MAR : Mouvement Autonome Rifain

Gestart door Waryac, 03/03/2005 om 01:24:48

ameziane

Is dat een nieuwe  politieke partij ofzo?

Autonomie is de beste vorm van bestuur voor Arif. De centrale regering in Rabat geeft toe dat ze bepaalde kennis over dat gebied missen: hetzij historisch, geografisch, taalkundig etc.
Laat de Irifien hun dagelijkse zaken zelf regelen en zo min mogelijk bemoeienis uit Rabat.

Ilizi

Azul
Er was op deze forum heel interessant topic over Arif autonome, maar die is verwijderd de rede waarom weet niemand. Daar werd heel goed over gediscussieerd en veel info over wat voor autonome willen wij en welke vorm geschikt is voor Arif.

Ad tcna yawem/nt

Numidia

Citaat van: ameziane op 03/03/2005 om 14:36:19

Autonomie is de beste vorm van bestuur voor Arif. De centrale regering in Rabat geeft toe dat ze bepaalde kennis over dat gebied missen: hetzij historisch, geografisch, taalkundig etc.
Laat de Irifien hun dagelijkse zaken zelf regelen en zo min mogelijk bemoeienis uit Rabat.

Ik zie enkel een forum.
Niet echt een professioneel forum voor een politieke partij. ;)
Denk dat 't gewoon een forum van een Mazigh is die wil discussiëren over autonomie en Arif.

Ilizi

Citaat van: Numidia op 03/03/2005 om 14:58:55
Citaat van: ameziane op 03/03/2005 om 14:36:19

Ik zie enkel een forum.
Niet echt een professioneel forum voor een politieke partij. ;)
Denk dat 't gewoon een forum van een Mazigh is die wil discussiëren over autonomie en Arif.

Azul
Ik ben het hellemaal met jou eens daarom :P
Er is veel descussie laatste tijd erover vooral onderling, maar er is nog geen duidelijk vorm van welke programma...