Hoofdmenu

Soenna

Gestart door AFRA, 23/06/2004 om 15:29:50

AFRA

azul,

de imazighen hebben geen echte wil om 99 maagden die korte kleren aanhebben , met mooie zwarte ogen, en schoonheid van benen zodat men het innerlijk van de benen ziet (de eigenschappen van de paradijsvrouwen) in het paradijs te krijgen.

want de imazighen volgen echt geen soenna (wat mohamed deed is soenna) . bij voorbeeld:

mohamed koos 3aish als zijn verloofd, toen ze  6 jaren was. en trouwde met haar toen ze 9 jaren was.

maar jammer genoeg genoot hij niet veel van haar , want hij is gestorven toen hij 18 jaren was. en dat is de echte tijd voor de seksule gemeeschappen.

er wordt zelfs gezegd in een paar bronnen dat ze met anderen seksuele gemeenschappen deed .maar dat kan men nooit vaststellen, denk ik.

abrid

Oke wat wil je hiermee bereiken?

AFRA

CiteerOke wat wil je hiermee bereiken?

dat je zus op 9 jaren laten trouwen.

Urmaksen

Citeerazul,

de imazighen hebben geen echte wil om 99 maagden die korte kleren aanhebben , met mooie zwarte ogen, en schoonheid van benen zodat men het innerlijk van de benen ziet (de eigenschappen van de paradijsvrouwen) in het paradijs te krijgen.

want de imazighen volgen echt geen soenna (wat mohamed deed is soenna) . bij voorbeeld:

mohamed koos 3aish als zijn verloofd, toen ze  6 jaren was. en trouwde met haar toen ze 9 jaren was.

maar jammer genoeg genoot hij niet veel van haar , want hij is gestorven toen ze 18 jaren was. en dat is de echte tijd voor de seksule gemeeschappen.

er wordt zelfs gezegd in een paar bronnen dat ze met anderen seksuele gemeenschappen deed .maar dat kan men nooit vaststellen, denk ik.

ik denk dat een meisje van 9 jaar vergezocht is.

Tegenwoordig kun je daar op gepakt worden op pedofielie, wat logisch is.

AFRA

Citeerik denk dat een meisje van 9 jaar vergezocht is.

Tegenwoordig kun je daar op gepakt worden op pedofielie, wat logisch is.

pedofilie of soenna ?

Urmaksen

Citeerpedofilie of soenna ?

pedofilie

Dora

CiteerOke wat wil je hiermee bereiken?
aandacht ::)

AFRA

Citeerpedofilie

oei, jij zegt dat mohamed pedofiel was .

AFRA

Citeeraandacht ::)

::) (toch niet moeilijk).

AFRA

.

Urmaksen

Citeeroei, jij zegt dat mohamed pedofiel was .

ik weet niet hoe het in die tijd in mekaar zat??

abrid

Nee Afra, Je bent bij mij zwaar gedegradeerd! Ik had enig respect voor je maar nu zien we wat je ware bedoelingen zijn. Succes met je atheistische schapen leer!

Samariaan

ja ik had al zo'n vermoeden, maar het blijkt dus waar te zijn, afra is een extremist!

(vaak als mensen je van iets beschuldigen zijn ze het vaak zelf)

ras

Citeerja ik had al zo'n vermoeden, maar het blijkt dus waar te zijn, afra is een extremist!

(vaak als mensen je van iets beschuldigen zijn ze het vaak zelf)

goed gezien!!

Aqsil

Ik begrijp het kritiek op Afra nog steeds niet.
Het is toch een feit dat Mohammed met Aijsja trouwde toen ze 9 jaar was. Afra kan hier ook niets aan doen. De vraag is: "Is pedofilie in de Islam te gestaan?"
Profeet zei zelf dat we hem als voorbeeld moeten nemen!
Degenen die kritiek op hem uiten schamen zich dat Mohammed dat doet!!!!!!
Dat moet je juist niet doen. Je moet de Islam nemen zoals hij is en niet sommige dingen pakken en anderen niet. Zo gelooft L_L, niet dat mannen machtiger zijn dan vrouwen ondanks dat het in de Islam staat en ondanks dat de wetenschap dat bewijst. Is dit de Islam waarin men gelooft?