enz enz..allemaal gezellie bijelkaar leven...1 happy family

ok