Hoofdmenu

wat heb jij bereikt

Gestart door igwentje, 28/02/2005 om 22:32:17

igwentje

Zijn imazighen hier in Nederland goed geschoold of heb je iets opgezet(winkel e.d.)
Wat hebben jullie bereikt?

E3ber_Tastite

Wat ik heb bereikt, gaat niemand wat aan en ik hoef het ook niet te weten wat andere mensen hebben bereikt in hun priveleven.

Adios, zo denk ik er over.

Wasilla tarifest

Citaat van: igwentje op 28/02/2005 om 22:32:17
Zijn imazighen hier in Nederland goed geschoold of heb je iets opgezet(winkel e.d.)

Iedere amazigh heeft wel wat bereikt. Zowel op positief gebied als op negatief gebied. Kyk goed om je heen en dan zal je gauw antwoord krygen op je vraag.

Wasilla tarifest

Citaat van: E3ber op 28/02/2005 om 23:14:54
Wat ik heb bereikt, gaat niemand wat aan en ik hoef het ook niet te weten wat andere mensen hebben bereikt in hun priveleven.

Adios, zo denk ik er over.

e3ber, jy schopt het wel ver...;)

miss.F.

Deze vraag is momenteel niet van toepassing. Althans niet op mij, aangezien ik nog in de bloei van mijn leventje ben en nog geen specifieke koers uitgevaren ben.

mara

Citaat van: miss.F. op 01/03/2005 om 13:34:38

Deze vraag is momenteel niet van toepassing. Althans niet op mij, aangezien ik nog in de bloei van mijn leventje ben en nog geen specifieke koers uitgevaren ben.

Iets bereiken is vrij relatief...

Fatiha_L

mara

Citaat van: Honey op 03/03/2005 om 16:50:42

Ik ben onderneemster
in wat? snoep?

MBTiza

Citaat van: Honey op 03/03/2005 om 16:50:42

Ik ben onderneemster

waarin?

Fatiha_L

Ik weet niet wie er op mijn gebruikersnaam is geweest ,maar dat was ik zekers niet

Ik ben in ieder geval geen onderneemster ..maar een jongerenwerkster

Trabandou

In mijn omgeving hebben vooral de Imazighen heel wat bereikt, en daar ben ik zeer tevreden over.

Chatt zie arif

Allah oe akbar,ik heb 8 kinderen en ben nog volop bezig om voor nageslacht te zorgen.God zei gaat heen en vermenigvuldigt u,niemand kan zeggen dat ik niets bereikt heb.Acht kinderen is zowaar een hele prestatie.

Chatt zie arif

De vorige posting was gewoon verveling,nu even serieus.Wat heb ik bereikt?Ik zit niet in de gevangenis (wel een werkstraf van 240 uur maar dat terzijde),draag geen baard met jurk,ben geen lid van de hofstadgroep of gerelateerde groeperingen.Heb geen uitkering(dat was gewoon te hoog gegrepen,ik heb alles geprobeerd om het te bereiken maar het lukte gewoon niet).

Eigenlijk heb ik niets bereikt maar ik vind het wel goed zo,de dag dat ik zal verdwijnen van deze aardkloot zal ik hoogstens wat dna achterlaten. Ik ben benieuwd wat die ervan bakken...

igwentje

Citaat van: Chatt zie arif op 03/03/2005 om 22:30:37
De vorige posting was gewoon verveling,nu even serieus.Wat heb ik bereikt?Ik zit niet in de gevangenis(wel een werkstraf van 240 uur maar dat terzijde),draag geen baard met jurk,ben geen lid van de hofstadgroep of gerelateerde groeperingen.Heb geen uitkering(dat was gewoon te hoog gegrepen,ik heb alles geprobeerd om het te bereiken maar het lukte gewoon niet).

Eigenlijk heb ik niets bereikt maar ik vind het wel goed zo,de dag dat ik zal verdwijnen van deze aardkloot zal ik hoogstens wat dna achterlaten.Ik ben benieuwd wat die ervan bakken.
Insallah zie je ooit de waarde van het leven. Het leven is hard je moet vertrouwen hebben in allah en alles komt goed zelfs met jou.

Hadou

veel , maar niet genoeg.