Hoofdmenu

wat zou je doen

Gestart door igwentje, 28/02/2005 om 21:25:46

igwentje

Als je de kans kreeg om iets te kunnen veranderen in arif wat zou dat dan zijn.

AdamX

werken aan de infrastrctuur, werkgelegenheid , meer groen
streng bouwvergunning.... dus niet zomaar bouwen waar ej maar wilt.

en  als laatste een eigen tv station/radio beginnen

igwentje

wat ik bedoel iets gewoon voor de mensen daar zonder  dat jij je voordeel er uit slaat. fisabillah

just

Citaat van: igwentje op 28/02/2005 om 21:55:12
wat ik bedoel iets gewoon voor de mensen daar zonder  dat jij je voordeel er uit slaat. fisabillah

Ik weet niet of je goed gelezen hebt, maar alles wat AdamX heeft opgenoemd is ten goede van de mensen daar en niet speciaal voor hem.

igwentje

Citaat van: just op 01/03/2005 om 21:13:36
Citaat van: igwentje op 28/02/2005 om 21:55:12

Ik weet niet of je goed gelezen hebt, maar alles wat AdamX heeft opgenoemd is ten goede van de mensen daar en niet speciaal voor hem.
kan gebeuren dat je iets op een andere manier interpeteerd hierbij mijn excuus aan AdamX

Samariaan

Citaat van: AdamX op 28/02/2005 om 21:30:03
werken aan de infrastrctuur, werkgelegenheid ,

ok en hoe zou je dan werkgelegenheid willen stimuleren?

AdamX

ik dacht meer aan kleine projecten ondersteunen waarbij de banken en  met hulp van fonsen een  belangrijk rol bij kunnen spelen.

buitenlandse bedrijven uitnodigen om in arif te invensteren......

Samariaan

Citaat van: AdamX op 02/03/2005 om 00:56:00
ik dacht meer aan kleine projecten ondersteunen waarbij de banken en  met hulp van fonsen een  belangrijk rol bij kunnen spelen.

je bedoelt zoiets als mikro-credit, wat een tamelijk groot succes is in een aantal ontwikkelingslanden (kleine rentevrije leningen geven aan entrepeneurs om handel of wat dan ook op te zetten).

Samariaan

Dat gezegd hebben, ben dan wel bang dat al die mensen massaal van die snoepwagens gaan aanschaffen. Er moet diversiteit zijn wat dat betrefd.

AdamX

Citaat van: MohamedUK op 02/03/2005 om 01:02:10
Citaat van: AdamX op 02/03/2005 om 00:56:00

je bedoelt zoiets als mikro-credit, wat een tamelijk groot succes is in een aantal ontwikkelingslanden (kleine rentevrije leningen geven aan entrepeneurs om handel of wat dan ook op te zetten).

precies, maar dan niet voro coffeshops/cybercafes/teleboutiq's en aphotheken die hebben we daar nu al meer dan genoeg :D

AdamX

Citaat van: MohamedUK op 02/03/2005 om 01:09:56
Dat gezegd hebben, ben dan wel bang dat al die mensen massaal van die snoepwagens gaan aanschaffen. Er moet diversiteit zijn wat dat betrefd.

vergis je niet er zijn mensen met een snoepwagentje begonnen en nu hebben ze zelfs winkels......

maar ik begrijp wel wat je bedoelt zoals ik al zei bij mn vorige post.

miss.F.

Citaat van: igwentje op 28/02/2005 om 21:25:46

zorgen voor behoorlijk onderwijs zowel voor jong en oud

Inuit

Zorgen voor infrastructuur, elk dorp en/of stad voorzien van schoon drinkwater, riolering en een stabiel elektriciteitsnetwerk. Dan is het alleen nog maar een kwestie van tijd voordat bedrijven in Arif gaan investeren, als de regering dan geen roet in het eten gooit natuurlijk. Maar sowieso wordt de weerstand die de regering dan kan bieden een stuk minder.

hmidoush

Citaat van: igwentje op 28/02/2005 om 21:25:46
zorgen dat iedereen een Verblijfsvergunning kan krijgen zodat ze ongehinderd in europa kunnen werken..grapje..